Napraattopic 7

26-10-2014 20:22 3119 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren hebben we dit topic geopend. Helaas blijkt na een aantal weken proefdraaien dat dit toch niet gaat op de gehoopte manier en daarom zullen er vanaf nu strengere regels gelden in dit topic.

Wat is Napraten?

In het napraattopic kun je samen met de andere forummers napraten over gebeurtenissen op het forum.

Wat mag:

- Bans bespreken Bantopic

- Beleid bespreken

- Trolhinten* (mits dit op normale wijze gebeurt, en dit niet resulteert in een trollenjacht of het verpesten van het betreffende topic)

- Stoom afblazen/ offtopic kletsen* (mits dit op normale wijze gebeurt, en niet zorgt voor onrust op het forum)

*Deze privileges kunnen op ieder moment worden ingetrokken.

Wat mag niet:

Alles dat in overtreding is met de huisregels.

- Het bashen van het moderatorteam en andere gebruikers.

- Hinten en hengelen naar eerdere nicks.

- Het openbaar maken van persoonlijke gegevens, zoals naam, adres, woonplaats of andere privacygevoelige informatie, Ook het dreigen met het openbaar maken van deze informatie is niet toegestaan.

- Het uitvechten van privé-vetes.

Dit soort gedrag accepteren we niet en kan direct, zonder waarschuwing vooraf, resulteren in een (permanente) ban. Of er sprake is van een overtreding die leidt tot een permanente ban is ter beoordeling van de Community Manager en hier wordt niet verder over gediscussieerd.

Kritiek op ons forumbeleid mag absoluut, mits dit binnen de fatsoengrenzen gebeurt die wij redelijk achten. Mocht het toch buiten deze fatsoengrenzen komen, behouden de Junioren, Moderators en de Community Manager het recht om de betreffende reacties zonder reden van opgaaf te verwijderen, de napraat (tijdelijk) te sluiten en direct een ban van een week toe te kennen aan de betreffende forummer(s).

De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, of als je een reactie wilt over een ban, beleid of moderatie, staf dan je posting of stuur een mailtje naar forum@viva.nl.

Net als bij Het Bantopic behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het bestaan van dit topic te beëindigen.

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Istar_ schreef op 02 november 2014 @ 21:29:

[...]

Heb jij een wrs gekregen voor gisteren Stora?

Nee, maar ik was ook veel milder

Jij was toch gestaft? Ik niet volgens mij
quote:mamavk schreef op 02 november 2014 @ 21:35:

Wat erg!

In het topic van starry-night een heuse bedreiging van mevrouw Simone789:

[...]

Echt wat erg! Die gaat gewoon een topic volgen om opmerkingen te kunnen staffen die haar niet zinnen!

Ongeacht of de opmerking van misspoez nu terecht getaft is of niet, dit soort gedrag vind ik echt te sneu voor woorden...

En dat terwijl TO alles uit haar duim zuigt. MizzP. maakt die opmerking over een miskraam en 2 posts later voelt TO ineens haar kindje niet meer.

En dat in combi met al haar andere topics...

Sure.
quote:Een recidiverende permabanneling.Oh, je bedoelt die Matho? Mafketel, die is echt eng!
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
quote:StoraHuntur schreef op 02 november 2014 @ 21:36:

[...]

Nee, maar ik was ook veel milder

Jij was toch gestaft? Ik niet volgens mij

Jij bent gemodereerd voor op de man spelen.

Ik voor trolhunten, terwijl ik alleen maar zei dat ik hóópte dat TO een troll is.

Ik kan niet in mijn vivamailbox, geen idee of ik een wrs heb.
quote:Nouschi schreef op 02 november 2014 @ 21:34:

[...]

Nou, niet allemaal hoor.Nee, er zat ook eens een fuifnummer tussen die op een goede dag gewoon iedereen in het wilde weg begon te bannen. Alleen het bijhouden van het bantopic had je toen al dagwerk aan .
quote:Lady-Voldemort schreef op 02 november 2014 @ 21:36:

[...]

Er is hier een tijdje geweest dat de forumnicks van de angels bekend waren, in het kader van het open modereren of zoiets.

Ik wist het daarvoor al wel van een paar.

Nu weet ik het ook btw. Postfouten.
Ze forumden wel mee LV maar het was niet algemeen bekend wie ze waren. Je kon wel raden natuurlijk.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik kan geen een topic meer vinden
That's a fine looking high horse, what you got in the stable!
quote:Nouschi schreef op 02 november 2014 @ 21:39:

Ze forumden wel mee LV maar het was niet algemeen bekend wie ze waren. Je kon wel raden natuurlijk.De periode vlag voor Angelgate wel hoor.
quote:En dat terwijl TO alles uit haar duim zuigt. MizzP. maakt die opmerking over een miskraam en 2 posts later voelt TO ineens haar kindje niet meer.

En dat in combi met al haar andere topics...

Sure.WTF!
quote:Istar_ schreef op 02 november 2014 @ 21:37:

[...]

Jij bent gemodereerd voor op de man spelen.

Ik voor trolhunten, terwijl ik alleen maar zei dat ik hóópte dat TO een troll is.

Ik kan niet in mijn vivamailbox, geen idee of ik een wrs heb.

Ik heb geen mail en geen berichten in mijn inbox van de mods. Wat een gezeur joh, als je nou telkens een wrs krijgt als je iets kansloos vind.

Ik had niet eens gezien dat ik gemodereerd was.

Dat gezegd hebbende ben ik blij dat mijn lei weer redelijk schoon is.
quote:Jij bent gemodereerd voor op de man spelen.

Ik kan niet in mijn vivamailbox, geen idee of ik een wrs heb.Ja maar, trolhunten is toch als je openlijk je twijfel kenbaar maakt in een topic? Hopen dat TO een trol is kan natuurlijk als trolhunten worden opgevat.
alixane wijzigde dit bericht op 02-11-2014 21:44
Reden: wel een....pfff
% gewijzigd
quote:Istar_ schreef op 02 november 2014 @ 21:40:

[...]

De periode vlag voor Angelgate wel hoor.Daar zit ik net over na te denken of het de allerlaatste tijd wel zo was. Ik weet het niet precies meer.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Nouschi schreef op 02 november 2014 @ 21:39:

Ze forumden wel mee LV maar het was niet algemeen bekend wie ze waren. Je kon wel raden natuurlijk.Oh, mag ook, het is alweer een tijdje geleden . In ieder geval: zo'n kunst was het niet om een mod te 'kennen' .
quote:Alixane schreef op 02 november 2014 @ 21:41:quote:Jij bent gemodereerd voor op de man spelen.

Ik kan niet in mijn vivamailbox, geen idee of ik een wrs heb.Ja maar, trolhunten is toch als je openlijk je twijfel kenbaar maakt in een topic? Hopen dat TO een trol is kan natuurlijk als trolhunten worden opgevat.Hopen dat iemand Sinterklaas is, is toch ook niet hetzelfde als beweren dat iemand Sinterklaas is?
Ik had ook al mijn twijfels over de echtheid van Starry.. Maar het gebeurd, dus het kan wel natuurlijk, dat het echt is.
quote:Nouschi schreef op 02 november 2014 @ 21:41:

[...]

Daar zit ik net over na te denken of het de allerlaatste tijd wel zo was. Ik weet het niet precies meer.Ik weet het zeker. In die tijd is Zes nog bedreigd.
@istar; en in de quote staat het er gewoon nog

[...]

De periode vlag voor Angelgate wel hoor.Ja, dat dacht ik ook. Maar laten we daar nu niet over gaan rellen. Of wel juist .
quote:StoraHuntur schreef op 02 november 2014 @ 21:43:

@istar; en in de quote staat het er gewoon nog Ja
quote:Lady-Voldemort schreef op 02 november 2014 @ 21:36:

[...]

Er is hier een tijdje geweest dat de forumnicks van de angels bekend waren, in het kader van het open modereren of zoiets.Ja klopt, maar er was toen ook een angel die geen angel bleek. Dat was ook een rel. Eigenlijk waren er voorheen sws meer rellen.
quote:Lady-Voldemort schreef op 02 november 2014 @ 21:43:

[...]

Ja, dat dacht ik ook. Maar laten we daar nu niet over gaan rellen. Of wel juist .Met Nous? Ik pas wel op.
quote:Ja klopt, maar er was toen ook een angel die geen angel bleek. Dat was ook een rel. Eigenlijk waren er voorheen sws meer rellen.pEn dat heeft toch uiteindelijk geleid tot het anonieme modereren en een taboe op discussies op het beleid?
quote:Alixane schreef op 02 november 2014 @ 21:47:quote:Ja klopt, maar er was toen ook een angel die geen angel bleek. Dat was ook een rel. Eigenlijk waren er voorheen sws meer rellen.pEn dat heeft toch uiteindelijk geleid tot het anonieme modereren en een taboe tot discussies op en beleid?Ja, na die bannenregen.

[...]

De periode vlag voor Angelgate wel hoor.

Ja dat herinner ik me ook nog.

Angelgate werd mede veroorzaakt doordat het zo gezelligjes onderling kon verlopen. Ik heb meer met de zakelijke benadering van de mods van nu. Al moet ik zeggen dat als ze dan eens een een geintje maken ik ook echt moet lachen.

De mod die ik dacht ruim een jaar terug random om zich heen wissend en bannend het forum over trok spoorde in mijn ogen echt niet.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven