***APRIL 2007***

12-09-2007 21:11 19840 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleef-

tijdnaam kindjegeb.

datumgewicht nulengte nuandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/0714,4kg86cmneeneeSpitsmuisje31Hugo

Steijn16/03/07

16/03/0711 kg

11kg83cm

81cmMees

28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/079500gr72cmnee

27/03/09Lilien30Kaj26/03/0713200gr86cmneeneePoezewoefke27Kieran28/03/0711 kg80cmneeneeEsan38Vincent30/03/0710500gr.76cm../00neeYumak..Kim02/04/079495gr.73cmneeneeLievelust29Daan03/04/0710200gr.72cmMeisje

27/09/08neeSwissie34Finn04/04/071140gr.80cmneeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/078750gr76cmGr. Pop

11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/0711300gr80cmneeneeMichasha33Morris15/04/0710500gr.76cmLars

22/12/05

Nina

15/09/2008neeIcke30Ruben15/04/078500gr72cmLiselot

04/01/2009neeFramboos8127Tommy16/4/0711,7kg90cmLivia

24/5/08neeFachat30Ole21/4/0710030gr.75,5cmKaj

15/12/02neeLeen23..Luna21/4/078820gr.72cmnee

15/10/09Draakjenoah33Noah22/4/078950gr.74cmThomas

16/02/09neeLayla39Zahra26/04/0712,4 kg83cmYasemin

23/11/08Buitenmeisje27Koen27/04/0710590gr.75,5cmGijs

8/11/08neeLara197830Puk09/05/0711kg86cmneenee

DE GROTE DROPNEUS BEVALDATUM-POULE

Witchke13 maartBuitenmeisje16 maartSpitsmuis16 maartDraakjeNoah17 maartLara18 maartEsan21 maartChance24 maartLilien26 maartFachat27 maartMichasha31 maartFramboos1 aprilSwissie4 april
Volgens mijn eigen telling ben ik uitgerekend op 27 maart. De verjaardag van opa. Wat een toeval weer!

Ik ga voor je duimen Esan. Zou wel gaaf zijn, een positieve test op vakantie!

Icke: haha, ben benieuwd of je gelijk gaat krijgen. Ik heb zo'n voorgevoel dat ik alleen maar meiden krijg ongeacht hoeveel kinderen ik krijg. Maar of het ook echt zo zal zijn?
Muis, weet je al zeker dat je een jongetje krijgt eigenlijk? Ik heb nogsteeds een meisjes gevoel bij je, geloof ik........

en Buitenmeisje, voor jou een jongetje...........

voor Draakje niets geloof ik, meestal heb ik het bij mensen die ik ken en zwanger heb gezien. Dus Drop, niet teveel waarde aan hechten misschien?
Dropn, had je bij Fleur ook een voorgevoel?

LIEVELUST, al weer internet meiske? Ik mis je een beetje....
Bij Fleur dacht ik tot de 20 weken echo echt dat we een jongen zouden krijgen. dus mijnvoorgevoelens zijn bagger
Bah wat een rotweer. Natgeregend is een undertatement.
Zojuist een B&B geboekt in Haarlem voor ons weekendje weg. We hebben uiteindelijk besloten het toch maar niet te ver van huis te zoeken mede ivm het organiseren van oppas wat nogal wat voeten in aarde heeft. heb er wel zin in!!!
Vies he Lara!! Ik moet nog boodschappen gaan doen op de fiets maar heb er echt geen zin in.....
Leuk Dropneus!

Zucht. Vriend heeft mijn muis mee zodat ik niet aan mijn laptop kan werken en ook mijn kastje van de bank zodat ik mijn bankzaken niet kan regelen. Ik sta op het punt om vreselijk chagrijnig te worden (eigenlijk ben ik het al).
Wawww gefeliciteerd dropneusje !!!!!!!!! Wat gaaf !!

Esan ik hoop dat jij ook positief mag testen !

Vandaag is het nationale feestdag in Belgie, vriend moet dus niet werken. En ik verveel me wel een beetje ...
He Witchke: Ik doe gezellig met je mee... Ik zit me ook te vervelen. Fleur ligt al de halve dag te slapen en ik heb geen zin om schoon te maken. Heb de badkamer al gedaan en net nog even foto's geplakt. En nu ben ik het beu.... Hoop dat ze snel wakker wordt!
muisje : had je deze week niet je 20 weken echo, ben eens benieuwd of het nu echt een jongen wordt !!
Morgen gaat het wat drukker voor me worden, want dan naar de psychiater, en voor Xander de hele week zorgen. Maar ik zorg wel dat ik hier nog ff kan komen kijken/schrijven.

Xander kijkt Bumba met papa nu !
Drup, drup, drup en het blijft maar regenen. Ik moet eigenlijk nog naar de bieb en naar de appie maar heb er dus echt geen zin in met dit weer.

Lara wat goed dat je toch naar buiten bent geweest.

Zo net kwam ik op vincent zijn kamer, komt er toch een walm uit. Had hij tijdens het slapen heerlijk liggen draaien in een poepluier. pffff.
Blegh, wij zijn net zeikesnat geregend!

Witch, goed onthouden! Ik heb donderdag de twintig wekenecho! Ik hoop maar dat alles goed is.

Ick, ik ben benieuwd of je gelijk hebt! Bijna iedereen in mijn omgeving weet zeker dat ik een jongen krijg, behalve een driejarig meisje en een kennis. Ik weet het niet: ik ben niet zo goed in voorgevoelens.
Drup drup? Hier gaat het meer van stort- stort...
Ik ben net ook nat geregend op de fiets. Hoef maar 500 meter, maar toch... Kreeg nog commentaar van een oude dame omdat Fleur voorop zat. Nouja.....Maar de boodschappen zijn in ieder geval binnen nu.

Kan ik mijn Sonja Bakker boek weer in de hoek gooien!
nee, alsof we smelten van een beetje regen, wat een opmerking zeg! Maar wat een rotweer hier ook . Wil al de hele dag naar buiten, maar alleen even voor de boodschappen geweest. En het is hier nog wel roze maandag op de kermis van T. Kun je echt geweldig mensen kijken

Ik hoop op een stukje droog.
You can't have a rainbow without a little rain 🌈
muisje : ik hoop ook dat alles goed is hoor !!! Hopelijk is het snel donderdag, dan weet je meer !!

Hier is het ook goed aan het regenen. Vanmorgen nog naar de kinderboerderij geweest. Xander ging gelijk huilen toen hij de ezels zag ??!!
Witch, de eerste keer dat ik met Steijn en Huug naar de kinderboerderij ging, heeft Hugo keihard gehuild bij elk beest dat hij zag! Nu vindt hij het wel prima om te gaan, maar hij houdt zich liever bezig met dieren op plaatjes. (is daar zelfs redelijk obsessief in!)

DN, ik smelt niet van de regen, maar ik baalde echt als een stekker toen ik als een verzopen kat achter mijn karretje sjokte, terwijl de jongens lekker droog zaten. Roze maandag is trouwens leuk!
Misschien moet hij nog een beetje wennen aan dieren Witchke.

Ik was vanavond liedjes aan het zingen met Puk (hij zingt monotoon mee) en toen deed hij mee met de gebaren van "in de manenschijn"! Oke, het is behoorlijk ongecoordineerd, maar het is zo schattig!

Oh ja en ik heb gisteren de box verkocht op MP. Voorlopig is hij niet nodig en moet ik hem weer ergens kwijt. Als er nog eens een box nodig is koop ik wel een nieuwe. Uiteindelijk heb ik hem voor eur 5,-- meer verkocht dan ik hem had kocht. Prima dus.
Lara: Ik was deze week na aan het denken over onze box, maar die laat ik dus maar gewoon staan. Wij hebben ook een tweedehandsje via marktplaats. helaas heeft die van ons een probleempje met de schroeven die erin zitten waardoor de zijkanten niet 100% goed vast zitten. Dat hebben we verholpen door een paar vrijwel onzichtbare (uhm hoe schrijf je dat )tyraps.

Ik vind onze box wel lelijk en heb dus de neiging om toch maar op zoek te gaan naar een ander.

Ik zou het liefst meteen van de daken schreeuwen dat ik zwanger ben en man wil het liefst wachten tot na de echo. dat gaat dus niet gebeuren want ik wil het onze beste vrienden en ouders liever eerder vertellen zodat ik ook lekker uit kan janken als het mis gaat (dat werkte de eerste keer ook heel goed) Ik zie dus geen redenen om te wachten, maar dat blijft hier in huis een discussie. ben wel helemaal blij dat ik het hier allemaal kwijt kan bij mijn lieve digidinnetjes!!
Waarom wil je man het niet aan die paar mensen vertellen dan? Weet hij niet hoeveel steun je daar aan hebt gehad toen je een mk kreeg? (maar dat gaat absoluut niet gebeuren!!)

Ik heb jullie hulp nodig... Een leidster van het kdv gaat weg en het is de bedoeling dat iedereen iets creatiefs geeft. Tsja, creatief... Het is wel een van mijn lievelingsleidsters (Puk heeft niet heel erg een voorkeur). Iemand ene goed idee?
Zo'n mooie mok maken met het mokkenpakketje van de Hema? Ken je nog andere mama's met wie je dat samen zou kunnen doen? Er zitten 4 mokken in een doos (helaas niet vaatwasserbestendig), maar wel erg leuk!!!
Dat is ook heel leuk. Het enige nadeel is dat het voor vrijdag klaar moet zijn... Het moet voor de 28e ingeleverd worden, maar wij gana op vakantie. Bedankt voor het meedenken!
OOh, dat is wel een beetje krap aangezien je er wel even mee bezig bent met kopen, schilderen, drogen en afbakken.

Even denken hoor....

Een leuke collage met de liefste foto's van Puk....Een simpel notitieboekje kopen en dan een kaftje maken samen met Puk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven