Huispak & pantoffels/uggs
zaterdag 18 oktober 2014 om 17:24
Hallo ledentjes,
Ik vroeg me af waar je leuke huispakken/onesies en pantoffels van uggs kan halen. Ik zag hele leuke roze uggs pantoffels bij een vriendin van een vriendin van me. Kan ze alleen niet in die kleur vinden. Iemand die wellicht weet waar ik het over heb?;p
Edit: andere leuke(warme!!) pantoffels voor de winter zijn ook welkom!
Edit: voor mensen die niet weten wat een onesie is: onesies online
Ik vroeg me af waar je leuke huispakken/onesies en pantoffels van uggs kan halen. Ik zag hele leuke roze uggs pantoffels bij een vriendin van een vriendin van me. Kan ze alleen niet in die kleur vinden. Iemand die wellicht weet waar ik het over heb?;p
Edit: andere leuke(warme!!) pantoffels voor de winter zijn ook welkom!
Edit: voor mensen die niet weten wat een onesie is: onesies online
zaterdag 18 oktober 2014 om 22:30
quote:understatement schreef op 18 oktober 2014 @ 17:31:
Je kan het beste gewoon geen uggs kopen! Ik heb goedkope Spaanse sloffen en ben daar erg blij mee
Je kunt het beste geen goedkope Spaanse sloffen kopen, ik heb ugg pantoffels en ben daar erg blij mee.
Maar zonder gekkigheid, kijk even op assem.nl Daar hebben ze van alles en goede service.
Je kan het beste gewoon geen uggs kopen! Ik heb goedkope Spaanse sloffen en ben daar erg blij mee
Je kunt het beste geen goedkope Spaanse sloffen kopen, ik heb ugg pantoffels en ben daar erg blij mee.
Maar zonder gekkigheid, kijk even op assem.nl Daar hebben ze van alles en goede service.
zondag 19 oktober 2014 om 19:23
quote:MadameQetesh schreef op zaterdag 18 oktober 2014 19:19 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="gruffalo in "Huispak & pantoffels/uggs"" class="messagelink">gruffalo schreef op 18 oktober 2014 @ 19:08</a>:</b>
[...]
Serieus, jij en je man zitten allebei in een onesie op de bank 's avonds??? </div></blockquote>
Ja mjn vriend en ik zitten iid allebei in onesie samen op de bank. Nog erger: ze passen ook nog bij elkaar.
Gelukkig zit jij niet bij ons op de bank zullen we maar zeggen. Serieus?
[...]
Serieus, jij en je man zitten allebei in een onesie op de bank 's avonds??? </div></blockquote>
Ja mjn vriend en ik zitten iid allebei in onesie samen op de bank. Nog erger: ze passen ook nog bij elkaar.
Gelukkig zit jij niet bij ons op de bank zullen we maar zeggen. Serieus?
zondag 19 oktober 2014 om 19:24
quote:EvenWatAnders schreef op zaterdag 18 oktober 2014 20:23 Onesies zijn fijn, ik heb afgelopen kerst met de gehele schoonfamilie in onesie doorgebracht. Iedereen in onesie dus, behalve schoonpa. hahaha,
Een fleecedeken met armen aka snuggy heb ik ook. En daarbij een aantal paar pantoffels, ik heb nogal zweetvoeten dus was ze vrij regelmatig.
Dat meen je niet?!?
Een fleecedeken met armen aka snuggy heb ik ook. En daarbij een aantal paar pantoffels, ik heb nogal zweetvoeten dus was ze vrij regelmatig.
Dat meen je niet?!?
zondag 19 oktober 2014 om 19:42
Ik vind dat ze bij Hunkemöller soms wel leuke huispakken hebben. Ik heb er al een tijdje geen een meer, maar nu het weer zo donker wordt 's avonds heb ik er ook zin in om er eentje te kopen en sloffen moet ik inderdaad ook weer! Thanks voor de herinnering 
Wat ik me afvraag, hè.. Zo'n onesie.. Is dat niet koud en onhandig met plassen? Zit je te bibberen op de wc in de winter stel ik me dan voor.
Wat ik me afvraag, hè.. Zo'n onesie.. Is dat niet koud en onhandig met plassen? Zit je te bibberen op de wc in de winter stel ik me dan voor.
zondag 19 oktober 2014 om 19:46
quote:MadameQetesh schreef op 18 oktober 2014 @ 17:51:
Onesies zijn niet lelijk. Ze zijn schattig! Iedereen die ze stom vind heeft er nog nooit een aangehad. Ik vond het eerst ook maar gekke dingen. Maar ik wil nooit meer anders!
Ze zijn heerlijk warm en zacht. En het scheelt ons echt in de stookkosten want ze zijn zo warm dat we ook in de winter de verwarming bijna nooit aan hebben.
Ze zijn trouwens niet bedoeld voor buiten he. Echt voor in huis. Lekker savonds op de bank.
Een van de mijne komt bij boohoo.com weg.
De andere via ebay.
Primark heeft ze ook.
Ze zijn er in allerlei kleuren, vormen en maten.
Ik heb er gewoon sokken onder. Ik haat Uggs.Warm en zacht staat niet gelijk aan schattig, hè? Warm en zacht geloof ik meteen, maar schattig kan ik ze echt niet noemen. Ja, die pakjes die een baby aanheeft, die zijn schattig, maar de volwassen versie toch echt niet hoor.
Onesies zijn niet lelijk. Ze zijn schattig! Iedereen die ze stom vind heeft er nog nooit een aangehad. Ik vond het eerst ook maar gekke dingen. Maar ik wil nooit meer anders!
Ze zijn heerlijk warm en zacht. En het scheelt ons echt in de stookkosten want ze zijn zo warm dat we ook in de winter de verwarming bijna nooit aan hebben.
Ze zijn trouwens niet bedoeld voor buiten he. Echt voor in huis. Lekker savonds op de bank.
Een van de mijne komt bij boohoo.com weg.
De andere via ebay.
Primark heeft ze ook.
Ze zijn er in allerlei kleuren, vormen en maten.
Ik heb er gewoon sokken onder. Ik haat Uggs.Warm en zacht staat niet gelijk aan schattig, hè? Warm en zacht geloof ik meteen, maar schattig kan ik ze echt niet noemen. Ja, die pakjes die een baby aanheeft, die zijn schattig, maar de volwassen versie toch echt niet hoor.
dinsdag 21 oktober 2014 om 23:29
quote:sorende schreef op 19 oktober 2014 @ 19:42:
Nee, niet in een centraal verwarmd huis.
Ik denk dat er tegen kersttijd wel weer wat gaat komen.
Ik heb er ook niet al te veel geld voor over. En ik wil echt kortgeschoren pluche (nicky), geen fleece.
De Big Bazaar verkocht vorig jaar aardige huispakken zo vanaf de verpakking te zien.
Zeeman verkoopt nu al aardige pluchen sloffen zonder dierenhoofden erop. Ik heb al de klassieke splitslofjes en hoge zachte luipaardsloffen gekocht.
Nee, niet in een centraal verwarmd huis.
Ik denk dat er tegen kersttijd wel weer wat gaat komen.
Ik heb er ook niet al te veel geld voor over. En ik wil echt kortgeschoren pluche (nicky), geen fleece.
De Big Bazaar verkocht vorig jaar aardige huispakken zo vanaf de verpakking te zien.
Zeeman verkoopt nu al aardige pluchen sloffen zonder dierenhoofden erop. Ik heb al de klassieke splitslofjes en hoge zachte luipaardsloffen gekocht.
woensdag 22 oktober 2014 om 11:10
Ik vind ze verschrikkelijk, zeker als je wat vrouwelijker gevormd bent, dan maakt het je ontzettend hobbezakkerig.
Maar om antwoord te geven op je vraag; ik zag deze zaterdag bij V&D, is zelfs in de uitverkoop nu: Paul Frank onesie
en inderdaad: ook deze is nogal kinderlijk. Maar als je ervan houdt, dan is ie vast heel leuk.
Maar om antwoord te geven op je vraag; ik zag deze zaterdag bij V&D, is zelfs in de uitverkoop nu: Paul Frank onesie
en inderdaad: ook deze is nogal kinderlijk. Maar als je ervan houdt, dan is ie vast heel leuk.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
woensdag 22 oktober 2014 om 11:25
Als ik die onesie pakken zie denk ik altijd aan een documentaire dat ging over mensen die een bepaalde fetish hebben dat ze graag een baby willen zijn. In die documentaire vertelde een man dat hij altijd babypakjes voor hemzelf liet maken, was best duur. Ik denk dat deze mensen heel bij zijn met deze onesie pakken.
woensdag 22 oktober 2014 om 13:19
woensdag 22 oktober 2014 om 13:45
http://www.kigu.co.uk/
Midden in de zomer kan je nog wel eens Ugg sloffen krijgen met 50% korting maar als je ze echt nu al wilt dan heb je daar natuurlijk niets aan.
Midden in de zomer kan je nog wel eens Ugg sloffen krijgen met 50% korting maar als je ze echt nu al wilt dan heb je daar natuurlijk niets aan.
anoniem_197662 wijzigde dit bericht op 22-10-2014 13:47
Reden: Tip.
Reden: Tip.
% gewijzigd
vrijdag 24 oktober 2014 om 12:43
quote:NummerZoveel schreef op 19 oktober 2014 @ 19:24:
[...]
Dat meen je niet?!?
Ja wel, ik moest er ook even aan wennen. Het eerste jaar dat ik met hun kerst vierde, was ik de enige die iets netjes had aangetrokken. Dus dat keer je snel af dan. En nu na een aantal jaren vind ik het een zeer gezellige manier van kerst vieren. Heel anders dan in mijn familie. haha..
En ik doe de deur gewoon open in onesie hoor, al krijg ik dan wel vaak de vraag of ze me storen
[...]
Dat meen je niet?!?
Ja wel, ik moest er ook even aan wennen. Het eerste jaar dat ik met hun kerst vierde, was ik de enige die iets netjes had aangetrokken. Dus dat keer je snel af dan. En nu na een aantal jaren vind ik het een zeer gezellige manier van kerst vieren. Heel anders dan in mijn familie. haha..
En ik doe de deur gewoon open in onesie hoor, al krijg ik dan wel vaak de vraag of ze me storen
zaterdag 22 november 2014 om 22:42