De Parodiëttes Remake (deel IV)

16-09-2014 22:22 565 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom!

Na ruim 3500 zinnige mededelingen in deel drie is het tijd voor een uitzinnig deel vier.
Ja dat komt omdat vrouwen makkelijker over zichzelf en hun problemen praten. Mannen praten niet, die ondergaan dat. Het is niet alleen tijdsdruk bedenk ik me net. Er zijn ook vreemdgaande mannen die daar thuis niet over kunnen praten, of dat zelfs verborgen moeten houden. Dan heb je dus niet alleen de stress van al die extra aandacht die je moet geven maar ook nog dat je er niet over kan praten en dat niemand het begrijpt.

Sterkte hoor
Dank je.

Ik stuur je zo een PBtje met mijn 06 en een foto. Lijkt me fijn om eens verder te praten.
Ik kan jullie een boek aanraden dat daar over gaat. Aan dat boek heb ik te danken datik nu veel meer inzicht heb dan jullie. Het heet: Mannen komen van mars, vrouwen uit de duivelsdriehoek aan een gekleurde parachute.

Echt een aanrader!
Tonendoof, ik heb er ook eentje: Hoe sla ik een man (aan de haak)? Van Dr Susan Spankinbitz. Echt een aanrader voor de single met bondagedrang.
Ye ken.
ik lees alleen maar dr. phil dussssss
Yentra, wat een probleem lijkt me dat inderdaad. Is het niet een idee om eens voor te stellen zo te leven als die man van 'sisterwives'. Die heeft het er ook zwaar mee, dat zie je aan hem. Hij moet 5 vrouwen en ontelbaar kinderen tevreden houden.. die arme arme man. Maarja.. je doet wat voor die vrouwen he.
Later is nu
IK heb trouwens ook een probleem: de hond bijt mij elke dag in mijn duim. Retezeer doet dat, maarja.. hij doet dat zo graag en ik houd zo van hem. Ik laat hem dit dus maar doen. Hij geeft me er zoveel voor terug? Wat moet ik doen?

Ps: ik wil geen tips dat ik de hond weg moet doen, dat ik de hond moet leren mij niet meer te bijten. Eigenlijk wil ik gewoon tips om me te laten bijten, zonder dat het zeer doet.
Later is nu
Arme hond! Het klinkt alsof hij zuigbehoefte en huidhonger heeft. Geef je hem soms vast voedsel? Dat is de eerste jaren echt niet goed hoor! Zo mist hij allerlei belangrijke voedingstoffen en antistoffen.

Huidhonger wil zeggen dat hij behoefte heeft aan de geborgenheid die lichamelijk contact biedt. Ik raad je aan contact op te nemen met De Warme Band voor adviezen over ergonomisch verantwoorde draagdoeken.

Liefs,

Yetje
drama, het is een mindset. ik vind het klinken alsof je WIL dat het pijn doet. Zie het bijten, het bloed, het zichtbare bot, als iets wat bij deze hond hoort.

Liefde is onvoorwaardelijk, daarom is deze hond op jouw pad gekomen. Om je dat te leren.
quote:yette schreef op 26 oktober 2014 @ 11:51:

Spaarzaammetseks.
Ga in therapie!
Ik heb een draak van een schoondochter. Ik vind haar echt een muts en snap niet wat mijn zoon in haar ziet. Maar goed, zijn leven, zijn keuze dus dat respecteer ik. Helaas moeten we dus wel geregeld op visite, maar ook dat doorsta ik met goede moed en doe vriendelijk en beleefd.

Tot die keer dat ik het noro-virus had opgedaan en met de naweeën daarvan kampte. Dat was op onverwachte momenten buikkramp en dan moest ik echt heel snel poepen anders zat mijn broek vol (hihi).

Nou weet ik dat schoondochter niet wil dat je bij har op de wc gaat, laat staan om de grote boodschap te doen, maar ja het was dat of het witte bankstel verpesten.

Dus, me verexcuseerd en me teruggetrokken op het kleine kamertje. Wat een opluchting. Uiteraard de hele pot weer gepoetst, maar later bleek dat ik ene klein spettertje achter het Glorix toiletblok over het hoofd gezien had.

Nu houdt ze altijd eerst een hele preek dat niemand op de plee mag poepen (en dan kijkt ze me heel doordringend aan, huuuuh).

Om haar te plagen heb ik gister tijdens het bezoek wat ontbijtkoek aan de randen laten plakken, hahaha. Ze was witheet.
Buh Stafzwijn, viezerik! Ik zou nooit bij iemand anders poepen, speciaal daarvoor heb ik een draagbaar toilet bij me in de auto liggen. We hebben een bus en als,ik tijdens visite heel nodig moet, teek ik mij even discreet terug in de privacy van mijn eigen vervoer.
Later is nu
Hallo,

Ik ben nieuw op deze forum en zag toevallig dat er drie jaar geleden een topic was over vreemdgaande mannen. Ik heb hier een heel interessant boek over geschrevenlezen, dat heet: "Onze Lieve Heer heeft kostelijke vreemdgangers: gewetensvol vreemdgaan." Boordevol nuttige tips voor vreemdgangers uit de dagelijkse praktijk. Doe er je voordeel mee!
Ga in therapie!
Ik ben ook nieuw en nog aan het uitvinden hoe alles werkt. Hoe kan ik dit forum weghalen?
Wormengolf, rechts boven in je scherm staat een rood kruisje. Daar moet je op klikken. Wel echt zeker weten want je kan het niet ongedaan maken!
Ga in therapie!
Ik zou ermee oppassen. Ik heb zo wel eens het hele internet verwijderd. Dat was in 1994 dus niemand heeft het gemerkt gelukkig.
quote:dubiootje schreef op 28 oktober 2014 @ 14:31:

Wormengolf, rechts boven in je scherm staat een rood kruisje. Rood kruisje??

Och lieve kind, je bent een Apple aficionado? Dan is er helaas niets aan te doen. Je zal tot je dood op dit forum moeten zitten.
Ga in therapie!
Vrees niet. Morgen krijgen we een nieuwe lay-out, dus grote kans dat je er dagen niet op kunt
Later is nu
Misschien ben je zelfs een tijdje jezelf kwijt...
Later is nu
Ik ben de weg kwijt, waar moet ik heen
Nu al,Hanke, jij bent er vroeg bij.

Weet iemand nog wat dat we de komende dagen kunnen gaan doen, wanneer Viva de website op orde brengt?
Later is nu
Ik ga morgen gewoon forummen hoor. De antieke versie die ik gebruik, heeft helemaal geen lay out!
Aaaargh, wat is dat???
Later is nu
Wat gebeurd er morgen met de forum?
Ga in therapie!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven