Centraal Moderatortopic I|

16-09-2014 16:23 1067 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het topic 'vriendschappen ombouwen in dorp' is gewijzigd in vriendschappen opbouwen in dorp .

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Hoi, ik heb een tikfout gemaakt in een Topictitel.

Zoon verveelD zich op school ipv verveelT zouden jullie dit kunnen wijzigen, want ik heb de taalpolitie in mijn mek.
quote:renate73 schreef op 16 oktober 2014 @ 18:22:

want ik heb de taalpolitie in mijn mek.
quote:nachtvlinder1977 schreef op 16 oktober 2014 @ 18:01:

Mods, lees ajb even mee in dit topic:

Zo moeilijk...Misschien nog even in de quotes kijken?
quote:renate73 schreef op 16 oktober 2014 @ 18:22:

Hoi, ik heb een tikfout gemaakt in een Topictitel.

Zoon verveelD zich op school ipv verveelT zouden jullie dit kunnen wijzigen, want ik heb de taalpolitie in mijn mek.

Ik heb de titel aangepast .

mvg,

Junior.
Mods, moesten topics na 3000 berichten niet dicht? We hebben internetdaten op de relatiepijler geloof ik vol geluld.
quote:Rasa schreef op 16 oktober 2014 @ 18:27:

Mods, moesten topics na 3000 berichten niet dicht? We hebben internetdaten op de relatiepijler geloof ik vol geluld.

Zou je het even kunnen laten weten als er een nieuw deel is geopend? Dan sluiten wij het oude deel.

Met vriendelijke groeten,

Moderator Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

quote:ModeratorViva schreef op 16 oktober 2014 @ 18:41:

[...]

Zou je het even kunnen laten weten als er een nieuw deel is geopend? Dan sluiten wij het oude deel.

Met vriendelijke groeten,

Moderator Viva forumDone!
quote:Rasa schreef op 16 oktober 2014 @ 18:56:

[...]

Done!

Het topic is gesloten!

Vriendelijke groeten,

Moderator Viva forum

Zou mijn topic uit Geld&Recht verplaatst kunnen worden naar ''Relaties''. Foutje... het gaat om het topic: moeilijke situatie. Wie leest mijn verhaal?
quote:saartjeq schreef op 16 oktober 2014 @ 21:31:

Zou mijn topic uit Geld&Recht verplaatst kunnen worden naar ''Relaties''. Foutje... het gaat om het topic: moeilijke situatie. Wie leest mijn verhaal?

Beste saartjeq,

Je topic is verplaatst naar Relaties.

Met vriendelijke groet,

JuniorModeratorViva
Het topic "Gezocht mensen met synesthesie" is verwijderd ivm niet toegestaan onderzoek.

Met vriendelijke groet,

JuniorModeratorViva
Mods, zouden jullie eens naar forummer meisj22x kunnen kijken? Ze is zichzelf volledig de vernieling in aan het helpen en luistert naar geen enkel (goedbedoeld) advies van welke andere forummer dan ook. Of het is allemaal niet echt, of het is iemand die heel hard psychische hulp nodig heeft (en dat bedoel ik dus zeker niet sarcastisch of cynisch).
quote:Rasa schreef op 17 oktober 2014 @ 09:01:

Mods, zouden jullie eens naar forummer meisj22x kunnen kijken? Ze is zichzelf volledig de vernieling in aan het helpen en luistert naar geen enkel (goedbedoeld) advies van welke andere forummer dan ook. Of het is allemaal niet echt, of het is iemand die heel hard psychische hulp nodig heeft (en dat bedoel ik dus zeker niet sarcastisch of cynisch).

Bedankt voor de melding. We zullen er naar kijken.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva

Ik durf het niet in het topic te vragen, vandaar maar hier, maar meen je nu serieus dat je een ban wilt uitdelen voor off topic gaan in het topic over de Marathon in A'dam?

Ik wil het graag weten omdat m.i. de reacties niet afwijkend zijn van die in andere topics en TO wordt erop gewezen dat ze nogal vreemd reageert (vanuit een paar niet kwetsende reacties over zelfmoord beginnen). TO gaat dus zelf off topic.
Cum non tum age
Waarom is dat topic eigenlijk gesloten?
Het topic 'Let op: Amsterdamse marathon zondag 19e, wegen dicht' is in overleg met de TO verwijderd.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva Forum

Jammer. Ik vond dat daar nu juist een mooie discussie opbloeide aan de hand van de reactie van TO.

Ik hoop dat ze toch wat met de tips doet.
Beste Mod,

Zouden jullie aub topic willen verwijderen: zwanger worden, zo graag, lijkt wel een obsessie.

Alvast bedankt.
quote:ModeratorViva schreef op 17 oktober 2014 @ 13:42:

Het topic 'Let op: Amsterdamse marathon zondag 19e, wegen dicht' is in overleg met de TO verwijderd.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva ForumDus ik kan ook topics van mij laten verwijderen?
Cum non tum age
quote:silaah schreef op 17 oktober 2014 @ 14:07:

Beste Mod,

Zouden jullie aub topic willen verwijderen: zwanger worden, zo graag, lijkt wel een obsessie.

Alvast bedankt.

We hebben je een mailtje gestuurd.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva Forum

Het topic Vriendin vraagt mij iets en ik weet niet wat ik moet doen is verplaatst naar Relaties.

Met vriendelijke groet,

JuniorModeratorViva
quote:noa schreef op 17 oktober 2014 @ 14:31:

[...]

Dus ik kan ook topics van mij laten verwijderen?

Als je bepaalde topics verwijderd wil hebben kun je ons het beste mailen dan gaan wij kijken wat we voor je kunnen betekenen.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva Forum

Het topic 'Apparaatje om ui te hakken, tips?' is verplaatst naar de pijler Eten.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva Forum

Het topic 'Zwanger willen worden, zo graag, lijkt wel een obsessie.' is verwijderd ivm privacy.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva Forum

Waarom is dat topic van Amsterdam verwijderd? Ik zit me gek te zoeken en opeens is het weg? Waarom?

En het topic van Sinterklaas/zwarte piet en racisme kan dicht.

Heeft al meer dan 4000 postings.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven