onverwachts oraal
dinsdag 28 oktober 2014 om 07:32
Dit topic gaat over spontaniteit en sex. Nu zou ik mijn vriend wel eens lekker spontaan oraal willen bevredigen( of dat hij dat bij mij doet mag natuurlijk ook) maar dan bedoel ik niet in de dagelijkse sleur thuis in bed maar gewoon op spannende plekken. Hoe zorg je nu voor een goede hygiëne daaronder? Natuurlijk douche we iedere dag maar zeg nou eerlijk na een lange dag is niemand meer op zijn best en zou het toch fijn zijn om hem gewoon te kunnen verwennen. Ik had Chilly gekocht voor hem en natuurlijk voor mijzelf maar kwam erachter dat je dat met water moest naspoelen. Ik dacht dat dit een soort oplosbaar middel was dat de hygiëne wat terug bracht. Heeft iemand tips of ervaringen? Hoe doen jullie het hygiënisch en spontaan? Groetjes Saartje
dinsdag 28 oktober 2014 om 08:18
Als je zin hebt in onverwachts oraal dan heb je dus zin in je vent, zin om hem te bespringen, ben je dus geil. Dan maakt een geurtje echt niet uit. Ik heb zo vaak minnaars verwend die net 2 uur in de auto hadden gezeten, geil is geil en dan is dat geurtje dus (meestal) ook geil.
Geen gedoe met doekjes en poedeltjes hier.
Geen gedoe met doekjes en poedeltjes hier.
dinsdag 28 oktober 2014 om 08:25
Vies van elkaar. Sja...het is ook vies. Ik wil alleen maar een versgewasen lul in mijn bed. En ik wil zelf ook fris zijn, dat voelt voor mij prettiger.
In het verleden wel gedaan, ook onder de noemer stoer en niet aanstellen, maar ik vind het gewoon vies. Die geurtjes worden ook simpelweg veroorzaakt door bacteriën en ik zie geen reden waarom even wassen van te voren niet romantisch of 'zonde' zou zijn.
Geen tips dus, ik zou het niet doen. Ook niet met een babydoekje oid, wordt het nog viezer van juist.
In het verleden wel gedaan, ook onder de noemer stoer en niet aanstellen, maar ik vind het gewoon vies. Die geurtjes worden ook simpelweg veroorzaakt door bacteriën en ik zie geen reden waarom even wassen van te voren niet romantisch of 'zonde' zou zijn.
Geen tips dus, ik zou het niet doen. Ook niet met een babydoekje oid, wordt het nog viezer van juist.
dinsdag 28 oktober 2014 om 08:26
dinsdag 28 oktober 2014 om 08:27
quote:cello1987 schreef op 28 oktober 2014 @ 07:46:
Je bent dus vies van elkaar. Zonde.
Elke keer als ik naar de wc ga, gaat mijn lolly onder de kraan.
In een openbare gelegenheid gaat dat wat moeilijker maar daar hebben ze vochtige washandjes voor uitgevonden.
En als je elke dag hygiënisch bent dan ben je toch ook niet vies van elkaar.
Je bent dus vies van elkaar. Zonde.
Elke keer als ik naar de wc ga, gaat mijn lolly onder de kraan.
In een openbare gelegenheid gaat dat wat moeilijker maar daar hebben ze vochtige washandjes voor uitgevonden.
En als je elke dag hygiënisch bent dan ben je toch ook niet vies van elkaar.
dinsdag 28 oktober 2014 om 09:05
Heel eerlijk gezegd ben ik er ook een beetje vies van. Na een dag issie gewoon niet meer fris. Al ben ik absoluut niet vies van mijn man...ik kan gewoon niet zo goed tegen geurtjes. Dus dat is het voordeel van lang een vaste partner hebben; we hoeven niet meer zo nodig onverwachts, we wachten gewoon lekker tot we allebei schoon en fris in bed liggen en gaan dan los
Al heb je hier niets aan
Al heb je hier niets aan