Centraal Moderatortopic I|
dinsdag 16 september 2014 om 16:34

donderdag 16 oktober 2014 om 18:25

donderdag 16 oktober 2014 om 18:41
quote:Rasa schreef op 16 oktober 2014 @ 18:27:
Mods, moesten topics na 3000 berichten niet dicht? We hebben internetdaten op de relatiepijler geloof ik vol geluld.
Zou je het even kunnen laten weten als er een nieuw deel is geopend? Dan sluiten wij het oude deel.
Met vriendelijke groeten,
Moderator Viva forum
Mods, moesten topics na 3000 berichten niet dicht? We hebben internetdaten op de relatiepijler geloof ik vol geluld.
Zou je het even kunnen laten weten als er een nieuw deel is geopend? Dan sluiten wij het oude deel.
Met vriendelijke groeten,
Moderator Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

donderdag 16 oktober 2014 om 19:19

donderdag 16 oktober 2014 om 22:28

vrijdag 17 oktober 2014 om 09:01
Mods, zouden jullie eens naar forummer meisj22x kunnen kijken? Ze is zichzelf volledig de vernieling in aan het helpen en luistert naar geen enkel (goedbedoeld) advies van welke andere forummer dan ook. Of het is allemaal niet echt, of het is iemand die heel hard psychische hulp nodig heeft (en dat bedoel ik dus zeker niet sarcastisch of cynisch).
vrijdag 17 oktober 2014 om 11:43
quote:Rasa schreef op 17 oktober 2014 @ 09:01:
Mods, zouden jullie eens naar forummer meisj22x kunnen kijken? Ze is zichzelf volledig de vernieling in aan het helpen en luistert naar geen enkel (goedbedoeld) advies van welke andere forummer dan ook. Of het is allemaal niet echt, of het is iemand die heel hard psychische hulp nodig heeft (en dat bedoel ik dus zeker niet sarcastisch of cynisch).
Bedankt voor de melding. We zullen er naar kijken.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva
Bedankt voor de melding. We zullen er naar kijken.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
vrijdag 17 oktober 2014 om 11:53
Ik durf het niet in het topic te vragen, vandaar maar hier, maar meen je nu serieus dat je een ban wilt uitdelen voor off topic gaan in het topic over de Marathon in A'dam?
Ik wil het graag weten omdat m.i. de reacties niet afwijkend zijn van die in andere topics en TO wordt erop gewezen dat ze nogal vreemd reageert (vanuit een paar niet kwetsende reacties over zelfmoord beginnen). TO gaat dus zelf off topic.
Ik wil het graag weten omdat m.i. de reacties niet afwijkend zijn van die in andere topics en TO wordt erop gewezen dat ze nogal vreemd reageert (vanuit een paar niet kwetsende reacties over zelfmoord beginnen). TO gaat dus zelf off topic.
Cum non tum age
vrijdag 17 oktober 2014 om 13:42
Het topic 'Let op: Amsterdamse marathon zondag 19e, wegen dicht' is in overleg met de TO verwijderd.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva Forum
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva Forum

vrijdag 17 oktober 2014 om 14:31
vrijdag 17 oktober 2014 om 14:56
quote:silaah schreef op 17 oktober 2014 @ 14:07:
Beste Mod,
Zouden jullie aub topic willen verwijderen: zwanger worden, zo graag, lijkt wel een obsessie.
Alvast bedankt.
We hebben je een mailtje gestuurd.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva Forum
Beste Mod,
Zouden jullie aub topic willen verwijderen: zwanger worden, zo graag, lijkt wel een obsessie.
Alvast bedankt.
We hebben je een mailtje gestuurd.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva Forum
vrijdag 17 oktober 2014 om 15:25
quote:noa schreef op 17 oktober 2014 @ 14:31:
[...]
Dus ik kan ook topics van mij laten verwijderen?
Als je bepaalde topics verwijderd wil hebben kun je ons het beste mailen dan gaan wij kijken wat we voor je kunnen betekenen.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva Forum
[...]
Dus ik kan ook topics van mij laten verwijderen?
Als je bepaalde topics verwijderd wil hebben kun je ons het beste mailen dan gaan wij kijken wat we voor je kunnen betekenen.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva Forum
vrijdag 17 oktober 2014 om 16:15
vrijdag 17 oktober 2014 om 16:51
Het topic 'Zwanger willen worden, zo graag, lijkt wel een obsessie.' is verwijderd ivm privacy.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva Forum
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva Forum