man ontevreden over seks

03-11-2014 00:17 131 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi, ik zit met een probleem. Mijn man is de laatste tijd steeds ontevreden over onze sex en hij vind dat ik hem niet genoeg geef. Als we vrijen met elkaar geeft hij me uitgebreid voorspel. Hij verwent me heel erg met zijn mond en ik vind dat erg fijn. Maar hij wil ook dat ik hem met mijn mond verwen. Nou zit ik dermee dat ik dat voorvocht van hemgewoon ontzettend vies en slijmerig vind. Daarom hou ik der niet zo van om dat met mijn mond bij hem te doen.

Daarna onder het vrijen wil hij vaak met me zoenen (tongzoenen) en dat wil ik dan weer niet want hij heeft dan met zijn mond aan mijn vagina gezeten en dat vind ik vies. Hij zegt dat hij zich afgewezen voel als ik niet met hem wil zoenen onder het vrijen en me mond dicht hou. En hij vindt het ook heel rot dat ik dat voorvocht van hem zo vies vindt. We zijn al jaren getrouwd en hij vind dat ik niet zo vies van hem mag zijn.

Hij vind het ook niet leuk dat we altijd hetzelfde standje nemen. We hebben als gewoonte dat ik na het voorspel op hem klim. dan kan ik goedkomen. Maar daarna heb ik last van geirriteerde vagina en borsten. Dus dan vraag ik hem om achterlangs te gaan.

Hij voelt zich door me afgewezen als ik mijn mond dicht hou. Maar ik vind het gewoon vies om met hem te zoenen als hij dat bij mij gedaan heeft. Ik wil alleen wel met hem zoenen als hij eerst zijn mond spoelt of sterke drank neemt en zo ze mond spoelt. En ik vind het ook heel vervelend om zijn voorvocht in me mond te krijgen. Ik pak dan altijd een doek om zijn penis steeds af te vegen. Dat vind hij nou weer heel vervelend.

Ik heb hem voorgesteld dat ik voortaan wel een kop met warm water pak als we gaan vrijen en het dan met een slok warm water bij hem doe onder het p*****. Dan kan ik het daarna meteen uitspugen. En we moeten een fles met sterke drank pakken zodat hij na het voorspel ze mond kan spoelen. Maar hij zegt dat hij der zo helemaal geen zin meer in heeft.

Ik denk dat hij ongelijk heeft maar hij vind dat ik wel neem maar niet geef. Wat vinden jullie hiervan? Heeft hij nou gelijk of heb ik gelijk? Zijn er meer vrouwen met zulke ervaringen?
Niet nadenken maar gewoon doen. Ik zit even te denken hoe ik dat het beste kan verwoorden haha. Het eerste contact is inderdaad niet heel lekker, maar met veel speeksel erbij en een keer slikken merk je er weinig van en is er daarna niks 'vies' meer aan. Wat dat betreft ben ik net als je man denk ik. Bovendien neem ik aan dat jij/hij zichzelf dagelijks goed onderhoud dus met dat idee kan het nooit verschikkelijk smerig zijn.
+ eye of the tiger

Hij begon ook derover dat hij intimiteit zo belangrijk vind en dat hij daarom zo graag met me wil zoenen. Ook onder de sex. Ik kom uit een familie waar ik altijd heb geleerd dat de mond al het vieste is van iemands lichaam. Dus dat zoenen hoefde van mij soieso niet zo. Ik heb het wel gedaan maar heel vaak hou ik me mond stijf dicht als hij probeert. Hij zei dat hij dat als een afwijzing ziet.
+ eye of the tiger

Heb jij het nu over p***** tijdens het voorspel? Maar het doorslikken vind ik juist zo rot. Ik laat heel vaak gewoon mijn speeksel lopen of spuug het uit in een doek. Ik weet dat hij dat rot vindt. Hij heeft wel is gezegd dat hij dan het gevoel heeft dat hij naar de hoeren gaat ofzo.

Hij doucht elke dag en hij wast zijn ding voor mij ook met zeep. Maar der zit gewoon een smaak aan vind ik. En hoe hij zich ook wast. Dat voorvocht blijft hetzelfde smaken: zout, vies en slijmerig. Hij vind dat overdreven en zei dat der zelfs vrouwen zijn die hun man in hun mond laten komen en het dan doorslikken. Maar wat kan mij het nou schelen wat die anderen doen? Ik ben ik en ik mag dat toch gewoon vies vinen?
anoniem_83959 wijzigde dit bericht op 03-11-2014 01:13
Reden: nog wat extra
% gewijzigd
Nee, ik vind het niet vies. Net als dat ik zijn speeksel niet vies vind.

