Oh nee stofzuiger kapot
donderdag 23 oktober 2014 om 12:54
Zal je net zien, morgen komt de makelaar voor een waardebepaling van het huis, wil ik net het huis van boven naar beneden stofzuigen, doet ie helemaal niks meer.....
Dus nu wil ik alla minuut een nieuwe stofzuiger en natuurlijk ook nog een verantwoorde keus maken, welke raden jullie aan en natuurlijk welke raden jullie absoluut niet aan.
Dus nu wil ik alla minuut een nieuwe stofzuiger en natuurlijk ook nog een verantwoorde keus maken, welke raden jullie aan en natuurlijk welke raden jullie absoluut niet aan.
donderdag 23 oktober 2014 om 16:48
donderdag 23 oktober 2014 om 19:49
donderdag 23 oktober 2014 om 19:53
De laatste keer dat mijn stofzuiger stuk ging (die krengen stoppen er altijd acuut mee, juist als ze nodig zijn ) ben ik gelijk naar Blokker gereden. Daar waren juist verschillende types van Philips in de aanbieding, dus ik heb er een gekocht van rond de 80 euro. De voorgaande was een Daewoo van 30 euro, en daar heb ik maar twee jaar mee gedaan. Ik moet bekennen dat ik de laatste maanden wel ieder stofje met de hand moest oppakken en in de zuigmond moest houden, dus die Philips die gewoon op afstand iets kan opzuigen is een verademing!
donderdag 23 oktober 2014 om 20:03
quote:Vera8 schreef op 23 oktober 2014 @ 19:54:
Waarom is het wattage ( vermogen) bij wet ( naar beneden) aangepast?
Vreemd....
Nee, hoor lager de wattage hoe lager de energienota
En het is een misverstand om te denken dat een bv 2500 Watt stofzuiger ook altijd beter stof opzuigt dan een 1200 Watt.
Het is slechts motorvermogen.
En vele fabrikanten hebben nu al bewezen dat ze een zeer goede stofzuiger kunnen leveren met bv slechts 700-800 Watt.
En het is niet enkel wattage ook de algehele prestaties gaan omhoog stofopname en uitstoot.
Alles beter, nee wat fabrikanten testen zelf hun machines en hangen zelf een label aan en niet iedereen is eerlijk en plakt er op voorhand een goed label aan te onrechte.
We gaan weer terug in de tijd dat de stofzuigers vroeger ook slecht 500-600 wat waren en deden het ook goed
Waarom is het wattage ( vermogen) bij wet ( naar beneden) aangepast?
Vreemd....
Nee, hoor lager de wattage hoe lager de energienota
En het is een misverstand om te denken dat een bv 2500 Watt stofzuiger ook altijd beter stof opzuigt dan een 1200 Watt.
Het is slechts motorvermogen.
En vele fabrikanten hebben nu al bewezen dat ze een zeer goede stofzuiger kunnen leveren met bv slechts 700-800 Watt.
En het is niet enkel wattage ook de algehele prestaties gaan omhoog stofopname en uitstoot.
Alles beter, nee wat fabrikanten testen zelf hun machines en hangen zelf een label aan en niet iedereen is eerlijk en plakt er op voorhand een goed label aan te onrechte.
We gaan weer terug in de tijd dat de stofzuigers vroeger ook slecht 500-600 wat waren en deden het ook goed