LLJ08M

03-06-2008 23:03 1829 berichten
Alle reacties Link kopieren

tieger wijzigde dit bericht op 02-01-2010 23:22
Reden: Tabel opgeschoond
% gewijzigd
Hey Tieger, had je net gekrabbeld, om te vragen hoe het met je was! Gelukkig dat het weer beter gaat met Daan! Haha dat ie z'n zusje zo aan het lachen wil maken! Echt prachtig! Klinkt ijverig allemaal zeg! Leuk dat je zoveel zelf kunt maken!

En.... "mag" je nog winkelen?

1ndra: Wat leuk om ook weer eens wat van jou en Fara te horen! Hier is de link. Maar dan moet ik wel eerst toestemming geven. Dus ik neem het alvast in beraad!

Yada: Lekker meid, ff zo giga op stap! Jij bent ook al zo ijverig! Wanneer moet jij eigenlijk weer aan het werk? Je staat ook voor de klas toch?

Sterkte met je borstontsteking en idd rust, rust en rust!

Brabbel: Succes morgen in Leiden.

Ga nu eerst iemand op bed brengen!

Kus,

Mango
anoniem_33451 wijzigde dit bericht op 22-07-2008 09:07
Reden: verkeerde emoticon
% gewijzigd
Zo die ligt. Als ik goed naar haar luister/kijk en merk dat ze moe is, kan ik haar zo wegleggen zonder huilen, zonder mopperen! Heerlijk!

Trouwens Tieger, die van dat overprikkeld raken, dat vind ik een goede! Want dat is het wel! Daar kan ze helemaal niet zo goed tegen. Dat kan ik dan wel zeggen!

Je wordt er zelf ook doodmoe van, dat gegil en getrut.

Zegt jouw man er altijd wat van? Dat is ook wel een goede. Van hem nemen ze het misschien aan. Als ik commentaar lever, heb ik schoonma direct in tranen en schoonpa loopt kwaad weg (mede omdat schoonma er nog een keer overheen gaat. Rare lui soms )

Ik zal nog even verder forummen en dan de ontbijtspullen opruimen!

Liefs,

Mango
Kaj slaapt de afgelopen week heel moeilijk `s avonds, hij is zo moe maar slapen ho maar.. Dus dan ga ik maar een stukje lopen en dan slaapt hij na 10 min. en dan kan ik hem zo in bed liggen.. Drama gewoon.. hoop dat deze fase snel over gaat, als hij slaapt dan is hij ook gewoon weg hoor !
ZO (slaat met vuist op bureau), vanaf heden ben ik er weer vaker! Popsie gaat as we speak voor het eerst naar het kdv... Brrrr... ben er net een topic over begonnen om deze eerste ochtend te kunnen overleven Zal de tekst hier even plakken:
Goedemorgen!

Ik heb net ons tweede (en laatste) kindje voor het eerst naar het kdv gebracht. Ze is nu 6 maanden en ik ben er licht emotioneel onder. Ze gaat vanaf nu net zoals haar zusje twee dagdelen per week.

Ik kan nu dus voor het eerst sinds bijna een jaar weer werken, dat is wel fijn (opstart van mijn eigen bedrijf). Maar omdat ik thuis werk heb ik nu dus even geen collega's die me kunnen afleiden met wat prietpraat want ik zit toch niet helemaal lekker in mijn vel door het "verstoten' van de baby.

Ik zoek dus prietpraters voor deze ochtend! Wie wil?

Pips
Vanmiddag als de kiddies slapen kom ik hier lekker bijlezen. Gister laatste crematie gehad, wat mij betreft blijft iedereen in nu de rest van het jaar in leven...
Och pipsje toch! Je verstoot haar toch helemaal niet?! Je mag altijd langskomen. (Onee, je zou werken )

Hup aan 't werk!

(Mango heeft een nieuwe site met emoticons ontdekt. En gaat nu écht )
Hahaha Mango leuke plaatjes
Als het goed is, is vriendlief dat nu aan het doen
Hoe was het in het ziekenhuis brabbel?

