Ook nog WAKKER? Klets hier mee.

06-04-2014 05:24 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ook nog wakker of weer wakker en niet in slaap kunnen komen?

Wat het ook is, kom gezellig kletsen hier.

Zo ziet het er hier uit als de dag begint ;

Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Pfff ik kom ook ff gal spugen, zijn op vriendenweekend, 80% ligt al lekker onder de wol waaronder ik.. Maar wakker /#!*\!! Een grafherrie, muziek, zingende en schreeuwende mensen, bah ben er KLAAR mee! Ik wil slapen, en wel nu aub! Maar ik wil ook niet de klagende zuurpiet (Sinterklaas anno 2014) zijn.. Want eerlijkheid word ook al niet gewaardeerd.. Voel me verdrietig :(
Ah, da's balen freexx. Oortelefoontjes in met eigen, rustgevende maar herrie-overstemmende muziek in?

Nou, ik ga toch maar eens naar bed toe nu, morgen heb ik vast spijt dat ik het zo achterlijk laat heb gemaakt.

Grumpy, succes en sterkte nog met je gamemarathon.
They come to take me away ghahaaa hooohoo ghaaaaa hohoooo

~wordt schuimbekkend in een dwangbuis afgevoerd~
Heb je genoeg opgehaald voor je T shirt?
NEE

Nederlanders zijn massaal goede doelen moe. Heb vrienden gevraagd p.p. desnoods 2 dollar te doen maar zelfs dat is teveel ofzo? Afijn ik voel mijn benen en mijn armen niet meer. Nog 3 uur te gaan...
gelukt grumpy?
Moge allemaal. Was rustig hier vannacht. Ik slaap tegenwoordig goed snachts dus mis al het gezellige.

Vreselijk altijd die maandag.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Zwaai zwaai

allemaal
Vleer, jij ook een fijne avond.
Zwaait terug naar Vleertje en een goede avond allemaal.

MV, dat is toch alleen maar lekker dat je goed slaapt, ben blij voor je. Heb je je appeltaart nog gebakken afgelopen weekend?
He Vleer!! He Jo, He Praadje,

Zo de maandag eindelijk voorbij. Praadje, was een paar dingen vergeten voor de appeltaart, dus ik ga nu woensdag alles halen. Morgen heb ik een hele dag werken ipv een halve. Heb net al een frittata gemaakt om morgen mee te nemen. Nu zo nog even wat te eten maken voor morgenavond. Ik dacht dat ik morgenavond de griepprik moest halen maar dat is volgende week di avond. Dus dat scheelt weer.

Ik ben nu al moe, nog even doorzetten om niet nu in slaap te vallen.

Hoe was jouw appeltaart Praadje?
Die moet ik nog maken MV. Dat doe ik woensdagavond want ik ga donderdag naar mijn zus. Dus dan is hij lekker vers. Ik maak een appel-kruimeltaart.

Nog even wakker blijven hoor, anders kun je vannacht niet slapen.
Allemaal

Ola chica's,

Hier halfdood van het sporten zojuist. Tjee, echt een beetje over mijn grens gegaan.... Nu ff een liga naar binnen proberen te werken, nog wat drinken en ff tot rust komen.

Tjee, echt niet normaal hoe je lichaam kan reageren op iets te hard sporten hè?

Fijn dat je goed slaap MV, geniet ervan!
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Vanochtend ging om half 7 de wekker (moet vandaag vroeg beginnen) en ik had echt het idee dat ik nog maar 1 uur geslapen had. Eindelijk om 9 uur kon ik eruit komen, bleek het nog maar 8 uur te zijn. Vergeten de klokken op alle telefoons een uur terug te zetten.

Heerlijk nu rustig de tijd tot half 10. De frittata voor op brood had ik gisteravond al gemaakt, kattenbak gisteravond al schoongemaakt. Beneden heerlijk alles schoon dus dat is vanavond lekker thuiskomen.

Ben benieuwd Praadje hoe jij je appeltaart maakt.

Fijne dag allemaal.
Van onze Jeroen natuurlijk MV, je weet toch?

http://www.een.be/program ... kruimeltaart-met-slagroom
Ja, Jeroen Meus is leuk.

Ik moet alleen niet teveel van dat soort gerechten eten want dan groei ik dicht.

Drukke dag gehad, Myleen?
quote:Jonari schreef op 28 oktober 2014 @ 19:39:

Ja, Jeroen Meus is leuk.

Ik moet alleen niet teveel van dat soort gerechten eten want dan groei ik dicht.

Drukke dag gehad, Myleen?

Nog nooit van Jeroen gehoord hahaha.

Ik ben kapot, naast mijn werk ook nog extra in gevallen voor iemand die ziek is. Uiteraard mega druk. Als verrassing was er nog na het werk een bedrijfsborrel, lekker champie gedronken. En daarna bij mijn moeder gegeten. En nu ben ik helemaal kapot.

Morgen gelukkig niet zo druk hoor.

Ben benieuwd morgen het nieuwe forum.

Hoe was jullie dag?
Grrr, is mijn halve keuken nat geworden omdat mijn vaatwasser het water niet meer goed afvoerde

En over 4 uur weer eruit vanwege mijn werk. Pff, ik baal stevig.

En heb nog de hik ook
Krijg motto niet verwijderd :-)
Moge allemaal.

Was warm vannacht met mijn dekbed. Wel blij dat ik het gister toch gepakt had, het is opeens erg veel kouder geworden.

Lekkere dag vandaag. Even duimen voor Viva dat het allemaal goed gaat vanochtend met de overgang naar het nieuwe forum.

Succes Praadje met je appeltaart!
Wat wennen zeg, dat nieuwe forum..

Hai :hallo:

Ben er ook weer. Zeker wennen zeg. Maar goed, dat gaat ook wel weer lukken. Alle andere keren werd het ook weer gewoon na verloop van tijd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven