Napraattopic 7

26-10-2014 20:22 3119 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren hebben we dit topic geopend. Helaas blijkt na een aantal weken proefdraaien dat dit toch niet gaat op de gehoopte manier en daarom zullen er vanaf nu strengere regels gelden in dit topic.

Wat is Napraten?

In het napraattopic kun je samen met de andere forummers napraten over gebeurtenissen op het forum.

Wat mag:

- Bans bespreken Bantopic

- Beleid bespreken

- Trolhinten* (mits dit op normale wijze gebeurt, en dit niet resulteert in een trollenjacht of het verpesten van het betreffende topic)

- Stoom afblazen/ offtopic kletsen* (mits dit op normale wijze gebeurt, en niet zorgt voor onrust op het forum)

*Deze privileges kunnen op ieder moment worden ingetrokken.

Wat mag niet:

Alles dat in overtreding is met de huisregels.

- Het bashen van het moderatorteam en andere gebruikers.

- Hinten en hengelen naar eerdere nicks.

- Het openbaar maken van persoonlijke gegevens, zoals naam, adres, woonplaats of andere privacygevoelige informatie, Ook het dreigen met het openbaar maken van deze informatie is niet toegestaan.

- Het uitvechten van privé-vetes.

Dit soort gedrag accepteren we niet en kan direct, zonder waarschuwing vooraf, resulteren in een (permanente) ban. Of er sprake is van een overtreding die leidt tot een permanente ban is ter beoordeling van de Community Manager en hier wordt niet verder over gediscussieerd.

Kritiek op ons forumbeleid mag absoluut, mits dit binnen de fatsoengrenzen gebeurt die wij redelijk achten. Mocht het toch buiten deze fatsoengrenzen komen, behouden de Junioren, Moderators en de Community Manager het recht om de betreffende reacties zonder reden van opgaaf te verwijderen, de napraat (tijdelijk) te sluiten en direct een ban van een week toe te kennen aan de betreffende forummer(s).

De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, of als je een reactie wilt over een ban, beleid of moderatie, staf dan je posting of stuur een mailtje naar forum@viva.nl.

Net als bij Het Bantopic behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het bestaan van dit topic te beëindigen.

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Nouschi schreef op zondag 26 oktober 2014 21:59 Ik word al misselijk van de OP dus lees dat topic niet.Bedoel je de pleestory? Die is echt hilarisch!
quote:GateKeeper schreef op 26 oktober 2014 @ 21:50:

Knettergek die TO hoor. Ik dacht dat ik een bijzondere was met dat t toilet minimaal 1 uur schoon moet blijven, maar lui verbieden om te kakken Alle posts die er serieus op in gaan ( zij het soms grappig) is minstens zo komisch.
Je bent zelf een theepot
quote:NummerZoveel schreef op 26 oktober 2014 @ 21:59:

[...]

Bedoel je de pleestory? Die is echt hilarisch!Is het ook heel goor?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Nouschi schreef op zondag 26 oktober 2014 22:00 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="NummerZoveel in "Napraattopic 7"" class="messagelink">NummerZoveel schreef op 26 oktober 2014 @ 21:59</a>:</b>

[...]

Bedoel je de pleestory? Die is echt hilarisch!</div></blockquote>Is het ook heel goor? Nee, echt niet. En ik kan ook echt heel slecht tegen vieze verhalen.
quote:Nouschi schreef op 26 oktober 2014 @ 22:00:

[...]

Is het ook heel goor?Dat vroeg ik me ook af. Ik heb de OP gelezen.
Pumps is ook weer lekker dr eigen wereldje aan het tentoonstellen vanavond. Jeetje, die is de weg soms ook echt kwijt zeg.
Nou ik heb TO even geloept en begrijp dat het een Nederlands ding is. Laat maar dat topic.Gaat binnen de kortste keren weer over zwarte bruine piet.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Thordis2.0 schreef op 26 oktober 2014 @ 22:06:

Pumps is ook weer lekker dr eigen wereldje aan het tentoonstellen vanavond. Jeetje, die is de weg soms ook echt kwijt zeg.Waar nou weer? Alles weer volplakken?
Er staat nog een Amerikaans topic. Moet dat niet weg nu de trolllllll met pek en veren van het forum gepleurd is?
Welleke?
Bedankt Helga, ik ben weer ontlast
quote:Thordis2.0 schreef op 26 oktober 2014 @ 22:06:

Pumps is ook weer lekker dr eigen wereldje aan het tentoonstellen vanavond. Jeetje, die is de weg soms ook echt kwijt zeg.Over de zgn schaamlipcorrectie van Chantal J ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:Nouschi, 9 minuten geleden

Nou ik heb TO even geloept en begrijp dat het een Nederlands ding is. Laat maar dat topic.Gaat binnen de kortste keren weer over zwarte bruine piet.

Uiteraard is het een Nederlands ding weer.
You know how I know? Because I reeaally think so!
quote:blijfgewoonbianca schreef op 26 oktober 2014 @ 22:17:

[...]

Over de zgn schaamlipcorrectie van Chantal J ?

Ja

Briljant toch? Dat motto is ook mooi.
Maar als het gat te donker is om naar binnen te kijken snap ik wel dat het lastig is om te herkennen of het idd om CJ gaat.
quote:Thordis2.0 schreef op 26 oktober 2014 @ 22:15:

Welleke?"Ik trek het even niet meer"
Hé een stuk tekst zonder plaatjes, verrassend.
dat vond ik toch zo'n debiele posting van haar.
quote:Thordis2.0 schreef op 26 oktober 2014 @ 22:18:

[...]

Ja

Briljant toch? Dat motto is ook mooi.

Codes voor de gezonde familie?

Snap jij dat?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:O ja, ze droegen allemaal een muts zoals zwarte Piet. Van die operatiekamer mutsen. Ook de vrouw met de benen wijd droeg zo'n muts. Vandaar dat ik even dacht dat het Chantal was. En het ging over wel/niet botox van het gezicht van Chantal.
quote:blijfgewoonbianca schreef op zondag 26 oktober 2014 22:24 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="Thordis2.0 in "Napraattopic 7"" class="messagelink">Thordis2.0 schreef op 26 oktober 2014 @ 22:18</a>:</b>

[...]

Ja

Briljant toch? Dat motto is ook mooi.</div></blockquote>

Snap jij dat? Volgens mij is ze psychotisch. Ik mag hier geen diagnoses stellen, maar als wedden wel mocht, dan zette ik daar mijn geld op in!
quote:blijfgewoonbianca schreef op 26 oktober 2014 @ 22:24:

[...]

Snap jij dat?

Jazeker! Dat zijn codes die je bij appels krijgt en waarmee je bijvoorbeeld Suske en wiskes kunt sparen.

(En ja, ik heb mijn pillen wél geslikt vandaag)

(En ik moest dit óók googleen)
Duurt wel lang dan die psychose.
quote:Nouschi schreef op 26 oktober 2014 @ 22:28:

Duurt wel lang dan die psychose.Kun je jaren mee door hoor. Sommige mensen komen daar gewoon niet meer uit, soms ook niet met medicatie. En misschien is ze niet psychotisch maar heeft ze een waanstoornis of iets anders, en dat is toch net weer een ander verhaal.
quote:HelgaV schreef op 26 oktober 2014 @ 21:17:

Er was toch ook eens iemand anders met een kind dat zomaar in haar leven kwam, zwanger werd en... en de ontknoping weet ik niet meer. Geen idee trouwens of zij ook uit de VS kwam.Ja, ze woonde in de VS, haar neefje, kind van haar zus moest bij haar in de VS komen wonen, want dat was de laatste wens van haar zus die plotseling overleed aan een hersenbloeding.

zus heeft beroerte gehad...

En ze zal ook wel Yizrael zijn.Bij elkaar opgeteld wel een stuk of 7 Nicks en vanavond zag ik alweer een nieuwe met wederom VS in het topic Er is dus een gek mens op het forum die op 1 of andere manier altijd wel weer de VS in een topic weet te breien met de meest dramatische en/ of spannende verhalen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven