Centraal Moderatortopic I|

16-09-2014 16:23 1067 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het topic 'vriendschappen ombouwen in dorp' is gewijzigd in vriendschappen opbouwen in dorp .

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Jammer, ik wou de T.O. net een hart onder de riem steken.

De arme drommel werd belaagd en beschimpt.
Hallo Mod, wil je mijn account op non-actief zetten? Naam mag gewoon blijven, alleen deactiveren
quote:Pilou schreef op 15 oktober 2014 @ 16:16:

Hallo Mod, wil je mijn account op non-actief zetten? Naam mag gewoon blijven, alleen deactiveren

Voor dit soort vragen kun je ons het beste mailen. Zie hiervoor het mailadres in de openingposts van het Centraal Moderator Topic.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva Forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Het topic 'What separates the boys from the man...' is verwijderd ivm trollen/onderzoekje.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva Forum

Wat vreemd dat de topics van singletraveler offline zijn gehaald om nader te bekijken en vanwege een onderzoek.

Ja, onderzoek voor zichzelf, zo legde hij uit.

Maar is dat feitelijk niet waarom iedereen hier een topic opent en om advies vraagt? Zijn dat feitelijk niet allemaal 'onderzoekjes' die men zelf (en voor zichzelf) doet om te kijken wat de mening van anderen is?
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Ik probeer zojuist in te loggen op de site (vanaf mijn mobiel) en zelfs na 3x naam + wachtwoord, logt hij niet in. Ik krijg geen foutmelding en kom gewoon weer in het beginscherm. (Ik kan niet mailen, want kan mijn viva-adres niet mobiel bereiken). Help!
quote:NummerZoveel schreef op 15 oktober 2014 @ 18:26:

Ik probeer zojuist in te loggen op de site (vanaf mijn mobiel) en zelfs na 3x naam + wachtwoord, logt hij niet in. Ik krijg geen foutmelding en kom gewoon weer in het beginscherm. (Ik kan niet mailen, want kan mijn viva-adres niet mobiel bereiken). Help!

Zou je een mailtje willen sturen naar forum@viva.nl? Dan kunnen we het doorzetten naar de technische afdeling. Alvast dank!

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

quote:ModeratorViva schreef op 15 oktober 2014 @ 19:30:

[...]

Zou je een mailtje willen sturen naar forum@viva.nl? Dan kunnen we het doorzetten naar de technische afdeling. Alvast dank!

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forumLees mijn mail nu nog eens...
GRATIS COACHINGSTRAJECT AANGEBODEN! (gezondheid) is een oproep.
Cum non tum age
Die schreeuwende coach mag een roeiteam gaan coachen. Pfff.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:noa schreef op 15 oktober 2014 @ 19:54:

GRATIS COACHINGSTRAJECT AANGEBODEN! (gezondheid) is een oproep.

Ik zag het en heb alle topics offline gehaald. Dank je wel voor de melding

met vriendelijke groet,

Junior
Pilou met de stoelen staan de reacties op haar prikbord niet aan. Ze heeft het topic gesloten. Is dat niet Raar?
Ach ik zie nu hierboven dat ze d'r account op non actief wil. Dan ook prikbord weg zou ik denken.
quote:NummerZoveel schreef op woensdag 15 oktober 2014 19:40 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="ModeratorViva in "Centraal Moderatortopic I|"" class="messagelink">ModeratorViva schreef op 15 oktober 2014 @ 19:30</a>:</b>

[...]

Zou je een mailtje willen sturen naar <a href="mailto:forum@viva.nl" class="link">forum@viva.nl</a>? Dan kunnen we het doorzetten naar de technische afdeling. Alvast dank!

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum</div></blockquote>Lees mijn mail nu nog eens...
quote:NummerZoveel schreef op 15 oktober 2014 @ 19:40:

[...]

Lees mijn mail nu nog eens...

Beste NummerZoveel,

Is het voor jou wel mogelijk via een ander emailadres te mailen? Zoja dan graag even kort vermelden de reden dat je met een ander emailadres mailt.

mvg,

Junior.
Het topic "Ruim, licht en cool wonen" is verwijderd ivm spam.

Met vriendelijke groet,

JuniorModeratorViva
Beste Moderator,

We zouden in het Uitgerekend 15-30 juni 2015 op het Zwangerforum graag een gezamenlijke inlogcode en wachtwoord willen hebben zodat we een tabel kunnen plaatsen. Kun je dat voor ons regelen of kunnen we dat zelf op een of andere manier? Geen idee hoe zoiets werkt namelijk .

Alvast bedankt!
quote:JuniorModeratorViva schreef op woensdag 15 oktober 2014 23:40 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="NummerZoveel in "Centraal Moderatortopic I|"" class="messagelink">NummerZoveel schreef op 15 oktober 2014 @ 19:40</a>:</b>

[...]

Lees mijn mail nu nog eens... </div></blockquote>

Beste NummerZoveel,

Is het voor jou wel mogelijk via een ander emailadres te mailen? Zoja dan graag even kort vermelden de reden dat je met een ander emailadres mailt.

mvg,

Junior. Het is inmiddels opgelost. Kennelijk kun je niet inloggen wanneer je (per ongeluk) in de privémodus internet op je iPhone. Hartelijk dank voor jullie hulp
quote:NummerZoveel schreef op 16 oktober 2014 @ 10:31:

[...]

Het is inmiddels opgelost. Kennelijk kun je niet inloggen wanneer je (per ongeluk) in de privémodus internet op je iPhone. Hartelijk dank voor jullie hulp

Fijn dat het het is opgelost! En handig ook voor volgende gevallen ;)

met vriendelijke groet,

Junior
quote:pinadien schreef op 16 oktober 2014 @ 09:42:

Beste Moderator,

We zouden in het Uitgerekend 15-30 juni 2015 op het Zwangerforum graag een gezamenlijke inlogcode en wachtwoord willen hebben zodat we een tabel kunnen plaatsen. Kun je dat voor ons regelen of kunnen we dat zelf op een of andere manier? Geen idee hoe zoiets werkt namelijk .

Alvast bedankt!

Beste pinadien,

wij kunnen dit niet regelen. Het makkelijkst is een nieuwe gebruiker aanmaken die het topic start om vervolgens de inloggegevens te delen zodat iedereen de OP kan aanpassen.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

Het topic 'Uw eigen webwinkel beginnen?' is verwijderd ivm spam.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva

Hoe zou uw leven eruit zien met een handicap is verwijderd ivm oproep/spam.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

Het topic Tips voor meubel/ interieur webwinkel? is verwijderd ivm spam.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

Het topic "Blog over lifestyle" is verwijderd ivm spam.

Met vriendelijke groeten,

Moderator Viva forum

Mods, lees ajb even mee in dit topic:

Zo moeilijk...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven