Behanglijm voor glasvezelbehang.
dinsdag 4 november 2014 om 14:06
Binnenkort krijgt dochters kamer een opknapbeurt. En hoe. Roze roze en nog een beetje roze. Heb een jaar gespaard en het is haar verjaardagscadeau.
Nu is het gangetje naar haar kamer een grote krabpaal geworden. Ik heb nog net voldoende glasvezelbehang hiervoor en waarschijnlijk voldoende roze verf. Maar een emmer glasvezellijm is zo duur en veels te veel (max 5 m2. Het is meer deur dan muur in die gang). Kan het ook met behanglijm?
Heel verhaal voor 1 vraag. Had gewoon zin om het te vertellen. Kan niet wachten!
Nu is het gangetje naar haar kamer een grote krabpaal geworden. Ik heb nog net voldoende glasvezelbehang hiervoor en waarschijnlijk voldoende roze verf. Maar een emmer glasvezellijm is zo duur en veels te veel (max 5 m2. Het is meer deur dan muur in die gang). Kan het ook met behanglijm?
Heel verhaal voor 1 vraag. Had gewoon zin om het te vertellen. Kan niet wachten!
dinsdag 4 november 2014 om 14:22
dinsdag 4 november 2014 om 14:35
Sow wauw. Ja! Wat lief en gaaf. �
Toevallig waren we twee weken geleden in de Gamma, de juiste kleur roze zoeken. Ze moet het immers wel zelf kiezen. Maar ik bracht het als 'net doen alsof we gaan verven want in het echt heb ik er geen tijd voor met het weghalen van de kast enzo'.
Ze zag toen ook een Hello Kitty tapijtje. Ze vroeg of ze die dan ook kon fantaseren.
Een tijdje later, tijdens het douchen, zei ze uit het niets: "mamma, je kan ook om de kast verven. Kost het jou minder tijd en als er mensen komen zien ze niet dat het achter de kast wit is." Vond ik best goed bedacht voor een 4 jarige.
Toevallig waren we twee weken geleden in de Gamma, de juiste kleur roze zoeken. Ze moet het immers wel zelf kiezen. Maar ik bracht het als 'net doen alsof we gaan verven want in het echt heb ik er geen tijd voor met het weghalen van de kast enzo'.
Ze zag toen ook een Hello Kitty tapijtje. Ze vroeg of ze die dan ook kon fantaseren.
Een tijdje later, tijdens het douchen, zei ze uit het niets: "mamma, je kan ook om de kast verven. Kost het jou minder tijd en als er mensen komen zien ze niet dat het achter de kast wit is." Vond ik best goed bedacht voor een 4 jarige.
dinsdag 4 november 2014 om 17:07
Ook hier niet die dure lijm.
Echt nergens voor nodig, gewoon die gele pakjes, (action) voor Zwaar behang.
Goed dik laten, zonder klonters en rollen maar..........
Allemaal geldklopperij die aparte emmertjes.
Succes!
Echt nergens voor nodig, gewoon die gele pakjes, (action) voor Zwaar behang.
Goed dik laten, zonder klonters en rollen maar..........
Allemaal geldklopperij die aparte emmertjes.
Succes!
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
woensdag 5 november 2014 om 14:05