De Parodiëttes Remake (deel IV)

16-09-2014 22:22 565 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom!

Na ruim 3500 zinnige mededelingen in deel drie is het tijd voor een uitzinnig deel vier.
Valt wel mee hoor. Ik noem het alleen snijbiet als het lukt, anders is het gewoon warmoes.
Je verdooft die biet toch wel voordat je hem snijdt?
Nergens voor nodig, verdoven. Bieten snijden is de natuurlijke gang van zaken. Het woord zegt het al: SNIJbiet. Anders heette het wel snijmenietbiet. Of indewarmoes.
Juist. Alleen bij uien kan je emotionele reacties verwachten.

Hebben jullie trouwens nog tips over hoe ik om kan gaan met opmerkingen over mijn kleding? Ik moet voortdurend aanhoren dat ik leuke schoenen heb of een mooi vest. Echt van die none complimenten. Alsof het ze niet boeit dat ik iemand ben en dat ik iets heb bereikt. Hoe reageren jullie op dit soort opmerkingen?
O Jetsers, wat herkenbaar! Dat heb ik ook!!

De hele dag krijg ik maar te horen dat ik zo ontzettend mooi ben, zo'n perfect figuur heb, dat ik wel fotomodel kan worden. Ik word er echt zo moe van! Is er nou niemand die voorbij dat perfecte uiterlijk kan kijken en mijn innerlijke rijkdom ontdekt? Ik wou dat ik net zo lelijk was als jullie!
Lieve meiden, wat herkenbaar...ik voel jullie verdriet.

Ik ben bv hoogbegaafd, heb een Fields Medal een paar Nobelprijzen gewonnen en kan mijn muren behangen met eredoctoraten. En wat hoor je dan steeds van mensen?

'Oooooh, je bent zo geniaal', 'jij kunt altijd zo makkelijk puzze'ls oplossen' 'ik wil bij jou in het team bij triviant', 'je hebt een geneesmiddel voor ebola gevonden, wat goed' .

Pfff, ik wil gewoon eens lekker nagefloten worden door bouwvakkers, maar ja, op universiteitsterreinen wordt niet zoveel gebouwd en mede-hoogbegaafden hebben alleen maar oog voor een sexy vergelijking, niet voor mijn tieten.

Ik probeerde het trouwens op een dating site voor überhoogopgeleide mensen, maar daar stelden ze wel hele rare eisen....humor en gezelligheid bv.
Welja, stap maar gewoon over op een ander onderwerp. Ik kan nog zeker 30 pagina's door over dat iedereen precies hetzelfde moet eten als ik aangezien ik enorm tolerant ben en daarmee basta. En over snijbiet gesproken, je kunt dat net zo goed in de lengte snijden als overdwars. Dus ik begrijp niet dat er nog mensen zijn die wel eens iets anders op tafel zetten.
Wel leuk trouwens die Fields medaille. Ik loop ook met Evy maar ik ben nog niet zo lang bezig. Misschien volgend jaar!
Hoi,

ik heb denk ik een soort van een probleempje.

Ik ben tbm van een drieling van nu 3,5 jaar.

Vanzelfsprekend is dat druk, druk, druk. Vanaf hun geboorte heb ik zegmaar op de automatische piloot geleefd. Maar vanmorgen zei de buurvrouw tegen me 'goh die kleinen gaan zeker bijna naar school? heb je ze al aangemeld?'

Ik keek zeker nogal verdwaasd, want ze zwaaide met een brief van de gemeente en zei'kijk de gemeente stuurde een brief dat je je kind op tijd aan moet melden.'

Ik heb maar wat gezegd van jajaja en rende naar binnen. Het koude zweet brak me uit....ik ben namelijk totaal vergeten de kinderen aan te geven bij de burgelijke stand. Normaal doet de vader dat, maar mijn man komt vanwege een autistische stoornis de deur niet uit, dus ik zou het zelf doen. Maar ja, druk he met een drieling, dus ik kwam er steeds maar niet aan toe.

Het begon me nu ook te dagen dat ik nooit kinderbijslag kreeg, maar ja, ik dacht, dat zal wel komen omdat we een te hoog inkomen hebben (me man werkt 20 uur per dag op zolder aan zijn webshop in customized opblaaspoppen...gouwe handel joh).

Wat nu?
Oh nog een aanvullend vraagje: me man is binnenkort jarig en we weten geen cadeau. Hij houdt niet van sokken en horloges en komt de deur dus niet uit. Wie weet een leuk idee?
Nou, dat heb je handig voor elkaar - not. Ik zou hem een vaderhandboek cadeau doen. Kan hij mooi oefenen terwijl jij de kinderen gaat inschrijven.
Hihi ja goed idee.

maar kan ik me kids alsnog inschrijven nou en krijg ik dan geen een of andere boete? Of krijg ik juist met terugwerkende kracht kinderbijslag voor 3 jaar?

En hoe moet dat nou met het afwijkende vasci faksi inentingsschema? Want dat hebben we natuurlijk ook niet gedaan nu?
quote:Starshine schreef op 07 oktober 2014 @ 17:15:

Oh nog een aanvullend vraagje: me man is binnenkort jarig en we weten geen cadeau. Hij houdt niet van sokken en horloges en komt de deur dus niet uit. Wie weet een leuk idee?Ik geef me man altijd een wandelende tak. Meestal zijn ze na een jaar dood dus kan kan ik weer een nieuwe geven. Hij is altijd heel blij, maar misschien komt dat ook doordat zijn geheugen niet meer goed werkt.
Ik zou gewoon naar het gemeentehuis. Als ze er daar een probleem van maken dat je zo laat bent, verwijs je ze naar www.rijksoverheid.nl. Daar staat:

Soms kan het niet binnen 3 dagen, omdat het weekend of een feestdag is. Dan mag het later, maar wel op de eersrte werkdag na het weekend of de feestdag.

Eersrte werkdag?! Je bent vast niet de enige die van mening is dat die dag niet bestaat.
Oooh ik heb sins de geboorte natuurlijk niet meer gewerkt want ik neem geen kids om ze te dumpen op een crèche. Dus eerstre werkdag heb ik nog lang niet.
Fraai is dat. Loop ik helemaal voor nop al die regelgeving na op zoek naar een excuus voor je.

Gelukkig heb ik niks beters te doen.

Worden jullie ook zo recalcitrant van Stoptober? Ik heb gisteren een pakje sigaretten en een aansteker gekocht terwijl ik tijdens zwangerschappen nooit heb gerookt. Man, wat is dat lekker! Bovendien werd ik onverwacht overspoeld met het gevoel dat al die bezorgde aandacht van die campagne ook voor mij is. Heerlijk!
Ik ben in september speciaal begonnen met roken zodat ik nu lekker likes kan krijgen op Facebook omdat ik zo dapper meedoe met stoppen.

Echt een boost voor je zelfvertrouwen.
Ik ben alvast een baard aan het kweken voor movember en dat levert zoveel stress op dat ik stoptober maar even overversla.

Hebben de BEO's onder jullie nog tips voor facial tuinieren? De magere oogst van 3 grijzende kinharen en een verdwaalde spriet om mijn tepel wil nog niet echt op een overtuigende baard lijken.
Zoem, smeer je nou nog steeds van die hormoonhoudende vaginale créme?! Glijdt lekker daaronder maar hogerop blijft het dan ook gladjes...
Gouden tip, Hanke! Ik denk dat ik eens ga masseren met pokon.
Lieve meiden, ik heb ff jullie advies en steun nodig. Me vriend en ik wonen nu 2 jaar samen. Ben echt gek op em. Maar hij is meestal alleen op dinsdagen thuis en pakt ook zijn telefoon nooit op als ik bel. Wel neemt hij vaak cadeautjes voor me mee. Van Kristien le Duuk en zo. Zo lief! Maar laatst kwamen we toevallig een collega van em tegen die em Tom noemde, terwijl hij Bart heet! Nu twijfel ik dus, maar zelf zegt ie dat ik me niet druk moet maken. Klopt dat?
Hij heeft waarschijnlijk een slechte tweelingbroer die door zijn ouders als kind in een tehuis is gestopt en nu terug is gekeerd om wraak te nemen op zijn familie. Ik zou me dus zeker wel zorgen maken!
quote:zoembaya schreef op 08 oktober 2014 @ 12:38:

Ik ben alvast een baard aan het kweken voor movember en dat levert zoveel stress op dat ik stoptober maar even overversla.

Hebben de BEO's onder jullie nog tips voor facial tuinieren? De magere oogst van 3 grijzende kinharen en een verdwaalde spriet om mijn tepel wil nog niet echt op een overtuigende baard lijken.Het schijnt dat cafeïne goed is tegen haaruitval, dus misschien regelmatig een koffie-facial (niet te heet! en zonder melk en suiker) nemen? Of een cola-bad. Werkt volgens mij als een trein: ik mors vaak koffie en heb zeer behaarde borsten.
Later is nu
Dat zou wat zijn Boelballen! Ik twijfelde of hij misschien vreemd ging, maar als jij gelijk heb, ben ik dus juist de bigadinges?

Koffie over je borst is trouwens een fabeltje. Net als ossenstaartsoep in bad. Het enige dat echt succes heeft is extensions vanonder je oksels over je borsten draperen. Ziet er heel natuurlijk uit als je het goed doet.
Movember gaat toch over snorren? Volgens mij ben je in de war met Borstharuari.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven