PMS wie herkent dit?
woensdag 8 oktober 2014 om 21:58
Is het normaal om bij PMS 4 dagen voor je menstruatie ontzettend depressief te zijn? Ik ken niemand die het net als mij heeft, zoek eigenlijk herkenning. Ik ben heel emotioneel, angstig, heb nachtmerries en slaap weinig. Daarnaast een ontzettend down gevoel, elke keer overvalt het me weer. 2 dagen nadat mijn menstruatie is begonnen begin ik me weer normaal te voelen. Is dit normaal, hoort dit erbij en wat kun je er aan doen.
Ik neem nu extra magnesium en teunisbloemolie.
Ik neem nu extra magnesium en teunisbloemolie.
dinsdag 21 oktober 2014 om 18:08
En of ik het herken, op dit moment ben ik hormonalisalove , vreselijke buien, agressief, verdrietig, doodmoe, maar vooral veel pijn in mijn benen en rug, 1 dag voor de werkelijke menstruatie komt daar buikpijn bij. De beste remedie voor mijn medemens is uit mijn buurt blijven . Mijn remedie heb ik helaas nog niet gevonden.
dinsdag 21 oktober 2014 om 18:20
Ik slik de pil maar doe regelmatig een stopweek. Helaas heb ik altijd 1 of 2 dagen voor mijn menstruatie vreselijke pms. Ik herken al je klachten sjampa. Heel herkenbaar dat het me iedere keer weer overvalt. Ook heb ik dan lichamelijke klachten zoals hoofdpijn, rillerig, veel plassen, slecht/weinig slapen, vermoeid lamlendig, een zere borst etc.
Helaas!
Helaas!