(En de was hangt nog steeds......)
Tieger, hoe is het jurkje geworden dat je genaaid hebt? Heb je een foto? Ik heb afgelopen weken allemaal kleertjes voor volgend jaar gekocht. Das mijn manier van goedkoop doen :-)

Murpeltje, wat fijn dat je nu een werkgever hebt met goede ruimt om te kolven :-) Je zit er nu een week. Hoe bevalt het?

Mango, kun je ook pgbbegeleider worden voor max. 10 uur in de week? Lijkt mij ook wel leuk werk en klinkt als een baan die je ook kunt invullen met weinig uren.

Ik herken dat gedoe met ouders/schoonouders helemaal! Mijn moeder is net zo'n drama terwijl ze haar kleinkinderen bijna iedere week ziet en soms vaker! Ik heb het al een paar keer gezegd maar het helpt niet, helaas.
Murpeltje, wij waren vorig jaar toen ik net zwanger was op Corfu. Wij hebben het erg naar onze zin gehad.

Mango, wat leuk dat Esmee al kruipt! (ook al is het achteruit :-). Hier wordt wel getijgerd en heen en weer gerold om iets te pakken maar verder nog niets. Ik geniet met volle teugen van al die ontwikkelingen. Haar zusje had een spreidbroek dus daar hebben we dat allemaal niet meegemaakt. Zit -tig keer per dag vertederd en trots naar Popsie te kijken wat ze nu weer allemaal uitvind :-)

Yada, dat klinkt erg leuk (het bed). Ik ben me aan het orienteren op een vervolgbed voor de oudste. Of het een juniorbed wordt of een gewoon bed, daar ben ik nog niet helemaal uit.

Tieger, heb jij foto's van jouw eigen maaksels? Ik vind het altijd erg leuk om zelfgemaakte dingen te bekijken. Heb er zelf nog niet de fut voor maar dat komt wel weer. HOe bevalt je nieuwe baan?

Brabbel, hoe was het in het ziekenhuis?

Zo, ik ben weer bij. Morgen ga ik kijken of ik ook weer op Hyves kan komen. Vlak voor onze vakantie had ik mij wel aangemeld als""pips" maar verder was ik nog niet gekomen.

Popsie is wakker! Gauw een hapje voor haar maken en extra knuffels uitdelen :-)
Pips op hyves!!!! Yeah! Goed man!

Esmee kruipt nog niet echt hoor! Ze beweegt achteruit.. Is dat niet tijgeren of zo? Ik weet nooit zo goed wat ze daar mee bedoelen. Leuk he om te zien hoe ze zich ontwikkelen.

Bij het kantoor waar ik werk mag je zelf aangeven hoeveel uur je wilt werken. Mijn (zeer korte) ervaring heeft me geleerd dat de meeste gezinnen ongeveer 5 á 6 uur voor gezinsondersteuning hebben. Dus ja dan zou het wel kunnen. Als je meer info wilt moet je me maar ff mailen via hyves of zo!

Succes!
Heb je iets met eenden pips? Anders heb ik je gevonden!
He meiden,

Ik ben weer terug van 2 dagen Tiegerstad. Hartstikke leuk, maar wel vermoeiend! En jullie hebben weer goed je best gedaan! Ik verdenk jullie van een complot. Stiekem bekokstoven jullie dat er intensief geschreven zal worden wanneer Ongeduld alleen snel en sneaky op het werk kan checken maar niet reageren. Gemeen hoor!

Murpeltje: Hoe is het nu met Manon? Heerlijk, Corfu. Heb dit weekend een hele discussie gevoerd, maar vriendlief wil niet vliegen met Guido.... Dus ik denk dat we naar een van de eilanden vertrekken.

Roze wolk: Heerlijk he, dat lachen van die kleintjes!

Mango: Zo herkenbaar! Zowel je verhaal over inactiviteit en je schoonouders! Ik heb geen idee hoe ik ineens aan die borstontsteking kom. Waarschijnlijk door het kolven, maar wat ik zo raar vind, is dat ik nu juist echt vaak leegkolf. Ach ja, we zullen wel nooit achter de oorzaak komen. Ik was er gelukkig snel bij en de antibiotica helpt echt goed.

