Kat graaft over tegelvloer
woensdag 5 november 2014 om 23:27
Mijn kat graaft echt iets over haar bakje heen, als er iets in de buurt ligt waar dat mee kan. Er lag een keer wat hooi op de grond, had ik laten vallen en dat had ze netjes helemaal over haar lege etensbakje gegraven! Ze doet het ook met een gevallen dweil. Schattig!
Mensen kunnen alleen zichzelf redden.
woensdag 5 november 2014 om 23:47
quote:gladoortje74 schreef op 05 november 2014 @ 23:27:
Mijn kat graaft echt iets over haar bakje heen, als er iets in de buurt ligt waar dat mee kan. Er lag een keer wat hooi op de grond, had ik laten vallen en dat had ze netjes helemaal over haar lege etensbakje gegraven! Ze doet het ook met een gevallen dweil. Schattig!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
donderdag 6 november 2014 om 01:11
Whaha, ja dat herken ik wel hoor. Als je een kat castreert, haal je niet de kater eruit, alleen zijn ballen. Onze ex-kater 'deed het' met een van mijn truien. En wij moesten het zien want hij kwam altijd de trap af zeilen op die trui en ging hem dan berijden, purrend en al. Wij lagen dan helemaal vlak. Dat kan hoor, berijden kan ook aangeleerd gedrag worden wat ze blijven doen na castratie maar het voelt ook gewoon lekker.
Mensen kunnen alleen zichzelf redden.
donderdag 6 november 2014 om 20:30
Haha herkenbaar! Wij hebben een zeer nette Siamees hier in huis, die begraaft alles waar ook maar een beetje een geurtje aan zit. Sokken, tijdschriften, boeken, (schoon) ondergoed, stof... Alles wat op de grond ligt wordt 'opgeruimd'.
Hij probeert zijn steentje bij te dragen aan het huishouden. Ach, hij doet zijn best, de schat.
Hij probeert zijn steentje bij te dragen aan het huishouden. Ach, hij doet zijn best, de schat.
Time spent with a cat is never wasted
vrijdag 7 november 2014 om 07:47
Onze kater gaat als een idioot met zijn poten schudden als hij iets kouds of nats voelt aan zijn neus. Als hij gaat drinken hoor je dus eerst een aantal seconden gespartel en als je de deur open zet omdat hij naar buiten wil dan loopt hij halverwege de kamer al te spasten met die poten.
Je kunt je voorstellen wat hij doet als er sneeuw ligt .
Vegen doet hij alleen als hij uit de kattenbak komt. Of als hij gekotst heeft.
Je kunt je voorstellen wat hij doet als er sneeuw ligt .
Vegen doet hij alleen als hij uit de kattenbak komt. Of als hij gekotst heeft.