onverwachts oraal

28-10-2014 07:32 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit topic gaat over spontaniteit en sex. Nu zou ik mijn vriend wel eens lekker spontaan oraal willen bevredigen( of dat hij dat bij mij doet mag natuurlijk ook) maar dan bedoel ik niet in de dagelijkse sleur thuis in bed maar gewoon op spannende plekken. Hoe zorg je nu voor een goede hygiëne daaronder? Natuurlijk douche we iedere dag maar zeg nou eerlijk na een lange dag is niemand meer op zijn best en zou het toch fijn zijn om hem gewoon te kunnen verwennen. Ik had Chilly gekocht voor hem en natuurlijk voor mijzelf maar kwam erachter dat je dat met water moest naspoelen. Ik dacht dat dit een soort oplosbaar middel was dat de hygiëne wat terug bracht. Heeft iemand tips of ervaringen? Hoe doen jullie het hygiënisch en spontaan? Groetjes Saartje
Ongeparfumeerde babydoekjes en aanvallen.
Dan zou mij de zin spontaan vergaan hoor. Zo'n actie hoort toch onder de noemer vluggertje, en dan moet je eerst met desinfecteer in de weer.
Gewoon, lekker spontaan met zeep en een washandje de boel daaronder even poedelen en dan gas op die lollie.
Je bent dus vies van elkaar. Zonde.
Erger je niet, maar verbaas je!
Ach joh, vieze smaakjes sabbel je vanzelf weg hoor.

Slikken en weer doorgaan zong iemand ooit eens.
Onder de douche
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Ik vind die chilly net alsof je een pepermuntje in je poes hebt zitten
Als je zin hebt in onverwachts oraal dan heb je dus zin in je vent, zin om hem te bespringen, ben je dus geil. Dan maakt een geurtje echt niet uit. Ik heb zo vaak minnaars verwend die net 2 uur in de auto hadden gezeten, geil is geil en dan is dat geurtje dus (meestal) ook geil.

Geen gedoe met doekjes en poedeltjes hier.
Vies van elkaar. Sja...het is ook vies. Ik wil alleen maar een versgewasen lul in mijn bed. En ik wil zelf ook fris zijn, dat voelt voor mij prettiger.

In het verleden wel gedaan, ook onder de noemer stoer en niet aanstellen, maar ik vind het gewoon vies. Die geurtjes worden ook simpelweg veroorzaakt door bacteriën en ik zie geen reden waarom even wassen van te voren niet romantisch of 'zonde' zou zijn.

Geen tips dus, ik zou het niet doen. Ook niet met een babydoekje oid, wordt het nog viezer van juist.
Bij de titel vroeg ik me af of je vent 'm er stiekem in je slaap had ingehangen. 😜

Inhoudelijk; spring gezellig bij hem onder de douche ofzo, werkt prima. 😁
My mind wanders in the shadows, I can not hear a sound, a zombie screams and a werewolf howls, my world is going down..
quote:cello1987 schreef op 28 oktober 2014 @ 07:46:

Je bent dus vies van elkaar. Zonde.

Elke keer als ik naar de wc ga, gaat mijn lolly onder de kraan.

In een openbare gelegenheid gaat dat wat moeilijker maar daar hebben ze vochtige washandjes voor uitgevonden.

En als je elke dag hygiënisch bent dan ben je toch ook niet vies van elkaar.
en gooi al die Chilly-meuk de deur uit. Daar ga (op termijn) pas echt van stinken.
Waar slaan die douche tips op?

Het gaat om een onverwachtse pijp- danwel befbeurt. Hebben jullie een douche in je mobiele telefoon ofzo?
Gatver, lolly. Zodra een man dat gaat zeggen over zijn penis ben ik acuut kurkdroog.
Lolly ieuw ....

Hey skatje pak jij m'n lolly even in dat prachtige mondje van je...

Hoe doe je dat heb je altijd een washandje in je achterzak?

Als je geil bent maakt het toch niet uit?! Of er moet echt zo'n dikke witte rand zitten, dan haak ik wel af.
Chilly...lolly...dikke witte rand...
Als je in de kroeg op het toilet terecht komt neem je gewoon je drankje mee, spoel je 'm ff daar mee.
Heel eerlijk gezegd ben ik er ook een beetje vies van. Na een dag issie gewoon niet meer fris. Al ben ik absoluut niet vies van mijn man...ik kan gewoon niet zo goed tegen geurtjes. Dus dat is het voordeel van lang een vaste partner hebben; we hoeven niet meer zo nodig onverwachts, we wachten gewoon lekker tot we allebei schoon en fris in bed liggen en gaan dan los

Al heb je hier niets aan
Als je te veel met geurtjes en hygiene bezig bent is het niet meer spontaan, vraag je je vriend voor dat hij je een zoen geeft ook of hij zijn tanden gaat poetsen?....

e
leef je droom
Net als dat je na de bevalling doet op de wc; flesje water meenemen.
Wat een gezeik.. likken die boel!
Lijflied: Somethin' in my mouth - Gare du Nord
Adviseer je vent om na elke plasbeurt zijn geval goed na te spoelen met water (ook onder de voorhuid). Droog deppen met we papier. Dan is hij altijd "prepared" voor onverwacht oraal plezier.
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
Als hij elke dag doucht en na elke keer plassen de boel goed droogdept valt het met die viezigheid wel mee toch?

Al het spontane is er wel af als je er eerst een natte lap langs gaat halen.
Het idee dat iemand zijn piemol in mijn fonteintje op de wc hangt vind ik ook geen fijn idee
Frankly my dear, I don"t give a damn

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven