Napraattopic 7

26-10-2014 20:22 3119 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren hebben we dit topic geopend. Helaas blijkt na een aantal weken proefdraaien dat dit toch niet gaat op de gehoopte manier en daarom zullen er vanaf nu strengere regels gelden in dit topic.

Wat is Napraten?

In het napraattopic kun je samen met de andere forummers napraten over gebeurtenissen op het forum.

Wat mag:

- Bans bespreken Bantopic

- Beleid bespreken

- Trolhinten* (mits dit op normale wijze gebeurt, en dit niet resulteert in een trollenjacht of het verpesten van het betreffende topic)

- Stoom afblazen/ offtopic kletsen* (mits dit op normale wijze gebeurt, en niet zorgt voor onrust op het forum)

*Deze privileges kunnen op ieder moment worden ingetrokken.

Wat mag niet:

Alles dat in overtreding is met de huisregels.

- Het bashen van het moderatorteam en andere gebruikers.

- Hinten en hengelen naar eerdere nicks.

- Het openbaar maken van persoonlijke gegevens, zoals naam, adres, woonplaats of andere privacygevoelige informatie, Ook het dreigen met het openbaar maken van deze informatie is niet toegestaan.

- Het uitvechten van privé-vetes.

Dit soort gedrag accepteren we niet en kan direct, zonder waarschuwing vooraf, resulteren in een (permanente) ban. Of er sprake is van een overtreding die leidt tot een permanente ban is ter beoordeling van de Community Manager en hier wordt niet verder over gediscussieerd.

Kritiek op ons forumbeleid mag absoluut, mits dit binnen de fatsoengrenzen gebeurt die wij redelijk achten. Mocht het toch buiten deze fatsoengrenzen komen, behouden de Junioren, Moderators en de Community Manager het recht om de betreffende reacties zonder reden van opgaaf te verwijderen, de napraat (tijdelijk) te sluiten en direct een ban van een week toe te kennen aan de betreffende forummer(s).

De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, of als je een reactie wilt over een ban, beleid of moderatie, staf dan je posting of stuur een mailtje naar forum@viva.nl.

Net als bij Het Bantopic behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het bestaan van dit topic te beëindigen.

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
TAM *rollend over de grond smiley*
Life is short. Eat dessert first.
Steeds als ik via actieve topics op een topic ga, en dan reageer, en dan terug wil naar actieve topics dan kan dat niet via de "terug knop " (het pijltje zeg maar). Ook heel irritant
Star, hoe krijg je dat voor elkaar?
quote:ThunderassMan schreef op 30 oktober 2014 @ 18:57:

O jee, kwooten gaat niet en ik kan ook geen smileys plaatsen.De kwoot knop zit nu ónder het bericht dat je wil kwooten.
TAM!
Huh
Ik vind het wel veel scroll-werk. Ik zit hier voor m'n plezier hoor.
Hmmm ok als je het letterlijk intypt lukt t dus wel, ooh vermoeiend!
@Stora, maar hoe krijg je dan je eigen tekst erin?
@stora: Duh, dat had ik ook al door. Ik kan er echter geen persoonlijk noot aan toevoegen. En dan heeft kwooten, imho, weinig zin.

Hoi Phoolan (insert zwaai-, knuffel- en zoensmiley)
quote:Phoolan schreef op 30 oktober 2014 @ 19:01:

@Stora, maar hoe krijg je dan je eigen tekst erin?O, ik kan er gewoon onder typen; lukt dat bij jou niet?
quote:ThunderassMan schreef op 30 oktober 2014 @ 19:05:

@stora: Duh, dat had ik ook al door. Ja weet ik veel; ik dacht dat jij weer met je piemel zat te typen.
@stora: Ooooo, wat zou ik je nu graag kwooten en met een spotsvindig grapje van repliek dienen. Maar helaas........
Ik vind het ook stom dat je bij "nieuwste topics" de pijler niet ziet!
Ik kan ook niet quoten. Als ik op de iPad probeer te quoten, krijg ik er geen tekst onder. Smileys lukken ook niet. En ik mis de balk rechts met de topics. Merk nu pas hoe vaak ik die gebruikte.

En ik heb me al een rsi'tje bij elkaar gescrold.

Maar verder alles goed hoor
Ah als ik ; - ) typ krijg ik wel een

Als ik via de smileyknop probeer gebeurt er niks.
TAM
Huh? Ik heb een PB van een mevrouw die mij, als veelposter, wat vragen wil stellen voor een NRC-artikel over het Vivaforum .
Nou, die had dan in ieder geval de huisregels gelezen en er géén topic over geopend
Haha Ginger en Lady! Zooo, en wat schuift t?
@LadyZiva, bij gebrek aan quote-mogelijkheid... We hebben een herplaatser van 1,5 jaar oud, een Golden. Gaat goed, went aardig, alleen is ze 's ochtends erg vroeg wakker en dan gaat ze piepen en janken. Niet omdat ze moet, maar ze wil aandacht. En dat is best lastig, want je wil de buren ook niet om vijf uur wakker laten worden....
Meld! Klopt het dat je geen smileys kan toevoegen?
Jullie zijn met je ava's wel behoorlijk in my face!
Oei Voldemod,

Niet te veel uit de school klappen, hè?
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

Haha Merano, je motto!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven