Het Verstopic
vrijdag 13 juni 2008 om 19:48
Lieve dames en heren,
Wat begonnen is als een topic voor iedereen die wilde vluchten van het voetbal is nu een gezellig verstopic. We hebben wel een paar regeltjes:
- Iedereen is welkom, dus kom erbij! Hoe meer zielen, hoe meer vreugd!
- De uitsmijter mag je niet zo uitputten dat de rest er niks meer aan heeft (zo gaan we wel erg hard met die mannen )
- Je moet je voeten vegen voordat je de tent binnenkomt!
- Geen brandende fakkels in de tent.
- Als je in bed gaat liggen, hou dan ruimte vrij er zijn nog meer mensen die er gebruik van willen maken.
Onze trots:
Wat begonnen is als een topic voor iedereen die wilde vluchten van het voetbal is nu een gezellig verstopic. We hebben wel een paar regeltjes:
- Iedereen is welkom, dus kom erbij! Hoe meer zielen, hoe meer vreugd!
- De uitsmijter mag je niet zo uitputten dat de rest er niks meer aan heeft (zo gaan we wel erg hard met die mannen )
- Je moet je voeten vegen voordat je de tent binnenkomt!
- Geen brandende fakkels in de tent.
- Als je in bed gaat liggen, hou dan ruimte vrij er zijn nog meer mensen die er gebruik van willen maken.
Onze trots:
zondag 20 juli 2008 om 18:35
zondag 20 juli 2008 om 18:40
quote:ambrosia9 schreef op 20 juli 2008 @ 18:32:
de tent dweilen, daar hebben we mensen voor hoor
En jaaa we zijn vriendinnetjes!
Maar je gaat ons ook direct verlaten, heerlijk Italie, mag ik mee? Hoelang ga je?
Nu je het zegt: ik zag wel een vrouw met handschoenen arriveren net:
nou, beter toch? Je kunt ook sudokopuzzels gaan invullen: ook leuk hihii
En ik ga maar een weekje hoor, dus voor je het weet ben ik weer terug. Ik ga samen met een vriendin naar mijn zusje en zwager en kleine neefje, die daar al een week zijn. Lekker poedelen in het zwembad en vooral stapels boeken lezen; heerlijk! Ik heb nog 5 kilo ruimte in mijn koffer, dus als je kunt zippen naar 5 kilo: feel free!
Ga jij nog weg deze zomer?
de tent dweilen, daar hebben we mensen voor hoor
En jaaa we zijn vriendinnetjes!
Maar je gaat ons ook direct verlaten, heerlijk Italie, mag ik mee? Hoelang ga je?
Nu je het zegt: ik zag wel een vrouw met handschoenen arriveren net:
nou, beter toch? Je kunt ook sudokopuzzels gaan invullen: ook leuk hihii
En ik ga maar een weekje hoor, dus voor je het weet ben ik weer terug. Ik ga samen met een vriendin naar mijn zusje en zwager en kleine neefje, die daar al een week zijn. Lekker poedelen in het zwembad en vooral stapels boeken lezen; heerlijk! Ik heb nog 5 kilo ruimte in mijn koffer, dus als je kunt zippen naar 5 kilo: feel free!
Ga jij nog weg deze zomer?
zondag 20 juli 2008 om 20:56
Wij zijn net terug van het gastgezin waar het poesje nu woont. Ze is ontzettend schuw, dook direct weg onder een kast. Maar ze ging ons ook zitten bestuderen met d'r mooie ogen. Ze is aanhankelijk als ze je beter kent zei die mevrouw en houdt van gezelschap.
Wij waren allebei direct helemaal verkocht, ze is mooier dan mooi. In de zon zie je in haar zwarte vacht een donkerbruine glans met en zie je strepen op haar ruggetje. Ze is al wat groter dan op de foto maar nog steeds heel klein. Ik ga woensdagmiddag de zakelijke kant regelen in het dierentehuis en 's avonds gaan we haar halen! Helemaal gelukkig hier!
Wij waren allebei direct helemaal verkocht, ze is mooier dan mooi. In de zon zie je in haar zwarte vacht een donkerbruine glans met en zie je strepen op haar ruggetje. Ze is al wat groter dan op de foto maar nog steeds heel klein. Ik ga woensdagmiddag de zakelijke kant regelen in het dierentehuis en 's avonds gaan we haar halen! Helemaal gelukkig hier!
zondag 20 juli 2008 om 22:18
Heb ik iets gemist? Ambro en Tientje, jullie hebben toch nergens ruzie gemaakt? Heeft Brad weer zitten stoken?
Wat leuk die kat! Jullie hebben er al wel een toch? Enig idee hoe die gaat reageren op een indringer/ster? Heb je al een naam?
Tientje, een héle fijne vakantie gewenst!! En laat even weten of die wake-up light werkt, want ik ben érg benieuwd. Misschien dat het mij ook zou helpen om echt eens fris wakker te worden.
Wat leuk die kat! Jullie hebben er al wel een toch? Enig idee hoe die gaat reageren op een indringer/ster? Heb je al een naam?
Tientje, een héle fijne vakantie gewenst!! En laat even weten of die wake-up light werkt, want ik ben érg benieuwd. Misschien dat het mij ook zou helpen om echt eens fris wakker te worden.
zondag 20 juli 2008 om 22:40
quote:Ann Liv schreef op 20 juli 2008 @ 22:18:
Heb ik iets gemist? Ambro en Tientje, jullie hebben toch nergens ruzie gemaakt? Heeft Brad weer zitten stoken?
Neeeeee, helemaal geen ruzie hoor! We zijn viva-vriendinnetjes geworden! En zodra het donkerder wordt en ik hem kan gebruiken zal ik je laten weten hoe het was. Nu eerst maar eens slapen, morgen gaat om 5 uur de wekker. Slik....
Maar dan wel een heeeeele lange week met mijn kont op het Italiaanse strand!
Tot over een weekje!
Neeeeee, helemaal geen ruzie hoor! We zijn viva-vriendinnetjes geworden! En zodra het donkerder wordt en ik hem kan gebruiken zal ik je laten weten hoe het was. Nu eerst maar eens slapen, morgen gaat om 5 uur de wekker. Slik....
Maar dan wel een heeeeele lange week met mijn kont op het Italiaanse strand!
Tot over een weekje!
zondag 20 juli 2008 om 22:41
We hebben nergens ruzie gemaakt hoor! Hoezo?
We hebben idd al een poes, Lima van ruim een jaar. Ze was net zo schuw als dit nieuwe poesje in het begin, is nu een grote schat. We willen haar Darah noemen, betekend Parel van wijsheid kwam ik net achter Ze heet nu namelijk Olga, wat ik te erg vind, en Darah heeft een beetje dezelfde klank dus ik denk dat het voor haar makkelijker wennen is dan een naam die heel anders is. Tot nu toe alleen maar negatieve reacties op de naam maar het past gewoon bij deze poes en wij vinden het heel mooi.
Ik kan niet wachten tot ze bij ons is, raar gevoel van spanning
We hebben idd al een poes, Lima van ruim een jaar. Ze was net zo schuw als dit nieuwe poesje in het begin, is nu een grote schat. We willen haar Darah noemen, betekend Parel van wijsheid kwam ik net achter Ze heet nu namelijk Olga, wat ik te erg vind, en Darah heeft een beetje dezelfde klank dus ik denk dat het voor haar makkelijker wennen is dan een naam die heel anders is. Tot nu toe alleen maar negatieve reacties op de naam maar het past gewoon bij deze poes en wij vinden het heel mooi.
Ik kan niet wachten tot ze bij ons is, raar gevoel van spanning
zondag 20 juli 2008 om 23:48
maandag 21 juli 2008 om 15:00
maandag 21 juli 2008 om 16:54
Ooh... Al dat zoete voedsel! Dat geeft wel n opkikkertje... Val hier bijna in slaap achter mijn computertje. De ict afdeling heeft hotmail/hyves/youtube geblokkeerd, omdat het zoontje van de baas (die op andere locatie op kantoor werkt) niets doet behalve lekker surfen. Ik ben dolgelukkig dat viva niet geblokt is!!! Stel je voor dat als ik hier in slaap lig te vallen ik niet eens eventjes mezelf wakker kan houden op t forum....
(alhoewel zoontje van baas wel n slap-vrouwliefhebbend-lulletje is, zit hij iig niet óók op t forum:P)
Maar... Kippetje! Alvast gefeliciteerd met je verjaardag en geniet lekker van je vakantie!!! (en bedankt voor de taart:p)
Oh en zus terug:)
(alhoewel zoontje van baas wel n slap-vrouwliefhebbend-lulletje is, zit hij iig niet óók op t forum:P)
Maar... Kippetje! Alvast gefeliciteerd met je verjaardag en geniet lekker van je vakantie!!! (en bedankt voor de taart:p)
Oh en zus terug:)
maandag 21 juli 2008 om 18:51
Die taart ziet er afzichtelijk chemisch lekker uit MissC! Geniet van je vakantie!! Waar zit je ergens? Mochten er nog hittegolven-hagelstormen-bosbranden-modderstromen zijn en we zien een kip bij Hart van Nederland-vakantie editie dan weten we dat we je weer even in de tent zullen moeten missen.
Ik kan me voorstellen dat het bij je baantje een heerlijke afleiding is om af en toe even het forum te checken Ambrozus. Je kunt behoorlijk murw worden van de hele dag skyradio... Nog steeds geen spannende kantoorverwikkelingen?
Ambroos, ik geloof dat het niet helemaal lukt zoals het moet, of moet jij eerst nog toestemming geven ofzo?
Ik kan me voorstellen dat het bij je baantje een heerlijke afleiding is om af en toe even het forum te checken Ambrozus. Je kunt behoorlijk murw worden van de hele dag skyradio... Nog steeds geen spannende kantoorverwikkelingen?
Ambroos, ik geloof dat het niet helemaal lukt zoals het moet, of moet jij eerst nog toestemming geven ofzo?
maandag 21 juli 2008 om 19:20
Er is toch zo'n leuk tv-programma over? The Office geloof ik? Die verlegen collega moet je toch echt eens prikkelen, misschien is 'ie onwijs gezellig als hij uit zijn schulp komt. Hoe gaat het trouwens met je love-interest? Issut weer aan??
En nee hoor, jij hebt nergens toestemming voor nodig, wat mij betreft ga je helemaal los. Ik kreeg een virtuele uitnodiging van je zus, maar ik heb nog steeds geen vriend in m'n profiel staan...
En nee hoor, jij hebt nergens toestemming voor nodig, wat mij betreft ga je helemaal los. Ik kreeg een virtuele uitnodiging van je zus, maar ik heb nog steeds geen vriend in m'n profiel staan...
maandag 21 juli 2008 om 19:29