Het is voor mij een signaal dat mijn partner opgewonden is. En dat vind ik alleen maar fijn;-)

Nog even over je kopje-water-oplossing: hoe zou jij het vinden als je man tijdens het beffen een spuugbak en een doekje gebruikte? Of kokhalsende geluiden maakt omdat hij jouw vocht gewoon écht vies vindt?)

Het maakt seks minder prettig als je partner dingen vies vindt van jou. En dan bedoel ik niet handelingen, maar dingen die bij zijn lichaam horen, zoals speeksel of voorvocht. En het staat je vrij om dingen prettig of vies te vinden, maar jij noemt nu een aantal dingen op (vaginaal vocht, voorvocht, ongepoetst zoenen, pijpen met condoom) waardoor ik heel goed begrijp dat de spontaniteit verdwijnt.

Uiteindelijk is seks ook het uitwisselen van lichaamssappen😉
Speechless
Ik doelde in principe ook meer op hem verwennen, maar dat terzijde.

Dat ligt dan denk ik aan hoe je opgevoed bent. Ik zie een mond totaal niet als iets vies. Of iemand nou net gegeten heeft of niet. Ik houd van die persoon voor me, dus dat neem ik maar voor lief. Als ik zelf net ook gegeten heb, maakt het me al helemaal niet meer uit want ik doe die persoon dan 'hetzelfde aan' als dat hij mij doet als je begrijpt wat ik bedoel.

Is het niet gewoon dat het tussen je oren zit? Het lijkt namelijk alsof je het idee gewoon viezer vind dan de daadwerkelijke uitvoering en het daarom niet toe laat. (zoenen) Ik vind zoenen zelf juist erg belangrijk, een lief gebaar dat laat zien dat je om diegene geeft. Iemand die slecht kan zoenen vind ik echt een afknapper..
+ Muzemeisje

Maar is dat puur om hem of vind je het sowieso niet vies?

Hij heeft soms om mij een beetje te pesten ook een doek gepakt onder het b**** om mij dan zogenaamd af te vegen. Ik vond dat vervelend en pesterig. Want ik weet dat hij mij helemaal niet vies vind. Maar we verschillen gewoon. Soms wil hij heel graag vrijen, maar dan wil ikeerst douchen omdat ik het anders vies vind. Hij zegt dan dat hij echt het gevoel heeft dat voordat we vrijen der eerst allemaal regeltjes gevolgd moeten worden en dat zijn zin dan weggaat. Maar ik kan niet genieten als ik me niet eerst gewassen heb.
Ah ik zie dat je dat al door had, maar ik ben het weer eens met wat muzemeisje zegt over het orale gedeelte.

Tuurlijk is het niet lekker, maar eenmaal doorgeslikt proef je er niks meer van. T is dan puur je eigen speeksel. Als ik zie hoe hij geniet ben ik dat smaakje allang weer vergeten bij wijze van. Ik bedoel natuurlijk niet te zeggen dat je dingen tegen je wil moet gaan doen, maar eens in de zoveel tijd kun je het tijdelijke vieze smaakje toch wel voor lief nemen. Het is zo weer weg, en went bovendien ook wel beetje hoewel het nooit lekker zal worden
+ eye of the tiger en muzemeisje

Ik ben blij voor jullie dat jullie der niet zoveel moeite mee hebben allemaal. Ik ga der is over nadenken idd. Eens in de zoveel tijd dat is misschien een idee. Als hij braaf is tenminste

Maar ben wel blij dat jullie het iig ook niet lekker vinden smaken. Ik dacht al dat der met mij wat was.
anoniem_83959 wijzigde dit bericht op 03-11-2014 01:23
Reden: vergeten goed te citeren
% gewijzigd
Meiden, ik moet nu echt gaan slapen. Ik wil jullie bedanken voor jullie tijd en reactie. Al zie ik nu wel dat ik is goed over van alles moet gaan nadenken idd. Ik zal morgen kijken of er nog iemand gereageerd heb. Welterusten!
anoniem_83959 wijzigde dit bericht op 03-11-2014 01:27
Reden: nog wat derbij
% gewijzigd
Nee, ik vind voorvocht in mijn mond niet vies. Sperma ook niet trouwens. Ik vind de smaak redelijk neutraal en belangrijker: ik vind het idee niet vies, maar juist opwindend. En aangezien 90% van de seks tussen de oren zit, is het niet het daadwerkelijke gevoel dat opwindt, maar de gedachten die ik erbij heb.

En dat lijkt bij jou precies andersom te zijn. Ik laat me leiden door lust en passie. Het maakt me echt niet uit dat mijn partner zich niet net heeft gewassen of gepoetst. Ik weet dat hij zijn lichaam verzorgt en schoonhoudt. Ik zou het zelfs vervelend vinden als we een spontane vrijpartij moeten onderbreken voor een schrobbeurt. Dan is mijn lust ook weg.

Het lijkt erop dat jij hygiëne zó belangrijk vindt, dat er nooit spontaan seks kan plaatsvinden.

Iets wat voor jou een randvoorwaarde is, kan voor een ander een vreselijke turn-off zijn.
Speechless
Wat bedoel je met vies?

Vind je de smaak vies, of vind je het idee vies?

Sja, neutraal gezien vind ik voorvocht/sperma/mijn sappen niet lekker. Als ik het echt probeer te definieren in smaken denk ik aan bitter en zout.

Maar als ik opgewonden ben, denk ik er niet over na. Dan vind ik het heerlijk als seks "lekker vies" is. Dan wind mij dat juist op. Ik vind het ook heerlijk als hij in mijn mond klaarkomt.

Als je de smaak vies vind, daar kun je je toch overheen zetten? Ik vind rode bietjes echt niet lekker, maar als iemand ze klaar maakt, eet ik ze wel op.

Als je het idee vies vind, omdat het lichaamssappen zijn, dat kun je ook loslaten. Dat hoort gewoon bij seks, lekker vies doen met z'n tweetjes :-)

Ik heb het idee dat je nogal een controlfreak bent en dingen moeilijk aan je gevoel kan overlaten. Je denkt zoveel na over hoe het moet. Tijdens de seks denk ik nergens over na, ik verlies mezelf in de passie en geilheid en ga op mijn intuitie af.
Het idee achter goede seks is volgens mij dat je je hersens even rust geeft en puur op gevoel vaart. Dat je jezelf kunt overgeven aan je partner en hem ook hetzelfde gunt. 'Vies' is niet echt aan de orde als je opgaat in seks met je partner imo.

Ik denk dat een goede seksuele relatie essentieel is voor t slagen van een relatie, dit zou het voor mij niet zijn. Heel lullig misschien maar ik was alleen al om deze reden nooit met je getrouwd. Wel knap dat je bereid bent naar je eigen aandeel te kijken, hulp van een psycholoog oid zou dit kunnen versnellen.

Zoals iemand eerder schreef: je ontneemt zowel jezelf als je partner zoveel hiermee.

Veel succes
je wil alleen tongzoenen wanneer je beide tanden hebben gepoetst? is dit een grapje? doe normaal! je dood de passie zo'n beetje met alles wat je doet :/

Als mijn man mij sochtends met passie zoent ( jaja met tong) dan duw ik hem echt niet weg om hem te zeggen dat hij eerst maar zn tanden moet poetsen, ik denk dat hij me keihard zou uitlachen en vragen of ik wel helemaal goed ben.

wordt wakker: seks IS niet schoon, het is seks, en seks is gewoon seks, en daar horen sappen in alle geuren en kleuren bij.

Ik zou spontaan een erectie probleem krijgen als man, zou jij in mijn buurt komen met dit soort rare kronkels.

Echt, ga in therapie ofzo, want ik vind het bijna ongezond :O
dit is niet echt hoop ik
Denk je dat tijdens het zijn jou met zijn mond verwennen geen lichaamssappen vrijkomen? Hij heeft met hetzelfde te dealen als jij. Alleen hij doet daar niet moeilijk over. Als er een voorvocht- of spermasmaak ijs zou zijn, zou ik dat ook niet kiezen nee. Maar tijdens de seks is dat opwindend. Je houdt van elkaar, kent elkaars lichaam en weet wat je moet doen om het elkaar naar de zin te maken. En daar horen geen spuuglapjes en bakjes water bij, daarmee wijs je echt iemand af. Laat je eens gaan..
Luister naar je hart, want dat klopt
Nou, er is al heel wat gezegd waar ik me bij aan sluit.

Vraag me enerzijds af hoe het komt dat je het ZO vies vindt?

Aan de andere kant kun je denk ik zelf ook meer doen om het dan wat lekkerder te maken. Bijv. samen douchen en hem dan oraal bevredigen, kun je af en toe wat water gebruiken om snel en ongemerkt te spoelen. Dan zeep je elkaar + elkaars geslachtsdelen even goed in, is het lekker schoon... Ik poets daarna vaak snel m'n tanden, en daarna lekker verder in bed. Ben ik van onderen ook lekker fris, dus zoenen na het beffen is ook niet vies meer. En standjes uitproberen, er is zoveel!!

Jammer dat je jezelf zo beperkt nu door het alleen heel rationeel te benaderen.
.
it's a big club and you ain't in it
Waarom durf je de woorden beffen en pijpen niet te typen?
Ik pijp alleen met een condoom en mijn vriend beft niet zonder lapje. Wij vinden dat anders beide erg vies. Ik begrijp dus dat jij dat ook niet doet. Ik zou je man alleen wel pijpen met een condoom of een andere oplossing zoeken.

Daarnaast is er nog zoveel ander voorspel. Is een standjes spel niets voor jullie?

Dit is een spel met ongeveer 25 kaartjes waarop elke keer een ander standje afgebeeld wordt. Dan doe je bijvoorbeeld om de zoveel minuten een ander kaartje pakken. Heel afwisselend en dan kom je misschien nog wel achter meer lekkere standjes.

Ik begrijp je man wel dat hij het saai vind en zich afgewezen voelt.
I've got nothing to do today but smile.
Ik vind het ook niet lekker om te zoenen als ik (en hij) zijn tanden niet heeft gepoetst. Ook pijp ik hem liever niet als hij nog niet heeft gedoucht. De tip om onder de douche te beginnen zou al een hoop schelen. Lekker allebei je tanden poetsen, elkaar inzepen en zo opbouwen. Pijpen onder de douche is niet vies (vind ik), alles wat eruit komt spoelt immers weg.

Tijdens het pijpen kun je ook het voorvocht '' weg likken'' door met de onderkant van je tong over zijn eikel te gaan. Zo zit het er niet meer en je proeft alleen met de bovenkant van je tong.

Ik denk dat je gewoon eens moet beginnen met die douche. Je bent nu angstig voor de viezigheid terwijl het misschien helemaal niet zo erg is op een andere manier.

Wat je ook kan doen is iets met etenswaar doen. Pijp hem met een beetje slagroom of honing. Laat hem jou ook likken met honing, als hij je erna zoent proef je de honing en het heeft tevens een plakkerig gevoel waar je meer opgewonden van kan raken. Waar een wil is, is een weg. Je hoeft niets te doen dat jij niet lekker vindt maar probeer op zijn minst wat nieuwe dingen.
Je schrijft ergens dat je eerlijk en open schrijft, niets in minder waar.

Je bent zo preuts als wat en je kunt woorden als pijpen en beffen zélfs op een anoniem forum niet eens uit te spreken.

Als ik jou man was zou ik er driedubbel klaar mee zijn.

Dat hij het niet willen zoenen na het beffen als een afwijzing ziet kan ik me al te goed indenken, hij geeft jou iets, verwend jou, en als dank wil je hem niet eens meer zoenen.
Het gaat goed tot het niet meer goed gaat...
quote:melbrw schreef op 03 november 2014 @ 09:02:

Waarom durf je de woorden beffen en pijpen niet te typen?

Dit.. En je zelf dan ook nog "stoutemeid" noemen.. Überhaupt alleen willen zoenen als tanden net gepoetst zijn en hem smetvrees aanpraten omdat ie z'n handen wast.

Hoe lang neuken, pijpen en beffen (rimmen zal vast wel niet gebeuren) jullie al? Is deze gekkigheid iets van de laatste maanden, of speelde dit al sinds de eerste tandenborstel zoen?
Wat geef jij eigenlijk tijdens de seks? Behalve een eisenlijst dan...
Waarin heeft jouw man ongelijk? Dat hij ontevreden is over de seks zou ik maar voor waarheid aannemen.

Seksuele opwinding is een enorm krachtig middel om walging te onderdrukken. En bij het lezen van je posts, kan ik me niet voorstellen dat jij echt opgewonden raakt.

Het lijkt me verstandig om uit te zoeken waar die antiseksuele kronkels vandaan komen. Al dan niet met hulp.
Hmmm weet je zeker dat je mijn vrouw niet bent?

Wat een herkenning hier... Nee je bent dus niet de enige.

Maar ja, het is wel iets wat een stevige bom legt onder de beleving van intimiteit.

En een enorm risico van "als jij niet dit, dan kan je vergeten dat ik nog langer dat..." met zich meedraagt, met alle gevolgen van dien.

Wellicht toch eens met iemand praten met een stapel papiertjes van een of andere mentale opleiding over de de foute voorlichting over vieze monden enzo....

En ik sluit me bij de voorgaande aan, hier zou wel eens iets diepers -achter- kunnen zitten dan de angst voor wat bacterien of een vies smaakje in je mond....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven