Vakantie December

18-10-2014 10:03 38 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
Per persoon 800? Of samen? En hoe lang wilde je gaan? En wat is warm genoeg?
Wat wil je gaan doen op vakantie? Op het strand liggen of iets waarbij het niet zo warm hoeft te zijn?
800 euro samen, voor weekje willen wij gaan het liefst eind december begin januari... in de vakantie periode..

Zelf wil ik graag op het strand liggen en lekker zonnen
Dat is dus de kerstvakantie, en dan wil je voor 800,- voor 2 personen all inclusive zitten?

Ik zou he nog een keer omdraaien en verder dromen
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Dat is te weinig voor die periode. Is hoogseizoen. Reken maar op 800 pp
Als je in de kerstvakantie (een van de duurste periodes van het jaar) naar een strand wilt waar je nog lekker wilt zonnen, dan zul je ongeveer naar de andere kant van de evenaar moeten. En dat red je niet, voor 400.- pp (en dan ook nog all inclusive. ).

Misschien zijn de Canarische eilanden nog wel aardig, dan kan het een graad of 20 zijn op sommige plekken. Kán, het kan ook regenen.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:v_iva schreef op 18 oktober 2014 @ 10:17:

800 euro samen, voor weekje willen wij gaan het liefst eind december begin januari... in de vakantie periode..

Zelf wil ik graag op het strand liggen en lekker zonnenDat gaat niet lukken, misschien wel als je je budget verhoogt naar 2000 euro. Als je geen koukleum bent kan je natuurlijk gaan zonnen in Spanje, als de zon schijnt bij 18 graden
Hahaha! Nou duidelijk dus... moet ik mijn budget gaan verhogen
Of een fleece badpak aantrekken hahahaha, lekker warm!
Canarische eilanden: http://www.d-reizen.nl/va ... ousingSort=2K&MealType=LG
http://www.kras.nl/vakant ... 14_12&tt=k&triptype=zoneu
Ik zou in elk geval niet in de kerstperiode gaan, want duur. Stel je reisplannen uit tot januari/februari en kijk of je 'n aanbieding naar de Dominicaanse kunt scoren. Soms vind je dat al voor slechts 700 euro p/p als je samen 'n kamer deelt. Maar dan moet je het hoogseizoen uiteraard vermijden.

Europa heb je niets te zoeken in de winter, want alle strandbestemmingen zijn dan stil en verlaten wegens te koud.
Alleen de Spaanse eilanden zijn warm, maar dan redt je het echt niet met 800.-

Mag ik vragen hoe oud je bent? Misschien kan je met je moeder kijken, die weet er vast ook wel wat van af.
Ik ben 20.. mijn moeder die weet niet echt veel van vakanties.. Zelf gaat ze amper
Hier 'n aanbieding met vertrek eind november voor maar 699 all-in:

http://www.suntip.nl/Domi ... sua/Casa-Marina-Reef.aspx
Jij ook niet, goed dat je het hier komt vragen dan.

Zit je echt aan die periode vast? Want dan ga je het gewoon niet redden met 800. Zelfs 800 p/p is dan krap.

Zelfs de links van vivamila zijn rond de 750.- p/p en dat is in een krakkemikkig appartement, zonder eten dus.
Ja opzich had de vakantie niet gehoeven.. maar ik ben er echt aan toe, zo snel mogelijk.. ivm school kan ik nou niet weg anders had ik dat wel gedaan.. vandaar dat ik dacht van zo snel mogelijk en dat is de kerstvakantie..
Je bent toch niet meer leerplichtig? Dus je kunt toch gewoon 'n week niet naar je opleiding gaan zodat je voor de helft van de prijs op vakantie kunt?
Jammer, dat gaat echt niet lukken, zelfs centerparcs is duurder dan 800.- voor een week in de kerstvakantie.

Misschien anders doorsparen en dan in de meivakantie lekker twee weken weg naar de zon?

Of een weekendje Barcelona/ Venetië/Rome stad bekijken, dat redt je wel met 800.- en dan hopen dat de zon schijnt?

In de vakantie periodes is het twee keer zo duur. Helaas, ik zit er ook aan vast, heel vervelend.
quote:Zusenzoo schreef op 18 oktober 2014 @ 11:04:

Jij ook niet, goed dat je het hier komt vragen dan.

Zit je echt aan die periode vast? Want dan ga je het gewoon niet redden met 800. Zelfs 800 p/p is dan krap.

Zelfs de links van vivamila zijn rond de 750.- p/p en dat is in een krakkemikkig appartement, zonder eten dus.Oh ja, lees net dat TO eind december pas weg wil. Zat half december te kijken, nog voor kerst dus. Kan je niet schuiven in de periode TO?
quote:v_iva schreef op 18 oktober 2014 @ 11:11:

Ja opzich had de vakantie niet gehoeven.. maar ik ben er echt aan toe, zo snel mogelijk.. ivm school kan ik nou niet weg anders had ik dat wel gedaan.. vandaar dat ik dacht van zo snel mogelijk en dat is de kerstvakantie..Oh pffff, ben nog niet goed wakker. Je kunt alleen met de kerstvakantie dus.
Ja.. dan zou ik wel in half december kunnen gaan. Dan praat mijn moeder mij een schuldgevoel aan dat ik niet zomaar weg kan gaan terwijl ik nog school heb.

Dat ik ook alweer waar, als ik serieus genomen wil worden op mijn opleiding. Misschien moet ik gewoon eind december weekendje weg ofz.. ben ik echt aan toe.. en wachten totdat het zomervakantie word
Waarom zou je niet serieus genomen worden als je een week niet komt? Iedereen is er toch wel 'ns niet (of dat nu wegens spijbelen is of wegens 'n griepje) Zolang je goeie punten/resultaten wegzet, moet dat geen probleem zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven