Wat hebben jullie gedaan met het forum?!?!?!

31-10-2014 06:05 58 berichten
Ik denk dat ik niet meer kom lezen hier. Wat onoverzichtelijk is het geworden! Normaal lees ik 1 keer per dag hier. Dat zijn meestal 4 pagina's met nieuwe topics. Nu kan ik maar 1 pagina lezen!

Vernieuwing is geen verbetering in deze, helaas.
Alle reacties Link kopieren
Ik zie 1 voordeel: sommige avatars met witte achtergrond springen er nu mooi uit, zoals Dolfje bijvoorbeeld.

Tot zover de positiviteit.
.
Wordt er nog iets gedaan aan bepaalde klachten van forummers?
Er is vandaag een bericht verwijderd door een moderator (97%) van iemand die er (imo terecht) op wees dat een forumdeelnemer de maatschappij wel eens 5 jaar geld zou kunnen kosten.

De opmerking was niet meer en niet minder dan dat.

Weggehaald! Wat is dit nu weer? In de jaren dat ik hier actief ben (15?) kwam ik steeds topics tegen waarvan ik het tenenkrommend vond dat ze nog bestonden alsmede forummers. Maar wie ben ik. En dan ineens 1 opmerking helemaal censureren. Hebben de angels een cursus gehaald betaald door China?
Je kunt daar verder over praten in het napraattopic. Daar mag dat
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:TheQ schreef op 02 november 2014 @ 20:12:

Er is vandaag een bericht verwijderd door een moderator (97%) van iemand die er (imo terecht) op wees dat een forumdeelnemer de maatschappij wel eens 5 jaar geld zou kunnen kosten.

De opmerking was niet meer en niet minder dan dat.

Weggehaald! Wat is dit nu weer? In de jaren dat ik hier actief ben (15?) kwam ik steeds topics tegen waarvan ik het tenenkrommend vond dat ze nog bestonden alsmede forummers. Maar wie ben ik. En dan ineens 1 opmerking helemaal censureren. Hebben de angels een cursus gehaald betaald door China?Ik snap die opmerking niet?
Motto’s Helpen je Niet Als het er echt op Aan Komt
quote:nwdesie schreef op 02 november 2014 @ 20:21:

[...]

Ik snap die opmerking niet?Ze gaat even honderd jaar terugin de tijd. Toen hadden we hier nog ''Angels'' ipv mods.
That's a fine looking high horse, what you got in the stable!
quote:O.L.L.A schreef op 02 november 2014 @ 20:42:

[...]

Ze gaat even honderd jaar terugin de tijd. Toen hadden we hier nog ''Angels'' ipv mods.Ze is minstens de tweede al vandaag .
quote:Lady-Voldemort schreef op 02 november 2014 @ 20:45:

[...]

Ze is minstens de tweede al vandaag .Haha, die hebben het roze forum gewoon algeheel overgeslagen.
That's a fine looking high horse, what you got in the stable!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven