Zaterdag!!
zaterdag 18 oktober 2014 om 13:42
quote:misssuus schreef op zaterdag 18 oktober 2014 13:06 Ik ben nu oproepbaar tot 21 u. Vanavond voor werk dus ik kan niet ver van huis... Een beetje saaie dag dus. Ik ga een beetje schoonmaken (bah) en daarna even op m'n balkon van t zonnetje genieten. Tenzij ik de telefoon hoor gaan, dan ga ik als een malle omkleden en naar Eindhoven rijden
Ahhh wat doe je, zorg? Elektromonteur?
Ik ga nu naar adam, daar is de housewarming, een eind weg vanaf den bosch:)
zaterdag 18 oktober 2014 om 14:17
zaterdag 18 oktober 2014 om 14:21
Ik lig languit op bed tv te kijken. (24kitchen!) Net een week "vakantie" gehad, maar totaal niet kunnen uitrusten. Tentamens komen eraan en mijn partner is door zn rug gegaan. Eerste dagen moest ik hem aankleden en wel, want hij kon niks.
En nu ben ik helemaal kapot.
Maandag helaas weer aan de studie. Ben nu al toe aan de kerst.
Vanavond lekker eten, saampjes tv kijken.. En morgen misschien stukje wandelen oid..
Vanavond lekker eten, saampjes tv kijken.. En morgen misschien stukje wandelen oid..
zaterdag 18 oktober 2014 om 14:26
quote:ketller schreef op zaterdag 18 oktober 2014 13:42
Ik ben purser bij een NL vliegmaatschappij
Dus sta standby voor zieke collega's of andere incidenten. Het ziet er rustig uit vandaag, we will see
Have fun @ the housewarming
Ik ben purser bij een NL vliegmaatschappij
Dus sta standby voor zieke collega's of andere incidenten. Het ziet er rustig uit vandaag, we will see
Have fun @ the housewarming
zaterdag 18 oktober 2014 om 14:42
Ik ben om half 9 opgestaan om toetsen na te kijken... Nu 3 van de vijf klassen gedaan. Even gedouched, de was gedaan, Lampjes opgehangen in de keuken, Nu verder met nakijken, straks even naar verjaardag buurmeisje, volleybalwedstrijd en dan aan de slag met de taart voor mijn jongste. Ze is donderdag jarig maar vieren het morgen, dan wordt ze drie
Daarna slingers ophangen en cadeautjes inpakken. Dan zal het ook wel tegen middernacht zijn
Man is met de 3 kleine kids boodschappen doen, zoon hangt op de bank en oudste dochter is logeren.
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
zaterdag 18 oktober 2014 om 14:48
quote:lovemadness schreef op 18 oktober 2014 @ 14:21:
Ik lig languit op bed tv te kijken. (24kitchen!) Net een week "vakantie" gehad, maar totaal niet kunnen uitrusten. Tentamens komen eraan en mijn partner is door zn rug gegaan. Eerste dagen moest ik hem aankleden en wel, want hij kon niks.
Maandag helaas weer aan de studie. Ben nu al toe aan de kerst.
Vanavond lekker eten, saampjes tv kijken.. En morgen misschien stukje wandelen oid..Sterkte en maak er toch een beetje een leuke dag van
Vanavond lekker eten, saampjes tv kijken.. En morgen misschien stukje wandelen oid..Sterkte en maak er toch een beetje een leuke dag van
zaterdag 18 oktober 2014 om 15:44
zaterdag 18 oktober 2014 om 16:37
Ik ga maar weer eens even zielig doen .
Ik geniet van het lekkere weer, maar tot nu toe
heb ik niet zo'n fijne zaterdag.
Ik zit weer eens in een dip en de persoon met wie ik vanavond wat zou gaan drinken heeft afgezegd. (ja ik kan ook wel alleen gaan, maar alleen naar de kroeg, ik weet het niet...)
Nou ja, vanmiddag in de stad was het wel gezellig...
Ik geniet van het lekkere weer, maar tot nu toe
heb ik niet zo'n fijne zaterdag.
Ik zit weer eens in een dip en de persoon met wie ik vanavond wat zou gaan drinken heeft afgezegd. (ja ik kan ook wel alleen gaan, maar alleen naar de kroeg, ik weet het niet...)
Nou ja, vanmiddag in de stad was het wel gezellig...
zaterdag 18 oktober 2014 om 16:44
zaterdag 18 oktober 2014 om 16:49
En wat droegen de mensen op straat? Ik zag vrouwen in mini met mouwloze tops, kinderen met truien en dikke jassen, een vrouw met snowboots, mannen met korte broek en shirtje en slippers. Veel jassen dicht tot boven, ik had zelf mijn een witte broek aan . . . . Voelde me niet eens de vreemde eend in de bijt!! Ben benieuwd of er vanavond nog ergens ge-bbq-t gaat worden???
zaterdag 18 oktober 2014 om 17:09
quote:Carenza schreef op zaterdag 18 oktober 2014 16:49 En wat droegen de mensen op straat? Ik zag vrouwen in mini met mouwloze tops, kinderen met truien en dikke jassen, een vrouw met snowboots, mannen met korte broek en shirtje en slippers. Veel jassen dicht tot boven, ik had zelf mijn een witte broek aan . . . . Voelde me niet eens de vreemde eend in de bijt!! Ben benieuwd of er vanavond nog ergens ge-bbq-t gaat worden???Hahaha inderdaad. Ik werd lastig gevallen door een wesp terwijl ik gister nog in een ander topic zei dat wespen nu suf waren haha
zaterdag 18 oktober 2014 om 17:19
Vanmorgen heerlijk 21 km hardgelopen. Wat een fantastisch loopweer was het!!
Daarna weekboodschappen gedaan, heerlijk op het balkon mijn krantje gelezen met een goede kop koffie en net keuken en badkamer schoongemaakt. Zit nu nog even te relaxen voordat ik zo ga koken en vanavond nog naar een housewarming/verjaardagsfeestje ga. Prima dag dus!!
Daarna weekboodschappen gedaan, heerlijk op het balkon mijn krantje gelezen met een goede kop koffie en net keuken en badkamer schoongemaakt. Zit nu nog even te relaxen voordat ik zo ga koken en vanavond nog naar een housewarming/verjaardagsfeestje ga. Prima dag dus!!
zaterdag 18 oktober 2014 om 17:28
quote:Thordis schreef op zaterdag 18 oktober 2014 16:38 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="ketller in "Zaterdag!!"" class="messagelink">ketller schreef op 18 oktober 2014 @ 13:02</a>:</b>
Ik las al heel lang mee. Maar ik heb nu een account gemaakt.
Mijn 'gasten' zijn weg dus ik kan naar huis (ik ben gastvrouw)</div></blockquote>Uhuh. Vast. Ik ben ook nieuw! Sinds gister! Welkom!
Ik las al heel lang mee. Maar ik heb nu een account gemaakt.
Mijn 'gasten' zijn weg dus ik kan naar huis (ik ben gastvrouw)</div></blockquote>Uhuh. Vast. Ik ben ook nieuw! Sinds gister! Welkom!