En spannend joh, een nieuwe carriere!

Yada: Jeetje, Zulke heerlijke dagen en dan zo'n afsluiter! Ik ben blij dat het echte ziekzijn mij bespaard is gebleven, maar dat maakt het voor jou niet minder vervelend. Hoe is het nu in je ziekenboeg?

En wat een geweldige creatieve ideeen heb je allemaal. Kan ik soms wel een beetje jaloers op zijn!

Brabbel: Heerlijk vooruitzicht voor het weekend! Maastricht is een geweldige shopstad.

San: Hoe was Hellendoorn?

1ndra: Leuk dat je er even bent! Voel je niet schuldig, en voel je zeker welkom om mee te schrijven!

Tieger: Ook al zo creatief bezig! Hoe is het nu met Daan? Wat een heerlijk verhaal over de interactie tussen je twee schatten. Ik zie ze ook helemaal voor me!

Pips: Hoe is je dag verlopen? Wat kun je met je ziel onder je arm lopen wanneer je kleintje er niet is he! Zo herkenbaar! Maar vertel es over je nieuwe bedrijf!

En als jij inderdaad iets hebt met eendjes, heb ik je ook gevonden op hyves!

Oja, Guido tijgert ook! Hij lag al vaak op zijn speelkleed, maar nu beweegt (ik kan er maar niet de vinger achter krijgen hoe hij het precies doet) door de hele kamer! Zo geweldig!

Het eten van Guido gaat goed! Hij krijgt nu 's ochtends fruit (vind ie heerlijk), en 's avonds groente/aardappel/ei prutje (vindt ie nog niet echt geweldig). Daarnaast krijgt ie een flesje diksap en soms tussendoor een liga. Dit eet / drinkt ie ook met smaak. Ik sta echt te kijken hoe snel het ineens gaat! Wat een ontwikkeling in een half jaartje tijd!

De twee mannen hebben het ook heerlijk. Ik merk wel dat Guido nu ineens meer naar vriendlief trekt. Hoe logisch dit ook is, ik ben stiekem wel een beetje jaloers...

Morgen lekker een dagje vrij en eindelijk een zonnetje erbij! Er staat dus lekker genieten op de agenda!
Nou ik ben er weer helemaal bovenop hoor. Borst voelt weer goed. Ik heb i.d.d.veel rust genomen. Vrijdag hele dag in bed gelegen, zaterdag rustig aan gedaan. Wel ieder uur met borst in heet water gehangen en 5 min. gekolfd en zondag was Paul met suze de hele dag weg en gisteren was ze naar het kdv. Dus tijdens de slaapjes van Finn ook veel gerust.

Pips, Finn gaat 7 aug. voor het eerst naar het kdv. Ik vind het ook wel spannend hoor. Vooral omdat ik dan zelf thuis zit en hij eigenlijk niet 'hoeft'. Kan ik wel mooi aan spullen voor 'hoera!Feest!' werken.

Mango, Ik begin 21 augustus weer voor het eerst voor de klas. Gr. 1/ 2 en vrijdagmiddag gr. 6/ 7.

Finn rolt, teigert en schuift ook alle kanten op. Nu wordt het echt iedere dag weer stofzuigen. Hij was heerlijk bellen aan het blazen op het parket en toen hij weer opkeek van zijn plasje kwijl had hij allemaal zand rond zijn mond.

Murpel hoe is het met manon?
Yada: Fijn dat je er weer bovenop bent!

Even een vraagje aan de meiden met meer kids. Ik vraag mij af of ik 3 volwassenen, een baby en een dreumes in de auto kan vervoeren. Ik heb een "gewoon" formaat achterbank, past een maxi cosi en een autostoel en een volwassenen? Of twee volwassenen met een maxi cosi of autostoel?

Natuurlijk is dit erg afhankelijk van soort auto, maar wat denken jullie?
ongeduld wij doen dan wel eens de autostoel van zoon voorin. Die is het grootst. En dan 2 volwassenen en een maxicosi achter. Past goed, moet je alleen geen airback (hoe schrijf je dat???) hebben
Thanks! Dacht wel dat het zou passen. Uitproberen is natuurlijk het makkelijkst, maar laat dat nou net niet lukken voordat we weggaan....

En die airbag (geloof ik) kan ik uitschakelen!
Hai mama`s, ik ga morgen met Kaj langs het LUMC.. en ff Leiden in om ff winkels te kijken hahaha kijken = kopen hahhha

Ongeduld, hier is vriendlief nu ook een week thuis met Kaj en afgelopen week ook 2 dgn, ik merk het idd wel hoor.. Maar het os zo leuk hoe ze reageren als je thuis komt.

Ja klopt Ongeduld, 2 volwassenen en een MC achterin gaat makkelijk, bij sommige auto`s kan je de airbag uitzetten.
Asjebliefffff Mango???

Brabbel; heb je de bugaboo tas uiteindelijk gehuurd of gekocht?

Wij hadden er een gekocht en verhuren 'm nu regelmatig.

Yada/Pips; ik zag er in het begin ook wel tegenop om Fara weg te brengen maar merk nu dat ze het wel naar haar zin heeft daar. Ze is vrolijk als ze thuis komt en ik merk goed dat ze nu steeds leuker reageert op andere kindjes. Heb er nu dus geen moeite meer mee eigenlijk.

Ik ben ook af en toe jaloers dat vriend meer thuis is met Fara en wil ook precies weten wat ze de hele dag gedaan hebben, hoeveel Fara gegeten heeft etc.!

Ik vind het wel lastig nu met het introduceren van andere eten om toch nog een beetje een vast ritme aan te houden.

Het consultatieburo hier gaf het volgende schema aan (ongeveer):

07.30 pap of borstvoeding

10.00 Fruit

13.00 Brood + melk

16.00 warm eten + toetje

19.00 melk

Zelf wil ik graag dat Fara op den duur aan tafel mee kan eten, maar dat zal geen 4 uur worden!

Sowieso krijgt Fara nog 5 melk voedingen op dit moment. Zal wel snel 4 worden, maar bovenstaand schema lijkt ineens zo pff anders! Heb jullie zo'n zelfde schema's gekregen?

Fara slaapt nu trouwens nog 3 keer overdag. Van 8 tot 9.30, van 12 tot 2 en 3.30 tot 5 (ongeveer) wil komende week kijken of we hier 2 iets langere slaapjes van kunnen maken.

Grappig om die herkenbare ergernissen aan schoonfamilie te lezen...
Hellendoorn was gisteren erg leuk. Prima weer gehad. En Wesley heeft op en top genoten van alle aandacht die hij nu kreeg.

Het was idd wel een beetje raar om zonder Verona op pad te zijn. Gelukkig is het bij opa&oma goed gegaan.

Volgens mij begint Verona wat eenkennig te worden. Huilt wanneer ze iemand anders ziet, of bij iemand anders op schoot zit, en wil dan meteen weer naar mij toe..

Weet niet meer wie dat schreef, maar hier vallen ook de haren nog steeds met pruiken tegelijk uit mn hoofd....... bah...
oja, heb vanmorgen de kinderwagen omgebouwd, ben benieuwd of ze het wat vind!

En nu ga ik echt n pruttelend meisje uit de box halen..
Hoi!

Ik was er een hele tijd niet want het internet werkte niet thuis! Wat irritant zeg! Nu ben ik happy omdat het weer werkt, snel even bijlezen.

groetjes!
De zusters in Leiden waren weer helemaal verliefd op Kaj.. Oh dat is de jongen met de leuke kleertjes en rompertjes aan hahaha leuk om te horen.. ze vonden hem er goed uitzien.

Indra we hebben hem maar gekocht.. Wel handig dat verhuren. laat je mensen de tas ophalen dan ? Misschien een idee voor straks inderdaad.

San ik moet zeggen dat ik Hellendoorn ook altijd de leukste pretpark vond, na de Efteling dan.. maar het scheelt niet veel hoor !

Kaj vind de wandelwagen helemaal leuk.. Morgen naar de CB ben benieuwd wat ze te zeuren hebben

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven