Zaterdag!!

18-10-2014 12:06 53 berichten
Wat een mooi weer he! Wat gaan jullie doen? Ik moet even werken en dan naar een housewarming van een vriendin!

Geniet van het weekend!!
quote:bootje_op_de_golven schreef op zaterdag 18 oktober 2014 13:22 Crap, kadootje is weeeeeer niet gekomen.Argggg!!
quote:misssuus schreef op zaterdag 18 oktober 2014 13:06 Ik ben nu oproepbaar tot 21 u. Vanavond voor werk dus ik kan niet ver van huis... Een beetje saaie dag dus. Ik ga een beetje schoonmaken (bah) en daarna even op m'n balkon van t zonnetje genieten. Tenzij ik de telefoon hoor gaan, dan ga ik als een malle omkleden en naar Eindhoven rijden

Ahhh wat doe je, zorg? Elektromonteur?

Ik ga nu naar adam, daar is de housewarming, een eind weg vanaf den bosch:)
Één keer raden wat ik ga doen.....
Toch een ander publiek dit.
quote:StoraHuntur schreef op 18 oktober 2014 @ 14:13:

Één keer raden wat ik ga doen.....Naakt rondjes rennen om de eikenboom achter je huis met een vergiet op je hoofd en een onthoofde kip in de andere, terwijl je Gregoriaanse liederen zingt?
quote:Thordis schreef op 18 oktober 2014 @ 14:16:

[...]

Naakt rondjes rennen om de eikenboom achter je huis met een vergiet op je hoofd en een onthoofde kip in de andere, terwijl je Gregoriaanse liederen zingt?

Nee muts; biedermeiers maken.

Dat wat jij schreef doe ik zondags.
Zeg, halfgare bedrijfspoedel, scheld je mij nu uit voor muts?
Alle reacties Link kopieren
Ik lig languit op bed tv te kijken. (24kitchen!) Net een week "vakantie" gehad, maar totaal niet kunnen uitrusten. Tentamens komen eraan en mijn partner is door zn rug gegaan. Eerste dagen moest ik hem aankleden en wel, want hij kon niks.

En nu ben ik helemaal kapot. :'( Maandag helaas weer aan de studie. Ben nu al toe aan de kerst.

Vanavond lekker eten, saampjes tv kijken.. En morgen misschien stukje wandelen oid..
quote:Thordis schreef op 18 oktober 2014 @ 14:21:

Zeg, halfgare bedrijfspoedel, scheld je mij nu uit voor muts?Ja, dat is toch een beetje het publiek wat hier komt hè
Mijn bericht is wel een enorm klaagbericht. Entschuldigung!

Positief: Krijg vandaag hopelijk een andere, mooie, grote kledingkast.
quote:ketller schreef op zaterdag 18 oktober 2014 13:42

Ahhh wat doe je, zorg? Elektromonteur?

Ik ga nu naar adam, daar is de housewarming, een eind weg vanaf den bosch:)

Ik ben purser bij een NL vliegmaatschappij

Dus sta standby voor zieke collega's of andere incidenten. Het ziet er rustig uit vandaag, we will see

Have fun @ the housewarming
Ik ben om half 9 opgestaan om toetsen na te kijken... Nu 3 van de vijf klassen gedaan. Even gedouched, de was gedaan, Lampjes opgehangen in de keuken, Nu verder met nakijken, straks even naar verjaardag buurmeisje, volleybalwedstrijd en dan aan de slag met de taart voor mijn jongste. Ze is donderdag jarig maar vieren het morgen, dan wordt ze drie :D Daarna slingers ophangen en cadeautjes inpakken. Dan zal het ook wel tegen middernacht zijn ;) Man is met de 3 kleine kids boodschappen doen, zoon hangt op de bank en oudste dochter is logeren.
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Boodschappen gedaan en naar mijn werk geweest.

Nu lekker inlezen voor mijn bachelorthesis en tentamens in het zonnetje :D
quote:lovemadness schreef op 18 oktober 2014 @ 14:21:

Ik lig languit op bed tv te kijken. (24kitchen!) Net een week "vakantie" gehad, maar totaal niet kunnen uitrusten. Tentamens komen eraan en mijn partner is door zn rug gegaan. Eerste dagen moest ik hem aankleden en wel, want hij kon niks.

En nu ben ik helemaal kapot. :'( Maandag helaas weer aan de studie. Ben nu al toe aan de kerst.

Vanavond lekker eten, saampjes tv kijken.. En morgen misschien stukje wandelen oid..Sterkte en maak er toch een beetje een leuke dag van
Ik ben vanmorgen gaan winkelen (+naar de supermarkt geweest) in Duitsland. Pff, ik had niet zo'n mooi weer verwacht. Liep ik daar in mijn sweater. Vanavond gezellig even Skypen met mijn broer en kleine neefje (van 1,5)
Lovemadness, zet hem op! Je krijgt de taken die je kunt dragen hoorde ik laatst iemand zeggen
quote:ketller schreef op 18 oktober 2014 @ 13:02:

Ik las al heel lang mee. Maar ik heb nu een account gemaakt.

Ja ja....

Maar het is wel lekker dat je nu weer, volledig anoniem, opnieuw kunt beginnen, hè?
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Ik ga maar weer eens even zielig doen .

Ik geniet van het lekkere weer, maar tot nu toe

heb ik niet zo'n fijne zaterdag.

Ik zit weer eens in een dip en de persoon met wie ik vanavond wat zou gaan drinken heeft afgezegd. (ja ik kan ook wel alleen gaan, maar alleen naar de kroeg, ik weet het niet...)

Nou ja, vanmiddag in de stad was het wel gezellig...
quote:ketller schreef op 18 oktober 2014 @ 13:02:

Mijn 'gasten' zijn weg dus ik kan naar huis (ik ben gastvrouw)Uhuh. Vast. Ik ben ook nieuw! Sinds gister!
quote:Thordis schreef op 18 oktober 2014 @ 16:38:

[...]

Uhuh. Vast. Ik ben ook nieuw! Sinds gister!
Life is short. Eat dessert first.
quote:Thordis schreef op 18 oktober 2014 @ 14:16:

[...]

Naakt rondjes rennen om de eikenboom achter je huis met een vergiet op je hoofd en een onthoofde kip in de andere, terwijl je Gregoriaanse liederen zingt?

Dit ga ik maar eens doen, gaat mn dip vast van over.

K*t ik heb geen eikenboom...
En wat droegen de mensen op straat? Ik zag vrouwen in mini met mouwloze tops, kinderen met truien en dikke jassen, een vrouw met snowboots, mannen met korte broek en shirtje en slippers. Veel jassen dicht tot boven, ik had zelf mijn een witte broek aan . . . . Voelde me niet eens de vreemde eend in de bijt!! Ben benieuwd of er vanavond nog ergens ge-bbq-t gaat worden???
quote:Carenza schreef op zaterdag 18 oktober 2014 16:49 En wat droegen de mensen op straat? Ik zag vrouwen in mini met mouwloze tops, kinderen met truien en dikke jassen, een vrouw met snowboots, mannen met korte broek en shirtje en slippers. Veel jassen dicht tot boven, ik had zelf mijn een witte broek aan . . . . Voelde me niet eens de vreemde eend in de bijt!! Ben benieuwd of er vanavond nog ergens ge-bbq-t gaat worden???Hahaha inderdaad. Ik werd lastig gevallen door een wesp terwijl ik gister nog in een ander topic zei dat wespen nu suf waren haha
Vanmorgen heerlijk 21 km hardgelopen. Wat een fantastisch loopweer was het!!

Daarna weekboodschappen gedaan, heerlijk op het balkon mijn krantje gelezen met een goede kop koffie en net keuken en badkamer schoongemaakt. Zit nu nog even te relaxen voordat ik zo ga koken en vanavond nog naar een housewarming/verjaardagsfeestje ga. Prima dag dus!!
quote:Thordis schreef op zaterdag 18 oktober 2014 16:38 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="ketller in "Zaterdag!!"" class="messagelink">ketller schreef op 18 oktober 2014 @ 13:02</a>:</b>

Mijn 'gasten' zijn weg dus ik kan naar huis (ik ben gastvrouw)</div></blockquote>Uhuh. Vast. Ik ben ook nieuw! Sinds gister! Welkom!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven