De Parodiëttes Remake (deel IV)
donderdag 23 oktober 2014 om 13:28
Wauw star, zo'n ketting zocht ik net om te solliciteren!
Zoempje (zo mag ik je toch wel noemen) wat ben je toch lief! Het hoeft niet meer want er gebeurde zoiets leuks!
Ik ging naar buiten en er kwam een ongelovelijk leuke jongen naar je toe.
Hij zei: hey schatje, geile tieten.
Ik barstte in huilen uit bij zoveel vriendelijkheid en hij heeft me getroost bij hem thuis. En hij gaf me 5 euro na het troosten!
Ik ben echt heel erg verliefd.
Hij is ook zo'n type die die ketting erg mooi zou vinden.
Echt, hoe mooi kan het toch lopen!
Zoempje (zo mag ik je toch wel noemen) wat ben je toch lief! Het hoeft niet meer want er gebeurde zoiets leuks!
Ik barstte in huilen uit bij zoveel vriendelijkheid en hij heeft me getroost bij hem thuis. En hij gaf me 5 euro na het troosten!
Echt, hoe mooi kan het toch lopen!
donderdag 23 oktober 2014 om 13:37
Ik doneer 5 euro aan iedereen die me wil toevoegen als vriend op facebook. Maar dan moet je wel echt krap zitten, dus graag bankafschriften, salarisstrookje en referenties mailen naar:
penningmeesteres@BEOsecretariaat.nl
Alles blijft geheim hoor.
penningmeesteres@BEOsecretariaat.nl
Alles blijft geheim hoor.
donderdag 23 oktober 2014 om 13:50
Ik ben een drukbezette overachiever met een grote liefde voor cultuur. Laat ik even vooropstellen dat ik echt enorm neerkijk op bruiloften met stukjes. Op mijn bruiloft heb ik die dan ook uitdrukkelijk verboden. Nu heb ik binnenkort een bruiloft van een kennisje (vmbo, vroeger buurmeisje) die heeft gevraagd of ik een stukje kon doen. Het is blijkbaar heel belangrijk voor haar dus dan moet het maar. Ik wil natuurlijk wel iets verantwoords doen en iets wat bij mij past. Nu zat ik dus te denken aan een bewerking van de operareeks Der Ring des Nibelungen (Wagner, uiteraard). Mijn probleem is dat ik niemand kan vinden die Siegmund wil spelen. O ja, en de ceremoniemeester heeft gezegd dat 16 uur te lang is voor een stukje, stomme cultuurbarbaar.
Hebben jullie nog suggesties?
Hebben jullie nog suggesties?
donderdag 23 oktober 2014 om 13:50
quote:haakje schreef op 23 oktober 2014 @ 13:28:
Echt, hoe mooi kan het toch lopen!Aaah, wat een fijn romantische wending zeg. Natuurlijk mag je de ketting dus hebben, leuk als caduae cadoo kadeautje voor je nieuwe lover bij jullie eenwekelijske jubileum.
Ik woon op Schiermonnikoog en ik weet zeker dat jij daar niet woont, want op een eiland met 10 bewoners weet ik wel van de hoed ende rand. Enfin, ik stuur hem dus op, want vanwege het hoge water varen de veren een maand niet. Dat komt helaas op 25 euro verzendkosten (de veren varen niet dus post.nl stuurt een luchtballon voor de post, dat kost een paar centen)
Maak de verzendkosten maar over naar NL88Robab00897676744 tnv Blowstuff te Schiermonnikoog.
Graag gedaan hoor.
Echt, hoe mooi kan het toch lopen!Aaah, wat een fijn romantische wending zeg. Natuurlijk mag je de ketting dus hebben, leuk als caduae cadoo kadeautje voor je nieuwe lover bij jullie eenwekelijske jubileum.
Ik woon op Schiermonnikoog en ik weet zeker dat jij daar niet woont, want op een eiland met 10 bewoners weet ik wel van de hoed ende rand. Enfin, ik stuur hem dus op, want vanwege het hoge water varen de veren een maand niet. Dat komt helaas op 25 euro verzendkosten (de veren varen niet dus post.nl stuurt een luchtballon voor de post, dat kost een paar centen)
Maak de verzendkosten maar over naar NL88Robab00897676744 tnv Blowstuff te Schiermonnikoog.
Graag gedaan hoor.
donderdag 23 oktober 2014 om 13:56
Dombaya,
ik zou bedanken voor de eer dan...eerst eisen dat je een stukje komt doen en dan je culturele bijdrage weigeren, tsss.
Sowieso klinkt het toch al niet echt als volk waarmee je gezien wil worden.
Als je toch moet gaan omdat je moeder het van je verwacht dan zou ik een verkoudheid veinzen en dan kun je de slot-aria niet zingen dus dan slaat het stukje nergens meer op. Weet dat SBS6 volk veel dat Der Ring geen slot-aria bevat , dus daar kom je wel mee weg. Bijkomend voordeel is dat niemand je wil zoenen als je verkouden bent.
In het uiterste geval dat men toch een stukje verwacht zou ik gewoon een gedichtje van internet plukken.
hier een goeie site
http://www.huwelijk-gedic ... k-huwelijk-gedichten.html
ik zou bedanken voor de eer dan...eerst eisen dat je een stukje komt doen en dan je culturele bijdrage weigeren, tsss.
Als je toch moet gaan omdat je moeder het van je verwacht dan zou ik een verkoudheid veinzen en dan kun je de slot-aria niet zingen dus dan slaat het stukje nergens meer op. Weet dat SBS6 volk veel dat Der Ring geen slot-aria bevat , dus daar kom je wel mee weg. Bijkomend voordeel is dat niemand je wil zoenen als je verkouden bent.
In het uiterste geval dat men toch een stukje verwacht zou ik gewoon een gedichtje van internet plukken.
hier een goeie site
donderdag 23 oktober 2014 om 13:59
quote:Starshine schreef op 23 oktober 2014 @ 13:56:
Dombaya,
hier een goeie site
"Zoals een vader
schrijdend
zijn dochter begeleidt
naar haar wachtende bruidegom
zo begeleidt de Vader
Zijn smachtende bruid
totdat de Bruidegom komt."
Dank voor je tip! Ik ga iets met haiku's doen.
Dombaya,
hier een goeie site
"Zoals een vader
schrijdend
zijn dochter begeleidt
naar haar wachtende bruidegom
zo begeleidt de Vader
Zijn smachtende bruid
totdat de Bruidegom komt."
Dank voor je tip! Ik ga iets met haiku's doen.
donderdag 23 oktober 2014 om 16:00
quote:Eleonora schreef op 20 september 2014 @ 17:16:
Soppen
Ik ben er dol op.
Als de boel niet glimt als een spiegel word ik bloedchagrijnig.
Vrouwen die niet voor hun lol strijken begrijp ik niet.
Elke morgen word ik weer juichend wakker bij het idee dat ik wc's schoon kan maken en vloeren kan dweilen.
Op vakantie heb ik altijd mijn eigen schoonmaakspullen bij me want de bleek in bijvoorbeeld Italië haalt het niet bij die van de Jumbo.
Tussen het schoonmaken door weck ik van alles en ik bak mijn eigen brood. Zelfgemaakt is zó veel lekkerder en gezonder. Zout en suiker gebruik ik niet, dat is vergif.
Mijn kinderen (7 en 11) krijgen nog borstvoeding en als ik te veel gekolfd heb bak ik er pannenkoeken mee.
Het is niet moeilijk om perfect te zijn, ik ben het al mijn hele leven.
Wie ook?Wanneer kom je weer eens langs?
Soppen
Ik ben er dol op.
Als de boel niet glimt als een spiegel word ik bloedchagrijnig.
Vrouwen die niet voor hun lol strijken begrijp ik niet.
Elke morgen word ik weer juichend wakker bij het idee dat ik wc's schoon kan maken en vloeren kan dweilen.
Op vakantie heb ik altijd mijn eigen schoonmaakspullen bij me want de bleek in bijvoorbeeld Italië haalt het niet bij die van de Jumbo.
Tussen het schoonmaken door weck ik van alles en ik bak mijn eigen brood. Zelfgemaakt is zó veel lekkerder en gezonder. Zout en suiker gebruik ik niet, dat is vergif.
Mijn kinderen (7 en 11) krijgen nog borstvoeding en als ik te veel gekolfd heb bak ik er pannenkoeken mee.
Het is niet moeilijk om perfect te zijn, ik ben het al mijn hele leven.
Wie ook?Wanneer kom je weer eens langs?
Ga in therapie!
donderdag 23 oktober 2014 om 16:09
quote:korenwolf schreef op 23 oktober 2014 @ 16:02:
Dag BumsenaufdiePlaya,
Ik wil wel 150 euro overmaken als je een fotootje stuurt waarop je die Twix inbrengt. Ik ben een betrouwbare jongeman van 57, schuldloos gescheiden, met eigen vervoer.
Stuur me een PM!
Kor de WolfZeg Snotolf? Maak je mij nu uit voor Bumsenaufdieplaya? Heb je wel gelezen wat ik heb geschreven over Wagner en mijn gebrek aan een Siegfried? Ik ga je staffen, nare provocateur!
Dag BumsenaufdiePlaya,
Ik wil wel 150 euro overmaken als je een fotootje stuurt waarop je die Twix inbrengt. Ik ben een betrouwbare jongeman van 57, schuldloos gescheiden, met eigen vervoer.
Stuur me een PM!
Kor de WolfZeg Snotolf? Maak je mij nu uit voor Bumsenaufdieplaya? Heb je wel gelezen wat ik heb geschreven over Wagner en mijn gebrek aan een Siegfried? Ik ga je staffen, nare provocateur!
donderdag 23 oktober 2014 om 16:41
quote:korenwolf schreef op 23 oktober 2014 @ 16:21:
Bumsen Auf Die Playa is anders een heel bekend stuk van Brecht, hoor. Heb je het niet gezien op het Holland Festival, in de multimediabewerking van Christian Marclay en Jan Fabre?
Ik zat toen in het Concertgebouw bij Hermetische Compositie voor Neusfluit en Triangel van Reinbert de Leeuw.
Is het mogelijk iemand te ontstaffen?
Meepraten
Bumsen Auf Die Playa is anders een heel bekend stuk van Brecht, hoor. Heb je het niet gezien op het Holland Festival, in de multimediabewerking van Christian Marclay en Jan Fabre?
Ik zat toen in het Concertgebouw bij Hermetische Compositie voor Neusfluit en Triangel van Reinbert de Leeuw.
Is het mogelijk iemand te ontstaffen?
Meepraten
donderdag 23 oktober 2014 om 19:00
quote:korenwolf schreef op 23 oktober 2014 @ 16:04:
O het was Weerhaakje, van die Twix.
Ben jij ook studente? Want dan blijft het aanbod staan.
Voor jou dan.
Ik zet even Barry White erbij aan en zing zwoel mee:
(Ogen beetje dichtknijpen als je soft focus nodig hebt)
Ik stuur je wel een pb, mijn nieuwe vriend heeft een rekening g voor me geopend en die weet ik nog niet uit mijn hoofd.
Maar vind jou ook heel lief klinken!
O het was Weerhaakje, van die Twix.
Ben jij ook studente? Want dan blijft het aanbod staan.
Voor jou dan.
Ik zet even Barry White erbij aan en zing zwoel mee:
(Ogen beetje dichtknijpen als je soft focus nodig hebt)
Ik stuur je wel een pb, mijn nieuwe vriend heeft een rekening g voor me geopend en die weet ik nog niet uit mijn hoofd.
Maar vind jou ook heel lief klinken!