onverwachts oraal

28-10-2014 07:32 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit topic gaat over spontaniteit en sex. Nu zou ik mijn vriend wel eens lekker spontaan oraal willen bevredigen( of dat hij dat bij mij doet mag natuurlijk ook) maar dan bedoel ik niet in de dagelijkse sleur thuis in bed maar gewoon op spannende plekken. Hoe zorg je nu voor een goede hygiëne daaronder? Natuurlijk douche we iedere dag maar zeg nou eerlijk na een lange dag is niemand meer op zijn best en zou het toch fijn zijn om hem gewoon te kunnen verwennen. Ik had Chilly gekocht voor hem en natuurlijk voor mijzelf maar kwam erachter dat je dat met water moest naspoelen. Ik dacht dat dit een soort oplosbaar middel was dat de hygiëne wat terug bracht. Heeft iemand tips of ervaringen? Hoe doen jullie het hygiënisch en spontaan? Groetjes Saartje
Hier heel vaak spontane sex op de meest vreemde plekken. Ik zou er niet aan moeten denken dat mijn partner voordat ik hem wil pijpen zou zeggen:"sorry schat, even geduld, eerst even reinigen".

Dan zou wat mij betreft het spontane er helemaal vanaf zijn.
Zo zijn er dus al een hoop antwoorden op mijn vraag hahah. Zoals sommige al zeggen douche en dan pijpen is niet mijn bedoeling dat zit allemaal wel goed. Het gaat meer om buiten de deur, en ondanks dat hij het gewoon altijd netjes afveegd na een lange dag is het gewoon niet meer zo fris als sochtends na het douche. De tip om het fonteintje te gebruiken is wel een goede maar dat de hele dag doen voor het geval ik hem eens onverwacht overmeester is ook geen optie. De tip van gewoon een parfumloos doekje lijkt mij nog het beste, doe ik die gewoon in mijn handtas.
Mijn zin zou echt vergaan als vriend me eerst een Chilly-pocket-doekje aanbied omdat hij 'spontaan' wil beffen
Ja.dat lijkt mij ook het beste meest spontaan dodende moment.... Even wachten schat, even een doekje uit me tas halen en je lul even.desinfecteren........
leef je droom
Hihi dit geeft me weer n andere kijk op dat topic van die poepende schoonvader,Dat ze dan roept je mag hier niet poepen en ook zeker niet je pik wassen in mijn fontijntje!Hoi kom gezellig binnen!
Dus conclusie, schoon in de slaapkamer of niet na een lange dag onverwachts. Hahah
Nee, denk niet dat het er voor jullie inzit op.deze manier....

Of tegen je vriendje zeggen als.hij thuis komt, douchen we gaan zo.lekker een stukje lopen en dan je slag slaan ;)
leef je droom
Ik pijp mijn man niet na een dag werken, ookal dept hij hem droog na plassen. Ik wil al helemaal niet onverwacht gelikt worden. Nu houdt hij daar soiso niet van helaas..
Ik zelf zorg ervoor dat m'n piemel altijd schoon is, zeker als er seks in de lucht hangt. In een langdurige relatie heb je dat meestal wel in de gaten. Mijn droom is ook om van m'n werk thuis te komen en meteen op de bank flink gepijpt te worden enz. maar met 3 kids zit dat er voorlopig even niet in. Als die gelegenheid zich wel voordoet zorg ik er wel voor dat ie schoon is. En dat is bij mijn vrouw precies hetzelfde.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven