***APRIL 2007***

12-09-2007 21:11 19840 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleef-

tijdnaam kindjegeb.

datumgewicht nulengte nuandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/0714,4kg86cmneeneeSpitsmuisje31Hugo

Steijn16/03/07

16/03/0711 kg

11kg83cm

81cmMees

28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/079500gr72cmnee

27/03/09Lilien30Kaj26/03/0713200gr86cmneeneePoezewoefke27Kieran28/03/0711 kg80cmneeneeEsan38Vincent30/03/0710500gr.76cm../00neeYumak..Kim02/04/079495gr.73cmneeneeLievelust29Daan03/04/0710200gr.72cmMeisje

27/09/08neeSwissie34Finn04/04/071140gr.80cmneeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/078750gr76cmGr. Pop

11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/0711300gr80cmneeneeMichasha33Morris15/04/0710500gr.76cmLars

22/12/05

Nina

15/09/2008neeIcke30Ruben15/04/078500gr72cmLiselot

04/01/2009neeFramboos8127Tommy16/4/0711,7kg90cmLivia

24/5/08neeFachat30Ole21/4/0710030gr.75,5cmKaj

15/12/02neeLeen23..Luna21/4/078820gr.72cmnee

15/10/09Draakjenoah33Noah22/4/078950gr.74cmThomas

16/02/09neeLayla39Zahra26/04/0712,4 kg83cmYasemin

23/11/08Buitenmeisje27Koen27/04/0710590gr.75,5cmGijs

8/11/08neeLara197830Puk09/05/0711kg86cmneenee

DE GROTE DROPNEUS BEVALDATUM-POULE

Witchke13 maartBuitenmeisje16 maartSpitsmuis16 maartDraakjeNoah17 maartLara18 maartEsan21 maartChance24 maartLilien26 maartFachat27 maartMichasha31 maartFramboos1 aprilSwissie4 april
Lara, arme Puk! Wat een desillusie moet het zijn geweest toen hij erachter kwam dat er geen water in het bad zat!

Ik krijg eerlijk gezegd altijd uitslag in mijn nek van "eisen" als "iets creatiefs". Ik ben niet creatief, zal het ook nooit worden en wil al helemaal niet gedwongen worden om dat piepkleine beetje creativiteit dat vast ergens zit aan te moeten boren! En nu ben ik weer helemaal Zen!

Ik vind het eigenlijk best een leuk idee om een etiket voor een wijnfles te maken!

Bij ons plaatselijke vennetje zit wel water, maar die kant gaan we niet op. We gaan naar een tentje waar de moeders uit kunnen rusten (al dan niet met een glas wijn en een sigaret) en waar de kindjes zich helemaal uit kunnen leven in de zandbak. Vaak is er ook nog een spontane peuterdisco en het is echt heel leuk! Hugo ging vorige keer met zijn billen schudden op Rob de Nijs' "Zachtjes tikt de regen" (er was ineens een hoosbui) en ik hoop dat ze vandaag weer een melige ingeving hebben.
Hee, maar dat klinkt prima zeg! He, waarom hebben wij dat hier nu niet?? Er is wel iets met veel zand en een bar, maar dat is allemaal extreem hip en daar heb ik weinig zin in.

Komen er leuke mensen?

Ja, waas inderdaad zielig voor Puk. De bodem is blauw dus van een afstandje zie je ook niet echt dat er geen water in zit.
Lara, het is ook echt heel leuk! Wat komt er? Nou, eigenlijk van alles, als het maar moeder is. Het is er doorgaans erg gezellig, ook als ik in mijn eentje met de jongens ga. (vanmiddag ga ik samen met een vriendin)

Extreem hip is best leuk, als je zelf extreem hip bent. Sinds de zwangerschap van de jongetjes voel ik mezelf eigenlijk van alles behalve extreem hip en ik mijd dat soort plaatsen nu ook. Ik weet niet, maar ik kan niet meer zo goed tegen "kijken en bekeken worden" geloof ik. Ik word oud! Een oude, verzuurde pruim! Een oude, verzuurde onhippe pruim! (eigenlijk vind ik het niet eens zo erg)
Dat heb ik dus ook! Ik kijk dan ook altijd een beetje meewarig naar die meisjes die -heel oncharmant- in hippe jurkjes en op hun kekke hakjes door het zand heen ploegen. Tsja.
Dames, ik ben er ook nog. Beetje druk, en hetzelfde geen zin als volgens mij de rest van de dames.

Ik moet nog een hele tijd wachten op vakantie jammer genoeg. Wel veel te doen want baas gaat volgende week op vakantie.

En we krijgen ineens enorm veel bezoek (gezelli), iedereen die onderweg gaat naar of van Italie probeert ff langs te komen.

Morgenavond zus, zaterdag vriendin, volgende week woensdag zus (zelfde, dan terugweg), donderdag t/m zondag vriendin en zondag voor week schoonouders.

Gezellige drukte dus.

Ik begrijp mijn zoon niet meer. Heb nog steeds het idee dat hij ziek wordt, maar het breekt gewoon niet door. Hij is vreselijk knuffelig (lief) wil weinig eten (vervelend en zielig), en is verder vreselijk rustig, niet zichzelf zeg maar. Oh ja, en hij schuurt met zijn rug / billen overal tegenaan dat hij ziet (ziet er schattig uit) en hij heeft keelijn.

Muis, klinkt leuk, dat vennetje.

Lara, ik vind een etiket heel leuk hoor. En een fles wijn / bubbels is toch altijd prima?

Wij hadden gisteren een stagair die na een jaar haar laatste dag had. Heb haar mijn kaartje gegeven mocht ze overwegen een nanny te worden. Ze begon meteen te huilen omdat ze het zo lief van me vond (was geheel uit eigenbelang, ze is leuk, finn is gek op haar en een nanny lijkt me best ideaal).

DN, succes met de echo, spannend.

Framboos waar ben je toch? Gaat alles goed met je?

Witchke, hoe bevalt het om lekker veel tijd met X te hebben? Ik heb vorige week niet gereageert, maar ik zou hem eerlijk gezegd ook vaker lekker thuis laten. Lekker met zoon spelen, ipv thuis vervelen.

Yumak, kan me voorstellen dat je schrok, succes met je deugniet.
Heeee! Swis is in tha house!

Wat irritant dat je Finn niet snapt! Ik heb ook zo mijn periodes met voornamelijk Hugo, maar ook wel eens met Steijn. (alhoewel ik me de laatste keer eigenlijk niet kan herinneren) Finn is net een poes! Als mijn poezebeestjes jeuk hebben, dan gaan ze ook altijd met hun kontje of ruggetje ergens tegenaan schuren! (meestal een boom)

Hebbie met al je bezoek nog tijd en zin in een meetje? Ik zou het leuk vinden om jou en Finn weer eens te zien!

Xaloy, wat moeten wij allemaal meenemen? A. en ik gaan morgen boodschappen doen voor de vakantie en nu sta ik in dubio. (ik ben echt een beetje in de war) Wij (lees: ik) hebben trouwens besloten om vrijdag na het ontbijt weg te gaan en onderweg ergens een hotel te pakken. Ik zag het echt niet zitten om met twee peutertjes heel de dag eens lekker in de file te gaan staan!

Ik had de volgende vragen:

- Zit er bij jou ergens in de buurt een supermarkt? (neem aan van wel, toch?)

- Wat is leuk om te ondernemen met twee mini's? Zwembad, dierentuin, speeltuin, iets anders?

- Heb je een zwembadje of neem je het mee? Laat maar, wij nemen wel ons Jip en Jannekebadje mee!

Dat brengt me op het volgende: ik wil een keer met mijn addergebroed naar de waterspeeltuin, maar wat voor zwembescherming moet ik ze omdoen? Een zwembank lijkt me nog niet zo handig, vlindertjes nog te groot en voor de rest kan ik niets verzinnen!
Mousie, tuurlijk hebben we tijd (we vinden wel iets).

Jullie komen dus zaterdag aan en gaan een week later (zaterdag) weer terug?

Normaal gesproken werk ik van ma t/m woe op kantoor en ben ik don en vrij thuis. Maar ik zou eigenlijk ook wel een dagje vrij kunnen nemen (heb toch geen zin om te werken). Zouden jullie het leuk vinden naar Zürich te komen? Misschien op dinsdag of woensdag?

Wat betreft zwemmen, kan je ook van die soort bootjes kopen met gaten voor de beentjes. Dus van plastic en beentje bungelen in het water zeg maar (begrijp je?).
Swis, zullen we dan gelijk de dinsdag prikken? Natuurlijk vind ik het leuk om naar Zurich te komen! Heb je een routebeschrijving voor ons? (helaas pindakaas hebben we nog steeds geen Tom hier)

Waar kan ik die bootjes kopen? Bij de Prenatal?
anoniem_32255 wijzigde dit bericht op 23-07-2008 12:06
Reden: Ik kan niet lezen!
% gewijzigd
Draakje: Hoe is je echo gegaan?

Gezellige zomeractiviteiten zeg! Lekker poedelen en zwemmen. Ik hoop dat we een goed weekend krijgen. We hebben samen van vrijdag tot en met maandag vrij. En ik heb vanmiddag ook vrij (vanaf 2 uur)

Vraag me niet waarom maar ik heb er vandaag tegen onze verkoopmanager uitgeflapt dat ik zwanger ben. Dit belooft niet veel goeds. Hij pikte het wel positief op en heeft beloofd het niet verder te vertellen (ik geloof wel dat hij woord houdt) Hoop dat ik me verder een beetje in kan houden.
Muis: Ik heb er deze week toevallig eentje bij het kruidvat gekocht, maar vogens mij hebben ze ze daar maar af en toe.

Prenatal en spelgoedwinkel moeten die dingen wel hebben
Muis, ja leuk!!!

Ik schrijf het in mijn agenda, zullen we morgen ff verder spreken? Ik bel je wel morgen wel even als ik zie dat je online bent. Route zet ik vanavond of morgen op msn.
joehoe,

Heb een klein spartelend gupje gezien. Alles goed dus. Fijn, ben helemaal blij!!!!
You can't have a rainbow without a little rain 🌈
OOh, Draakje, ben zo blij voor je!!!!!!
Gefeliciteerd Draakje! Wat fijn voor je!

Ik lees nu in mijn mail dat het thema voor de crecheleidster "koffie en thee" is. Saaaaaaaaaaai! Wat nu, wat nu?? Ik dacht eerst aan onderzetters door Puk laten vingerverven, maar dat is natuurlijk afwasbaar.
Muis: die bandjes hebben ze bij Prenatal en ook bij Bart Smid enzo.
Draakjenoah, gefeliciteerd met je goede echo!!

Dropneus, ik ben ook zo'n flapuit hoor, kon het ook niet voor me houden.

Hier een rustig dagje met Zahra. ik verdenk die BMR /Meningo prik ervan dat ze zo slecht slaapt, ik heb op internet gelezen dat dat een bijwerking kan zijn. Ik heb ze gisteren een para gegeven en ze sliep wel sneller in, alleen werd ze om een uur of 3 weer wakker en begon steeds keihard te krijsen als ik wegging uit haar kamer, dus ik heb 3 kwartier naast haar bed gezeten tot ze in slaap viel. Hopelijk gaat het over een paar dagen wat beter. Als ik ze naar bed breng kan ik ze best een kwartiertje laten huilen maar 's nachts vind ik dat echt moeilijk.
ooooow sorry meiden alles is goed hoor! Ben alleen een beetje druk met de 2 bengels! Heb nog steeds geen tijd gehad om uitgebreid bij te lezen....komt hopelijk snel weer!
Dropneus doet een rondedansje!! Onze kater is weer thuis!!!!!!Ben de afgelopen week wel 320!!! euro lichter geworden in de portemonnee, maar als het resultaat er nu naar is dan ben ik tevreden.
Fijn nieuws dropje! (oef...320 euro??!!) Is hij weer helemaal beter?

Layla: wat vervelend zeg. Hoe lang kan zo'n nawerking duren? (ben nu wel erg blij dat ik die afspraak heb verzet).

Het goed nieuws: Puk kan zelf zijn eten met een lepeltje eten! (slecht nieuws: nu moet hij ook steeds zelf eten. Ik mag er wel bij voeren, maar meneer moet wel een lepeltje...)

Even de Albert bestellen.
Hee Framboosje! Fijn om wat van je te horen!

Drop! Wat een goed nieuws dat je kater weer thuis is!

Layla, wat vervelend dat Zahra last heeft van de BMRprik! Ik hoop voor je dat ze vannacht goed slaapt en dat je niet weer drie kwartier (hoe heb je het volgehouden?) naast haar bedje hoeft te zitten!

Lara, goed van Puk! Steijn en Hugo eten sinds kort ook van een lepeltje, of eten...Het is meer een soort poging om met een lepel eten in de mond te krijgen. Ik voer er zelf wat bij als we rijst eten, maar verder eten ze alles met de hand en wordt er driftig met lepeltjes gewerkt. Ik vind het wel erg schattig, maar het wordt me toch een zooi hier elke dag!
Draakje, geefeliciteerd!! wat fijn dat je gupje hebt zien spartelen!

Layla, wat vervelend dat Zahra last heeft van de prik. Kaj heeft er na een dag of 10 last van gehad. Slecht slapen 's nachts en overdag juist veel slapen, koorts en vlekjes. Na een dag of 3 was het weer over. Hoop dat et bij Zahra ook snel over is!

Lara, leuk dat Puk nu zelf eet. Hier ook altijd een enorme zooi, maar meneer moet en zal zijn eigen lepel vasthouden.

Misschien is het iets om een theedoosje te kopen en die te beschilderen (lees: handafdrukken van Puk erop zetten)? Of een blik met koffie(bonen) kopen en daar een etiket op maken?

Pfff, ben blij dat ik het niet hoef te doen. ik ben totaal niet creatief. Als ik iets maak dan lijkt het alsof Kaj het heeft gemaakt
quote:Lilien schreef op 23 juli 2008 @ 20:05:

ik ben totaal niet creatief. Als ik iets maak dan lijkt het alsof Kaj het heeft gemaakt

Dat is pas handig!!

Puk heeft nu in elk geval een kaartje ge-vingerverfd. Morgen gaan we naar een theewinkel en dan kopen we of gewoon verse thee, of iets anders leuks. Zo'n theedoosje beschilderen vind ik wel een heel leuk idee. Maarja...dat moet dan wel in een keer lukken...
fijn dat je kater weer thuis is drop, hopelijk gaat t nu voorlopig goed. En tja, dierenartsen zijn nou niet echt goedkoop, he?

Lara: in zo'n theewinkel hebben ze altijd allerlei leuke dingen, kun je vast puk zijn etiket wel op iets leuks kwijt.

Lilien: jee, wat ben jij ziek geweest zeg. Gelukkig viel het achteraf mee.

Trouwens, of we nu met of zonder lepel eten, maakt hier niet uit. Tis altijd een zooi. Meneertje gooit nog steeds alles wat hij niet blieft op de grond.

Layla: hopelijk gaat het snel beter met Zahra. Dat is wel heel vermoeiend zo.

Framboos: fijn dat alles goed is. Geniet maar van je bengeltjes en zwaai maar af en toe naar ons. Wij zwaaien hier heel hard terug.

Het gaat goed met Karlijn van zonnebloem, fijn zeg!
You can't have a rainbow without a little rain 🌈
quote:spitsmuisje schreef op 23 juli 2008 @ 11:18:

Heeee! Swis is in tha house!

Xaloy, wat moeten wij allemaal meenemen? A. en ik gaan morgen boodschappen doen voor de vakantie en nu sta ik in dubio. (ik ben echt een beetje in de war) Wij (lees: ik) hebben trouwens besloten om vrijdag na het ontbijt weg te gaan en onderweg ergens een hotel te pakken. Ik zag het echt niet zitten om met twee peutertjes heel de dag eens lekker in de file te gaan staan!

Ik had de volgende vragen:

- Zit er bij jou ergens in de buurt een supermarkt? (neem aan van wel, toch?) Ja heel dichtbij

- Wat is leuk om te ondernemen met twee mini's? Zwembad, dierentuin, speeltuin, iets anders? Ik heb een Grote Tiplijst gemaakt:-) met ook de handleiding van de hond het het huis

- Heb je een zwembadje of neem je het mee? Laat maar, wij nemen wel ons Jip en Jannekebadje mee! We nemen de onze mee!Goed dat jullie besloten hebben eerder weg te gaan. Wij zijn zaterdag de hele dag thuis dus we zien jullie wel verschijnen. Als je nog even wilt bellen om wat te overleggen ben ik morgenavond thuis!
Ik kom alleen even , heb net weer een berg strijk weggewerkt en ga zo mijn bed in.

Dropneus, fijn dat de kater weer thuis is, hopelijk gaat het nu beter met hem.

Lilien, wat naar dat je zo ziek bent geweest, gelukkig ben je er weer. Wat leuk dat jullie ook aan een 2e denken. Ik hoop dat Zahra net als Kaj met een dag of 3 van de bijwerkingen af is. Ik zag vandaag ook dat ze wat uitslag had en vanavond had ze 38.9 dus ik heb ze een para gegeven en ze ging uiteindelijk na een half uurtje jengelen om kwart voor 9 slapen. Hopelijk heeft ze een beetje rustige nacht.

Oh ik heb trouwens bij Blokker nog wat leuke dingen gekocht in de opruiming, van die leuke decoratiestickers (had jij die toen ook niet gekocht Framboos?) voor 2,50, dus daar ga ik Zahra's kamertje en die van de baby mee beplakken (als die kamer geschilderd is tenminste) en zo'n plastic schelp die je als zandbak/zwembadje kunt gebruiken voor 6 euro!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven