ben ik zwanger???
maandag 21 juli 2008 om 23:26
ik wil niet zwanger worden.
Maar ben stom geweest.
sex met me ex vriend(overgens de papa van mijn dochtertje van bijna 3)
had een spiraal maar die gaf veel last dus is eruit gehaald.
Normaal gebruiken we een condoom maar op dat moment was die er niet.
Stom stom stom, maar te laat.
Hij is wel optijd gestopt, maar hoor ommeheen dat er in voorvocht ook zaad zit.
Ik had op babybrabbel een online test gedaan.
En daar kwam uit dat ik een hele grote kans heb om zwanger te zijn.
Schijn sex gehad te hebben op me meest vruchtbaarste dag.
Ben erg moe en heb gevoelige borsten, maar hij is echt optijd gestopt, kan ik zwanger zijn??
Maar ben stom geweest.
sex met me ex vriend(overgens de papa van mijn dochtertje van bijna 3)
had een spiraal maar die gaf veel last dus is eruit gehaald.
Normaal gebruiken we een condoom maar op dat moment was die er niet.
Stom stom stom, maar te laat.
Hij is wel optijd gestopt, maar hoor ommeheen dat er in voorvocht ook zaad zit.
Ik had op babybrabbel een online test gedaan.
En daar kwam uit dat ik een hele grote kans heb om zwanger te zijn.
Schijn sex gehad te hebben op me meest vruchtbaarste dag.
Ben erg moe en heb gevoelige borsten, maar hij is echt optijd gestopt, kan ik zwanger zijn??
dinsdag 22 juli 2008 om 09:39
In voorvocht zit alleen zaad als hij binnen een uur eerder al is klaargekomen.
http://www.nvsh.nl/opinie/voorlichtingVoorvocht.htm
http://www.nvsh.nl/opinie/voorlichtingVoorvocht.htm
dinsdag 22 juli 2008 om 09:46
Nou ja het is wel van belang echt op tijd terug te trekken, daar gaat het vaak fout.
Maar in voorvocht an sich zitten geen levende zaadcellen, ik doe al ruim 10 jaar deze methode, die ook door artsen ondersteund wordt zoals je kunt lezen. En NVSH vind ik ook niet de eerste de beste die onzin loopt te roepen eigenlijk.
Maar in voorvocht an sich zitten geen levende zaadcellen, ik doe al ruim 10 jaar deze methode, die ook door artsen ondersteund wordt zoals je kunt lezen. En NVSH vind ik ook niet de eerste de beste die onzin loopt te roepen eigenlijk.
dinsdag 22 juli 2008 om 12:32
dinsdag 22 juli 2008 om 13:05
Is het echt zo dat men anno 2008 nog wil vertrouwen op de "voor het zingen de kerk uit truc"???????
Weten we nog niet dat in voorvocht wel degelijk zaad aanwezig kan zijn? (ik zeg kan want het is idd niet altijd zo)
Sorry wil niet oordelen maar begrijpen doe ik het niet.
Je wilt geen kind dus dan zorg je dat je er geen krijgt.
De echte uitzonderingen daargelaten en dat zijn de mensen die door de pil or whatever zwanger worden maar dat van jou is echt erg sorry.
Heb je al een test gedaan?
Weten we nog niet dat in voorvocht wel degelijk zaad aanwezig kan zijn? (ik zeg kan want het is idd niet altijd zo)
Sorry wil niet oordelen maar begrijpen doe ik het niet.
Je wilt geen kind dus dan zorg je dat je er geen krijgt.
De echte uitzonderingen daargelaten en dat zijn de mensen die door de pil or whatever zwanger worden maar dat van jou is echt erg sorry.
Heb je al een test gedaan?

dinsdag 22 juli 2008 om 13:44
dinsdag 22 juli 2008 om 13:47
quote:fleurtje schreef op 22 juli 2008 @ 13:42:
Nu de engelen strenger zijn geworden, mag je vast ook niet meer zeggen dat iemand gewoon DOM is....
mwah ligt aan de situatie
in geval van - neuken zonder condoom en denken dat voor het zingen de kerk uit betrouwbaar is
Ja dan denk ik dat iemand dom noemen niet eens onder schelden valt, louter een constatering van een feit.
Nu de engelen strenger zijn geworden, mag je vast ook niet meer zeggen dat iemand gewoon DOM is....
mwah ligt aan de situatie
in geval van - neuken zonder condoom en denken dat voor het zingen de kerk uit betrouwbaar is
Ja dan denk ik dat iemand dom noemen niet eens onder schelden valt, louter een constatering van een feit.

dinsdag 22 juli 2008 om 16:10
dinsdag 22 juli 2008 om 17:01
Dames, ik wil jullie verzoeken met wat meer fatsoen te reageren op topics. Ook als het om vragen gaat die in jullie ogen wellicht niet aan de eisen voor een intelligente of interessante vraag voldoen. Vind je een vraag te dom voor woorden? Gebruik dan ook geen woorden (of smileys) en reageer niet. Nieuwe forummers weten niet wat er hier allemaal al eerder gevraagd is (en de zoekfunctie biedt zoals jullie weten sowieso geen uitkomst), soms zitten mensen ineens vreselijk in de stress om iets - voor een ander - onbenulligs... Een beetje meer gastvrijheid hier kan geen kwaad.
e-mail | redactievivaforum@gmail.com
dinsdag 22 juli 2008 om 17:12
Calvijn, ik persoonlijk ook, maar dan nog is TO meer geholpen met informatieve reacties en niet met smileys, grappen en grollen.
(Overigens sloeg 'onbenullig' niet op dit topic, maar was het meer bedoeld als een opmerking in het algemeen )
(Overigens sloeg 'onbenullig' niet op dit topic, maar was het meer bedoeld als een opmerking in het algemeen )
e-mail | redactievivaforum@gmail.com