Camping in Noord Spanje

02-11-2014 14:18 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie kent er een leuke camping in Noord Spanje die de volgende ingrediënten heeft:

- plekken met schaduw

- geen standaard recht-toe-recht-aan laantjes

- niet te groot (liefst onder de 250 plekken)

- grootste gedeelte staanplaatsen (dus niet te veel chalets en sta-caravans)

- zwembad met Kinder gedeelte

- entertainment zo minimaal mogelijk

- liefst aan zee en bij een leuk plaatsje

Ik ben eens gaan zoeken via google, maar ik vind alleen maar grote campings met veel entertainment. Misschien zoek ik niet goed of misschien is dit niet het soort campings dat in (Noord) Spanje te vinden is.

Iemand tips?
http://www.campingitxaspe.com/

Ziet er wel leuk uit. Ik heb een boekje 'rustiek kamperen in Spanje' maar het wordt heel lastig met alle dingen die jij wilt.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Dat idee had ik al, Nouschi. Waarschijnlijk komen we daarom meestal uit in Frankrijk.
Ik ga je link eens bekijken.
Hier staan ook een paar mooie bij!

https://www.google.nl/url ... g2=OYRH4mO19daneDtc8gchBQ
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
http://www.rustiekkamperen.com/index.php
Volgens mij is de combi aan zee + charmecamping in Noord-Spanje onmogelijk, ik heb me ook al rotgezocht. En ik heb het opgegeven, inmiddels weer aan het kijken voor Frankrijk. Overigens geldt daar hetzelfde: of aan zee in de drukte op een grote camping of een uurtje van zee af en charmecampings zat. Ik kies voor het laatste.
Camping Itxaspe ziet er super leuk uit! Wel aan de andere kant dan waar ik in mijn hoofd naar toe ging, maar eigenlijk ook gewoon wel een optie. Misschien tref je juist aan die kant wel de meer rustieke campings.

Die site rustiekkamperen.com is echt goed! Ben blij dat er toch nog van dat soort campings in Spanje bestaan .
Denk dat ik een oplossing heb op jouw vraag :-)!

Ben vroeger vaak geweest op een héél mooie camping in Noord-Spanje. Ze ligt tussen de boompjes en vlak aan het strand.

De omschrijving die je geeft kon wel de beschrijving zijn van de camping zelf! Ben er 8 jaar geweest en het was er heerlijk vertoeven.

Hier de link: http://www.campingelrosal.com/
Wow hertje, wat een leuke camping! Ik heb hem meteen naar mijn vriend gemaild.
Ja is echt leuk!! Strand vlakbij en stad San Vicente de la Barqueera op loopafstand over de brug.

Is een vissersdorp, je vindt er toffe restaurantjes waar je lekkere vis kan eten en toffe spaanse winkeltjes..
Klinkt echt heel erg goed. Heb er nu al zin in, haha!
Klinkt echt heel erg goed. Heb er nu al zin in, haha!

Niet twijfelen :-) !
quote:jules schreef op 02 november 2014 @ 18:15:

Camping Itxaspe ziet er super leuk uit! Wel aan de andere kant dan waar ik in mijn hoofd naar toe ging, maar eigenlijk ook gewoon wel een optie. Misschien tref je juist aan die kant wel de meer rustieke campings.

Die site rustiekkamperen.com is echt goed! Ben blij dat er toch nog van dat soort campings in Spanje bestaan .Hou er wel rekening mee dat het weer in het noordwesten van Spanje veel grilliger is dan aan de Middellandse zee. Je hebt meer kans op regen......
Bij mij weten kent Spanje weinig tot geen kleine, rustieke campings. Langs de noordkust (Baskenland) heb je wel veel kleine terreinen, maar dat zijn met caravans volgepakte terreinen waar de bevolking uit de stad ieder weekend naar toe trekt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven