ben ik zwanger???

21-07-2008 23:26 164 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik wil niet zwanger worden.

Maar ben stom geweest.

sex met me ex vriend(overgens de papa van mijn dochtertje van bijna 3)

had een spiraal maar die gaf veel last dus is eruit gehaald.

Normaal gebruiken we een condoom maar op dat moment was die er niet.

Stom stom stom, maar te laat.

Hij is wel optijd gestopt, maar hoor ommeheen dat er in voorvocht ook zaad zit.

Ik had op babybrabbel een online test gedaan.

En daar kwam uit dat ik een hele grote kans heb om zwanger te zijn.

Schijn sex gehad te hebben op me meest vruchtbaarste dag.

Ben erg moe en heb gevoelige borsten, maar hij is echt optijd gestopt, kan ik zwanger zijn??
@Kelly:

.Dat je dom bent dat wil ik niet zeggen, wel dat je dom bezig bent geweest door onbeschermende seks te hebben (maar dat geef je zelf ook al toe)

Verder ben ik erg benieuwd naar de uitslag van die test vandaag, ik hoop voor jou dat je niet zwanger bent, maar ik vrees het ergste..
quote:draaiorgel schreef op 23 juli 2008 @ 10:13:

[...]

Dan moet je mijn posting niet quoten.....

Jouw post werd daarna door meerdere mensen min of meer beaamt, had ik die dan ook allemaal moeten quoten? Lijkt me dat mijn punt zo ook wel duidelijk was.

Overigens blijft het natuurlijk zo dat TO beter gewoon even een test kan halen en die thuis doen, maar dat weet ze zelf ook wel.

En TO, ik ben er van overtuigd dat je een kind ook alleen kunt opvoeden hoor. Zelfs als je zo dom bent zoals je hier in dit topic genoemd wordt. Ik ben ook dom, en mijn kind zal ook nooit normaal opgroeien omdat ik hem geen vader kan bieden.

Ja, laten we vooral al die kinderen die voortkomen uit een ongelukje omdat de ouders zo dom zijn om geen voorbehoedmiddel te gebruiken gewoon aborteren. Lekker makkelijk, hup niks geen verantwoordelijkheid maar massaal naar de abortus kliniek, domme ouders, domme kinderen wordt allemaal nooit iets. Ik stel voor de ouders ook maar meteen te steriliseren kunnen ze zich helemaal niet meer voortplanten en houden we uiteindelijk een superieur ras over,
Mwa, sex zonder voorbehoedsmiddel is natuurlijk niet al te slim, maar als het dan ook nog eens met je ex is, ja dat vind ik dan wel dom.
quote:dewit schreef op 23 juli 2008 @ 10:09:

[...]

Zit heel dit topic vol met wijsneuzen, iedereen weet alles beter maar nu komt er dan toch een met deze opmerking... Zucht.

Nee, je punt was zo dus niet duidelijk.

Maar nu wel. Fijn hoor.
quote:Star schreef op 23 juli 2008 @ 10:24:

Mwa, sex zonder voorbehoedsmiddel is natuurlijk niet al te slim, maar als het dan ook nog eens met je ex is, ja dat vind ik dan wel dom.Ze waren 2 weken uit elkaar toen het gebeurde, en in haar OP geeft Kelly zelf toe dat ze stom geweest is. Dus dat steeds herhalen voegt niet zoveel toe (geldt niet alleen voor jou, Star, ook voor anderen). Ik denk dat de ene mens een stuk impulsiever is dan de ander. Ik ben zelf niet impulsief, en kan me dat ook moeilijk voorstellen. Maar een beetje empatie en respect opbrengen voor mensen die de dingen anders doen, of die 'fouten' maken lijkt me een mooiere eigenschap dan heel calculerend alles 'goed' doen, en dan andere mensen lekker gaan vertellen hoe dom ze zijn. Dat vind ik persoonlijk echt middelbare school-niveau.
Nee, Dewit. Niet dom omdat ze het zonder voorbehoedsmiddel heeft gedaan, maar dom omdat ze op een forum vraagt of ze zwanger is. Wederom een kwestie van begrijpend lezen.
Maar goed. Kelly, heb je al een test gedaan?

'T zou mij niet verbazen als ze de uitslag niet komt vertellen na deze fijngevoelige adviezen en commentaren..
[quote]dewit schreef op 23 juli 2008 @ 10:21:

[...]

Jouw post werd daarna door meerdere mensen min of meer beaamt, had ik die dan ook allemaal moeten quoten? Lijkt me dat mijn punt zo ook wel duidelijk was.

ehm... niemand heeft het beaamt.. we hebben het dewit netjes uitgelegd..
quote:fleurtje schreef op 23 juli 2008 @ 10:33:

Nee, Dewit. Niet dom omdat ze het zonder voorbehoedsmiddel heeft gedaan, maar dom omdat ze op een forum vraagt of ze zwanger is. Wederom een kwestie van begrijpend lezen.Ach Fleurtje, ik zou dat ook niet vragen, maar dan hoef je toch niet er zo op te hameren dat iemand dom is? Wat schiet je daar mee op? En btw: ze vroeg of ze zwanger kon zijn, wat iets anders is. En zo te lezen wist ze het antwoord daarop ook wel, het was meer aanleiding om te kletsen over haar uitzonderlijke situatie. Maar goed, ik erger me blijkbaar een stuk minder aan zulke dingen als andere mensen.
Men schermt maar met anno 2008 en "op school geleerd"

Maar uit recent onderzoek is gebleken dat in voorvocht GEEN zaadcellen zitten, aan o.a de VU onderzocht.

Ik vind het dom dat je je geleerde dingen van vroeger maar blijft herhalen en nieuwe inzichten die wetenschappelijk zijn onderzocht als dom betitelt.

Tijden en inzichten veranderen, en in voorvocht zit volgens de onderzoeken van de VU, de NVSH en vooraanstaande gynaecologen normaliter geen zaadcellen.
quote:MissMara schreef op 23 juli 2008 @ 10:39:

[...]

Ach Fleurtje, ik zou dat ook niet vragen, maar dan hoef je toch niet er zo op te hameren dat iemand dom is? Wat schiet je daar mee op? En btw: ze vroeg of ze zwanger kon zijn, wat iets anders is. En zo te lezen wist ze het antwoord daarop ook wel, het was meer aanleiding om te kletsen over haar uitzonderlijke situatie. Maar goed, ik erger me blijkbaar een stuk minder aan zulke dingen als andere mensen.
Dat is mooi, dan is kelly dus niet zwanger!
Kelly;Weet je inmiddels al wat???

En weet je al wat je gaat doen mocht het een ja zijn??
Is Kelly hier uberhaupt na haar OP nog terug geweest?
quote:shyte schreef op 23 juli 2008 @ 10:42:

Dat is mooi, dan is kelly dus niet zwanger!Tja......dan zou het dus onmogelijk zijn......volgens de nieuwe ontdekkingen...
ja, aruba..heel uitgebreid zelfs!!
quote:fleurtje schreef op 23 juli 2008 @ 10:33:

Nee, Dewit. Niet dom omdat ze het zonder voorbehoedsmiddel heeft gedaan, maar dom omdat ze op een forum vraagt of ze zwanger is. Wederom een kwestie van begrijpend lezen.

Kelly heeft niet echt het licht uitgevonden, gezien haar postings.

Nu de engelen strenger zijn geworden, mag je vast ook niet meer zeggen dat iemand gewoon DOM is....

mwah ligt aan de situatie

in geval van - neuken zonder condoom en denken dat voor het zingen de kerk uit betrouwbaar is

Ja dan denk ik dat iemand dom noemen niet eens onder schelden valt, louter een constatering van een feit.

Hopelijk is papa ook een beetje dom, want - en - wordt +! (dan is er nog een beetje hoop voor die kleine!).
Jazeker Aruba........hele verhalen

Maar als ze niet terug komt heeft ze groot gelijk.

Tegen zoveel slimme hoogbegaafde mensen kan geen NORMAAL mens op.;-) (ahum)
quote:shyte schreef op 23 juli 2008 @ 10:37:

[quote]dewit schreef op 23 juli 2008 @ 10:21:

[...]

ehm... niemand heeft het beaamt.. we hebben het dewit netjes uitgelegd..Nee, jullie hebben het mij netjes uitgelegd, waarvoor mijn hartelijk dank. (Al ben ik zo ontzettend koppig dom dat ik, als ik zelf in die situatie zat, dus echt zou rekenen met 2.5 weken zwanger en niet met 5, maar ja, zo koppig dom ben ik nu eenmaal)
quote:draaiorgel schreef op 23 juli 2008 @ 10:46:

[...]

Nee, jullie hebben het mij netjes uitgelegd, waarvoor mijn hartelijk dank. (Al ben ik zo ontzettend koppig dom dat ik, als ik zelf in die situatie zat, dus echt zou rekenen met 2.5 weken zwanger en niet met 5, maar ja, zo koppig dom ben ik nu eenmaal)tja, als jij denkt slimmer te zijn dan de artsen en gyneacologen die wel op die manier rekenen weet ik het niet meer..
het wordt er hier wel gezelliger op zeg....

Ik vind:

A. de vraag van Draaiorgel niet dom.

B. TO niet dom. Op een forum vragen of je zwanger bent is geen slimme actie maar dat maakt haar zelf nog niet dom.

C. Dat sommige vroegere vaste topics bovenaan weer terug moeten komen. Zoals het: "alle vragen over zwangerschap, ovulatie en zwangerschapstesten etc. topic" waarom komt dat niet terug? Net als sommige andere topics trouwens.

D. komkommertijd saaaaaaaaaaai!!! En wordt daar licht vervelend/baldadig van.

Ik hoop dat TO nog terug komt om te vertellen of de teste positief of negatief was. Maar ze krijgt ze geloof ik vandaag pas met de post dus die zal eerst bezorgt moeten worden. (En mocht je zwanger zijn: dit best een leuk forum hoor. Hopelijk kom je nog een keertje terug. Ook als je niet zwanger bent trouwens...)
Off-topic: Draaiorgel, ik snap je wel, maar je went aan die onlogische berekening hoor! Maar ik vind de beschrijving van week 1 en week 2 van een zwangerschap in die 'van week tot week overzichten' nog steeds hilarisch! En juist als je zwanger bent wil je zo lang mogelijk zwanger zijn vanwege bijv. de 'magische' 12-wekengrens dat gevaar op miskramen sterk afneemt. Dus dan klinkt 4 weken zwanger beter dan 2 (en dat het eigenlijk om de 10-wekengrens gaat wil er, gehersenspoeld als ik ben door alle lectuur, bij mij niet meer in, denk ik).
quote:shyte schreef op 23 juli 2008 @ 10:48:

[...]

tja, als jij denkt slimmer te zijn dan de artsen en gyneacologen die wel op die manier rekenen weet ik het niet meer..Hebben we nu weer iemand die niet kan lezen?
Kelly, ik wens je iig niets dan goeds!! Je bent gelukkig slim genoeg om je verantwoordelijkheid te nemen!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven