3000+ deel 95
dinsdag 4 november 2014 om 20:34
Dat vraag je eigenlijk precies op een verkeerd moment..
Ik ben vandaag veel aan het nadenken geweest over hoe het echt met me gaat.
Om echt bij dat gevoel te komen en niet te geloven wat ik tegen anderen zeg.
Als ze me vragen, hoe gaat het?
Zeg ik eigenlijk standaard, goed hoor!
En dat wilde ik geloven, denk ik.
En wil er eigenlijk niet aan dat het misschien niet zo lekker gaat.
Want het ging goed. Ja, echt wel goed.
Ik baal ervan.
En weet niet wat ik ermee wil. Moet. Kan.
Het is een grote warboel in m'n hoofd op het moment.
Ik ga denk maar even struisvogelen.
Zo, dat aas een eerlijk antwoord.
Hoe is het met jou?
Ik ben vandaag veel aan het nadenken geweest over hoe het echt met me gaat.
Om echt bij dat gevoel te komen en niet te geloven wat ik tegen anderen zeg.
Als ze me vragen, hoe gaat het?
Zeg ik eigenlijk standaard, goed hoor!
En dat wilde ik geloven, denk ik.
En wil er eigenlijk niet aan dat het misschien niet zo lekker gaat.
Want het ging goed. Ja, echt wel goed.
Ik baal ervan.
En weet niet wat ik ermee wil. Moet. Kan.
Het is een grote warboel in m'n hoofd op het moment.
Ik ga denk maar even struisvogelen.
Zo, dat aas een eerlijk antwoord.
Hoe is het met jou?
dinsdag 4 november 2014 om 20:52
ha, volgens mij vraag ik jou dat wel eens vaker op het 'verkeerde' moment Maar nu ben je iig eerlijk
Met mij gaat het redelijk goed. Op het werk gaat het goed, wel weer veranderingen, maar dat vind ik ook wel leuk. Wel dat ik wat moeite heb met samenwerking met collega's.
Prive gaat het aan de ene kant goed, leuke dingen te doen, gezellige buurvrouwen, waar ik goed contact mee heb. Met mijn moeder gaat het wat minder goed, die heeft last van beginnende dementie. En dat is moeilijk, maar met broer en zussen hebben we het hier over gehad (en ook contact met vader hierover) en hoe verder met dit. Met 'relatie' is het allemaal erg onduidelijk. We hebben veel contact via chat, maar RL niet. Dus ik denk dat dit moet gaan zien als een goeie vriendschap. Maar contact is wel heel leuk, we kletsen heel wat af. Contact komt van beide kanten.
Met mij gaat het redelijk goed. Op het werk gaat het goed, wel weer veranderingen, maar dat vind ik ook wel leuk. Wel dat ik wat moeite heb met samenwerking met collega's.
Prive gaat het aan de ene kant goed, leuke dingen te doen, gezellige buurvrouwen, waar ik goed contact mee heb. Met mijn moeder gaat het wat minder goed, die heeft last van beginnende dementie. En dat is moeilijk, maar met broer en zussen hebben we het hier over gehad (en ook contact met vader hierover) en hoe verder met dit. Met 'relatie' is het allemaal erg onduidelijk. We hebben veel contact via chat, maar RL niet. Dus ik denk dat dit moet gaan zien als een goeie vriendschap. Maar contact is wel heel leuk, we kletsen heel wat af. Contact komt van beide kanten.