On line of niet

20-07-2008 23:47 348 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als iemand status on line heeft en zegt dat hij niet daar is , is dat dan een leugen?

Waarom ben je dan in godsnaam on line ?

2 dagen achter elkaar hetzelfde verhaal. Volgens mij gewoon een leugen , denken jullie toch ook?

Zo moeilijk is het toch niet om je status op bezet of gewoon off line te gaan als je weg bent...of zoek ik nou eenmaal te veel achter?
Je hebt in ieder geval wél voldoende zelfkennis om de juiste naam gekozen te hebben op dit forum....
Peas on earth!
En dat je reactie krankzinnig is...

Nou, niet overdrijven Goldie...

Herstel: Het grenst aan krankzinnigheid....
Twijfelvrouwtje..

Weet je wat je moet doen vandaag of morgen ..

Het volgende boek kopen en gaan lezen !!!

"Als liefde een obsessie wordt "

Ik was gelukkig niet zo extreem als jij nu bent , maar ik liep ook achter een man aan , ging alles lopen analyseren en alles voor hem invullen, voor hem denken etc.

Dit boek heeft mij gelukkig weer een heel eind op de goede weg geholpen. (+ met een psycholoog onderzocht waarom ik mijzelf zo afhankelijk maakte en waarom ik altijd maar weer die onbereikbare mannen opzocht..)

Twijfelvrouwtje hoe oud ben je nou eigenlijk ? Je komt echt over als mijn nichtje van 13 die reageert ook zo op haar *vriendjes*

Maar goed bij iemand van 13 kan ik het mij nog deels voorstellen waarom je zo reageert maar bij een volwassen vrouw hoort dit niet.

Doe er wat aan en zoek de schuld eens bij jezelf ipv bij de mannen in kwestie.
Wat kan een mens zichzelf kwellen zeg....

Hoe zou een evt. relatie met Twijfelvrouwtje eruit zien.... daar wil ik even niet aan denken!
quote:twijfelvrouwtje22 schreef op 22 juli 2008 @ 16:58:

[...]

haha, nee hoor ! Alleen mezelf Dat is het vervelende eraan.

I m atotaly harmless, behalve voor mezelf!

Je klinkt alsof je een potentiële stalker kan worden/zijn. Het klinkt niet erg gezond hoe je hiermee omgaat.

Zet hier een streep onder en zoek iemand die wel valt op een persoon met jouw karakter. En loop niet achter iemand aan die "not into you is". Om maar even in jouw engelse termen te blijven.

Succes.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Twijfelvrouwtje, als je inderdaad nog onder de 16 bent, kan ik me er wel wat bij voorstellen hoor, hoe je denkt en doet. Daarom vind ik het ook wat cru van sommigen hier om je zo aan te pakken.

Mede forummers, je kan het ook zo zien: dit meisje gaat wel op een forum om tips te krijgen en staat wel redelijk open voor onze adviezen. Ik heb zelf meer gedacht: hoe kan ik wat van mijn ervaring met mannen aan haar doorgeven zodat ze niet helemaal de mist ingaat? Meer van: hoe kan ik haar helpen, ipv afkraken dus. Afkraken is zo gemakkelijk en Twijfelvrouwtje is een gemakkelijk doelwit.

Daarom vind ik de tip van Vleermuis over dat boek ook goed.

Het is iemand serieus nemen, zelfs in obsessief gedrag.

Door op te merken dat ze zo is, help je haar niet verder, met zulke tips wel.
Twijfelvrouwtje, stuur die mail, klaar

End of story

Ik dacht dat Twijfelvrouwtje 22 was...?
Peas on earth!
quote:maroon5 schreef op 22 juli 2008 @ 21:15:

Twijfelvrouwtje, stuur die mail, klaar

End of story

ja , gedaan bitchy mail gestuurd

ohhh , kon het gewoo niet laten Kom nou , ik wil een vent en niet een of andere pussy

Gedaan feels good Als hij hier niet zo goed tegen kan dan hoef ik hem niet!

mwahhhh
quote:mylenevalerie schreef op 22 juli 2008 @ 18:27:

[...]

Je klinkt alsof je een potentiële stalker kan worden/zijn. Het klinkt niet erg gezond hoe je hiermee omgaat.

Zet hier een streep onder en zoek iemand die wel valt op een persoon met jouw karakter. En loop niet achter iemand aan die "not into you is". Om maar even in jouw engelse termen te blijven.

Succes.volledig gelijk heb je ! heb ik ook gedaan!
quote:twijfelvrouwtje22 schreef op 22 juli 2008 @ 22:11:

[...]

ja , gedaan bitchy mail gestuurd

ohhh , kon het gewoo niet laten Kom nou , ik wil een vent en niet een of andere pussy

Gedaan feels good Als hij hier niet zo goed tegen kan dan hoef ik hem niet!

mwahhhhHou dat goede gevoel dan nog maar even vast... pffff..... hoop dat je hier van leert maar eerlijk gezegd....
Ow wat zou ik graag die mail lezen...
quote:Goldielocks schreef op 22 juli 2008 @ 22:21:

Ow wat zou ik graag die mail lezen... Ik ben ook wel heeeuuul erg benieuwd ja!
twijfelvrouwtje, misschien kun je de mail aan hem hier neerzetten of de strekking ervan. Met tips van hier heb je er misschien iets aan voor toekomstige situaties....
quote:thee schreef op 22 juli 2008 @ 22:40:

twijfelvrouwtje, misschien kun je de mail aan hem hier neerzetten of de strekking ervan. Met tips van hier heb je er misschien iets aan voor toekomstige situaties....

ok , ik zei dat ik niet van schoenen hield ( hij dacht dat dat het geval was

en dat ik niet iedereen voorstellen doe

en dat ik niet van getrouwde mannen hou ( toen ik hem vroeg of hij getrouwd was en hij drop vroeg of ik een voorstel doe?

en dat ik helemaal niet altijd lief ben

en dat hij eigenlijk de pot op kan!
eh... vind je het erg dat ik er niet veel van kan bakken.... denk dat ik niet de enige ben, zeker qua schoenengedoe enzo

misschien toch mail hier neerzetten, maar dan natuurlijk wel zonder zijn/jouw naam erin of andere pers gegevens.
quote:thee schreef op 22 juli 2008 @ 23:09:

eh... vind je het erg dat ik er niet veel van kan bakken.... denk dat ik niet de enige ben, zeker qua schoenengedoe enzo

misschien toch mail hier neerzetten, maar dan natuurlijk wel zonder zijn/jouw naam erin of andere pers gegevens.

ok in mijn laatste email vroeg ik of hij getrouwd was? gewoon een vraag en niet omdat ik met hem wil trouwen , maar omdat ik echt niet van getrouwde mannen hou ( ervaring mee gehad en ben op tijd mee gestopt voordat ik iets mee begonnen was ;) waarom hij antwoordde "" Hoezo , wil je een voorstel doen dan"" ""zik denk dat het beter is als we elkaar beter leren kennen"" waarop ik dus antwoorde dat he tgeen voorstel is , maar dat ik dus niet van getrouwde mannen hou...ja over die schoenen , hij gaat er vanuit dat ik van schoenen houdt ...Dat is dus niet zo!

Verder geeft hij aan dat hij het druk gaat hebben en wel laat weten wanneer hij weer tijd heeft...Waarop ik dus antwoord dat ik wel eeuwig op hem zal wachten ( DUS NIET)
Ik hoop dat je originele mail duidelijker was, want hier kan ik geen touw aan vast knopen..
quote:Goldielocks schreef op 22 juli 2008 @ 23:23:

Ik hoop dat je originele mail duidelijker was, want hier kan ik geen touw aan vast knopen..

ok , het komt er op neer dat ik kattig doe en laat zien dat ik lang niet zo lief ben en niet eeuwig op hem zal wachten...

Op het laatst schrijf ik dat ik niet altijd even aardig ben.

De zin is "Ik ben niet altijd aardig, dus weet je dat""
Denk je nou serieus dat hij dacht dat je met hem wilde trouwen?

Twisted mind...

De beste meneer deed een poging tot een grapje, als ik het even zo vrij mag interpreteren.

Verder snap ik er ook geen hout van hoor. Niet van de mail, niet van jouw gedachtenkronkels. Als ik de meneer in kwestie was zou ik denken: joh, gaat verder alles goed? En je een heel eind links laten liggen. Creepy...
-
quote:anemoon schreef op 23 juli 2008 @ 00:08:

Denk je nou serieus dat hij dacht dat je met hem wilde trouwen?

Twisted mind...

De beste meneer deed een poging tot een grapje, als ik het even zo vrij mag interpreteren.

Verder snap ik er ook geen hout van hoor. Niet van de mail, niet van jouw gedachtenkronkels. Als ik de meneer in kwestie was zou ik denken: joh, gaat verder alles goed? En je een heel eind links laten liggen. Creepy...lees beter, muts!! ik vroeg he them zomaar, omdat ik slechte erasringen mee heb!
quote:twijfelvrouwtje22 schreef op 22 juli 2008 @ 16:36:

[...]

Niemand die mij ondanks alles een beetje aardig vindt?Ah gut. Ik vind je reuze aardig hoor. Zwaar gestoord, maar wel reuze aardig.
quote:bitterandsweet schreef op 22 juli 2008 @ 17:09:

Mannen kunnen nergens zo slecht tegen als GEEN enkele reactie, geen sjoege geven... je ontkent zijn bestaan.

mmm, nee, dat lijkt me toch een beetje een meisjeswensdroom. Mannen kunnen nergens zo slecht tegen als tegen:

- de afstandbediening moeten inleveren

- geen bier

- vrouwen die vergeten zijn dat je vriendinnen bedoeld zijn om diepzinnige gesprekken mee te voeren, NIET je vriend.
quote:rider schreef op 23 juli 2008 @ 00:41:

[...]

Ah gut. Ik vind je reuze aardig hoor. Zwaar gestoord, maar wel reuze aardig.

ja dat bedoel ik En zo is het,,,,

ja, weet je...ik heb gewoon mijn gevoel gevolgd...Ik heb gewoon niet het gevoel dat die man mij kan handelen en er zijn mannen die dat wel kunnen alleen ik wil ze niet:) Weet je , ik ga gewoon vrolijk door met mijn leventje en met minder zal ik gewoon geen genoegen nemen. En als het langer moet duren , so be it

Ik heb geduld! Genoeg te doen! Ben eerlijk gezegd best opgelucht dat ik nu gewoon mezelf kon zijn.
quote:twijfelvrouwtje22 schreef op 23 juli 2008 @ 00:49:

[...]

ja dat bedoel ik En zo is het,,,,

ja, weet je...ik heb gewoon mijn gevoel gevolgd...Ik heb gewoon niet het gevoel dat die man mij kan handelen en er zijn mannen die dat wel kunnen alleen ik wil ze niet:) Weet je , ik ga gewoon vrolijk door met mijn leventje en met minder zal ik gewoon geen genoegen nemen. En als het langer moet duren , so be it

Ik heb geduld! Genoeg te doen! Ben eerlijk gezegd best opgelucht dat ik nu gewoon mezelf kon zijn.Meid, ik denk dat je echt een volkomen gestoord hysterisch wijf bent, maar, en dat meen ik oprecht, volgens mij wel heel aardig. Niets van wat ik tot nu toe gezegd heb was om je af te kraken of zoiets, ik moet alleen verschrikkelijk lachen om dit topic.

Waar ik nog steeds enorm nieuwsgierig naar ben, is wat jij hebt waardoor je denkt dat mannen je zo graag zouden hebben. Maar ik ben bang dat ik te bleefd ben om de voor de hand liggende vraag te stellen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven