Welke naam past bij .......
maandag 13 januari 2014 om 12:35
zondag 19 oktober 2014 om 09:38
quote:*nightsky* schreef op 19 oktober 2014 @ 00:07:
Noah, Mila en
Lena: teveel vernoeming naar oma en mij.
Luna: in omgeving
Nina: vind ik mooi, man niet
Nine:vind ik ook heel mooi, man niet
Linde: Nee
Lotta: Nee
Zara: Nee
Jula: prachtig!! Maar kan helaas nier vanwege nabije omgeving
Tara: Nee. Ik vind de klank te hard
Mina: jeetje mina. Nee dus
Dette: schoonnaaak? Nee
Detta: Nee
Louisa: te 'chique'
Lenthe: geschreven vind ik deze heel lief. gesproken denk ik:Nee.
Suze: vind suus leuker maar toch voelt suus niet af.
Nore:in omgeving
Vera:Nee
Veerle
Bella
Donna
Tessa
Lara
Tara
Jitka
Inka
Lisa
Ezra
Lola
Tinka
Rilana
Mette
Meta
Feja
Sera
Jetta
Noah, Mila en
Lena: teveel vernoeming naar oma en mij.
Luna: in omgeving
Nina: vind ik mooi, man niet
Nine:vind ik ook heel mooi, man niet
Linde: Nee
Lotta: Nee
Zara: Nee
Jula: prachtig!! Maar kan helaas nier vanwege nabije omgeving
Tara: Nee. Ik vind de klank te hard
Mina: jeetje mina. Nee dus

Dette: schoonnaaak? Nee
Detta: Nee
Louisa: te 'chique'
Lenthe: geschreven vind ik deze heel lief. gesproken denk ik:Nee.
Suze: vind suus leuker maar toch voelt suus niet af.
Nore:in omgeving
Vera:Nee
Veerle
Bella
Donna
Tessa
Lara
Tara
Jitka
Inka
Lisa
Ezra
Lola
Tinka
Rilana
Mette
Meta
Feja
Sera
Jetta
zondag 19 oktober 2014 om 10:28
Sjoekeh
Ik weet niet of ik hem al eerder voor jou heb genoemd, maar is Jolin misschien nog wat? Ik las dat je Jolien leuk vind, dus vandaar. Ik vind het zelf een super mooie naam en eigenlijk ook heel goed passen bij noah en Mila.
Of nog:
Carien/Karien
Lize
Loren
Rodee
Madee
Karlijn
Rozan
Rosa
Quinty
Xante
Ik weet niet of ik hem al eerder voor jou heb genoemd, maar is Jolin misschien nog wat? Ik las dat je Jolien leuk vind, dus vandaar. Ik vind het zelf een super mooie naam en eigenlijk ook heel goed passen bij noah en Mila.
Of nog:
Carien/Karien
Lize
Loren
Rodee
Madee
Karlijn
Rozan
Rosa
Quinty
Xante
Ik spreek toch geen Chinees?!
woensdag 22 oktober 2014 om 08:38
woensdag 22 oktober 2014 om 10:04
quote:Catooo schreef op 22 oktober 2014 @ 09:40:
@anoniemke
Wat vind je van de namen die Cejo noemt? Dan noem ik die niet nog een keer Daar staat niet echt iets tussen wat me aanspreekt..
Annelie en ...
Rosanne: deze vind ik wel iets hebben.
Vivienne
Florence
Cecile
Juliette
Felice
Celine: deze zou mijn man graag hebben, is de naam van overleden grootmoeder. Maar ik heb een collega die zo noemt, dus dat is moeilijk vind ik
Jorinde
Cathelijne
Lucinde
@anoniemke
Wat vind je van de namen die Cejo noemt? Dan noem ik die niet nog een keer Daar staat niet echt iets tussen wat me aanspreekt..
Annelie en ...
Rosanne: deze vind ik wel iets hebben.
Vivienne
Florence
Cecile
Juliette
Felice
Celine: deze zou mijn man graag hebben, is de naam van overleden grootmoeder. Maar ik heb een collega die zo noemt, dus dat is moeilijk vind ik
Jorinde
Cathelijne
Lucinde
woensdag 22 oktober 2014 om 10:05
quote:-tinkerbell- schreef op 22 oktober 2014 @ 10:00:
Annelie en...
Jorinne
Jolique
Mironne
Vivianne
Eliza
Isobel
Madelon
Hannelore: deze vind ik heel mooi, staat al op mijn lijstje. Maar heb schrik dat het weer teveel op elkaar lijkt.
Liselot: collega noemt zo..
Karina
Carice
Kathelijn
Céline
Dianne
Dionne
Lauranne
Charlotte: vind ik ok heel mooi, maar mijn nichtje noemt Lotte..
Marissa
Rosanne/rozanne/Rosan
Jaline
Annelie en...
Jorinne
Jolique
Mironne
Vivianne
Eliza
Isobel
Madelon
Hannelore: deze vind ik heel mooi, staat al op mijn lijstje. Maar heb schrik dat het weer teveel op elkaar lijkt.
Liselot: collega noemt zo..
Karina
Carice
Kathelijn
Céline
Dianne
Dionne
Lauranne
Charlotte: vind ik ok heel mooi, maar mijn nichtje noemt Lotte..
Marissa
Rosanne/rozanne/Rosan
Jaline
woensdag 22 oktober 2014 om 13:01
Huh, annelie lijkt toch niet op Hannelore?!
Verder zou ik me niet laten weerhouden door een nichtje dat Lotte heet als je Charlotte een mooie naam vindt. Ik zie daar echt geen link tussen, vind het totaal verschillende namen.
Idem voor collega's: wat maakt het uit dat een collega dezelfde naam heeft als je kind? Kan toch ook voorkomen dat je in de toekomst een collega treft die hetzelfde heet als je kind. En daarbij: collega's heb je maar tijdelijk
Verder even een nieuwsgierig vraagje: waar kom je vandaan? Ik snapte eerst niet wat je bedoelde met "een collega/nichtje noemt zo". Is dat afkomstig uit een bepaalde regio?
Verder zou ik me niet laten weerhouden door een nichtje dat Lotte heet als je Charlotte een mooie naam vindt. Ik zie daar echt geen link tussen, vind het totaal verschillende namen.
Idem voor collega's: wat maakt het uit dat een collega dezelfde naam heeft als je kind? Kan toch ook voorkomen dat je in de toekomst een collega treft die hetzelfde heet als je kind. En daarbij: collega's heb je maar tijdelijk
Verder even een nieuwsgierig vraagje: waar kom je vandaan? Ik snapte eerst niet wat je bedoelde met "een collega/nichtje noemt zo". Is dat afkomstig uit een bepaalde regio?
Ik spreek toch geen Chinees?!
woensdag 22 oktober 2014 om 13:48
quote:-tinkerbell- schreef op 22 oktober 2014 @ 13:01:
Huh, annelie lijkt toch niet op Hannelore?! Nee misschien niet. Gewoon omdat anne daar ook in voorkomt.
Ja, maar heb wel graag een naam die je niet veel hoort. Annelie is een naam die weinig voorkomt in België en vind het wel leuk dat je dit niet veel hoort..
Verder even een nieuwsgierig vraagje: waar kom je vandaan? Ik snapte eerst niet wat je bedoelde met "een collega/nichtje noemt zo". Is dat afkomstig uit een bepaalde regio?ik kom uit België. Noemt =heet..
Huh, annelie lijkt toch niet op Hannelore?! Nee misschien niet. Gewoon omdat anne daar ook in voorkomt.
Ja, maar heb wel graag een naam die je niet veel hoort. Annelie is een naam die weinig voorkomt in België en vind het wel leuk dat je dit niet veel hoort..
Verder even een nieuwsgierig vraagje: waar kom je vandaan? Ik snapte eerst niet wat je bedoelde met "een collega/nichtje noemt zo". Is dat afkomstig uit een bepaalde regio?ik kom uit België. Noemt =heet..

woensdag 22 oktober 2014 om 17:42
Ohhh mag ik toch even een pleidooi houden voor Celine? Zo'n vernoeming is toch veel waardevoller dan een collega die zo heet... je collega kan voordat je kleintje een maand oud is al een andere baan hebben hè. Of op een andere afdeling gaan werken, gaan verhuizen, noem het maar.
Ik vind Hannelore ook prima passen. Mooi juist, Annelie en Hannelore.
Ik vind Hannelore ook prima passen. Mooi juist, Annelie en Hannelore.
woensdag 22 oktober 2014 om 19:53
Annelie&
Sofia
Marilène
Vivienne
Juliette
Colinda
Madeleine
Madelon
Genevieve
Leonore
Isabelle
Nicolette
Dorianne
Mathilde
Florianne
Karina
Cathelijn
Liselot
Meredith
Olivia
Lisanne
Veronique
Cecile
Suzette
Marianne
Christianne
Madelief
Nathalia
Natasha
Jaqueline
Zoek je trouwens alleen meidennamenbof ook jongensnamen?
Sofia
Marilène
Vivienne
Juliette
Colinda
Madeleine
Madelon
Genevieve
Leonore
Isabelle
Nicolette
Dorianne
Mathilde
Florianne
Karina
Cathelijn
Liselot
Meredith
Olivia
Lisanne
Veronique
Cecile
Suzette
Marianne
Christianne
Madelief
Nathalia
Natasha
Jaqueline
Zoek je trouwens alleen meidennamenbof ook jongensnamen?
donderdag 23 oktober 2014 om 13:05
quote:mendy schreef op 22 oktober 2014 @ 19:53:
Annelie&
Sofia: deze vind ik wel heel mooi. Moet ik is aan mijn man voorleggen
Marilène
Vivienne
Juliette
Colinda
Madeleine
Madelon
Genevieve
Leonore
Isabelle
Nicolette
Dorianne
Mathilde
Florianne
Karina
Cathelijn
Liselot
Meredith
Olivia
Lisanne
Veronique
Cecile
Suzette
Marianne
Christianne
Madelief
Nathalia
Natasha
Jaqueline
Zoek je trouwens alleen meidennamenbof ook jongensnamen?Ja ik zoek alleen meisjesnamen. Ben nogal kieskeurig denk ik. Maar ja, het kind moet er wel haar hele leven mee doen. Ik had me voorbereid op een jongen en had daar dus al een mooie naam in gedachten.. Dus moeilijk om je gedachten te verzetten naar een heel andere naam.
Annelie&
Sofia: deze vind ik wel heel mooi. Moet ik is aan mijn man voorleggen

Marilène
Vivienne
Juliette
Colinda
Madeleine
Madelon
Genevieve
Leonore
Isabelle
Nicolette
Dorianne
Mathilde
Florianne
Karina
Cathelijn
Liselot
Meredith
Olivia
Lisanne
Veronique
Cecile
Suzette
Marianne
Christianne
Madelief
Nathalia
Natasha
Jaqueline
Zoek je trouwens alleen meidennamenbof ook jongensnamen?Ja ik zoek alleen meisjesnamen. Ben nogal kieskeurig denk ik. Maar ja, het kind moet er wel haar hele leven mee doen. Ik had me voorbereid op een jongen en had daar dus al een mooie naam in gedachten.. Dus moeilijk om je gedachten te verzetten naar een heel andere naam.