Penislengte en ex-partners

05-11-2014 21:37 60 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi, ik ben een vrouw van begin 30 en ben zo'n 2,5 jaar single geweest. Daarvoor ruim 10 jaar relatie gehad. Voor mijn ex had ik zo'n 4 partners gehad en toen ik eenmaal vrijgezel werd dook ik gelijk in een nieuwe relatie, knipperlicht werd het. daarna heb ik me laten gaan (?). Ik zit nu op 20, incl. m'n huidige vriend, dus 15 in zo'n 26 maanden, waaronder 2 scharrels van 2 maanden en een 'relatie' van zo'n half jaar. Eigenlijk heb ik achter elkaar (en soms doorelkaar) sex gehad met verschillende mannen, flings, dates, hoop op relatie, ben nu heel gelukkig. Mijn vraag: is dit veel? Sommigen zeggen van wel, mijn vriend ook soms, ook al heeft hij veel meer vrouwen gehad dan ik mannen, daarbij ben ik nog wel in contact (niet veel) met deze ex-scharrels en kom ik ze soms tegen. Vind ie niet zo leuk, wat vinden jullie? Verder nog een vraag; m'n vriend heeft een heerlijke penis, maar ik merk dat ie soms erover twijfels. Hij is zo'n 16cm en 14cm in omtrek (ja we hebben gemeten haha), niet de grootste die ik heb gehad, maar ook niet de kleinste. Wat vinden jullie ervan en hoe kan ik hem geruststellen? Oh ja, hij is van Aziatische afkomst en hij weet dat ik ook met donkere mannen naar bed ben geweest.............. Verder heb ik vlak voordat ik met hem ging nog met 2 andere mannen het bed gedeeld, een zelfs een paar dagen voor de eerste keer met hem. Ik vind mezelf een gezonde jonge vrouw, maar navraag bij vriendinnen en wat ik her en der hoor denken mensen er toch anders over... wat zijn jullie ervaringen, want ik zit er toch een beetje mee.
Zoeken....
Pffff... merk wel dat ik heleboel dingen verkeerd heb aangepakt. in my defense; na mn lange relatie ben ik wel steeds op zoek geweest naar wat ik nu heb, maar ben veel gedumpt ook, en degene waar ik hopeloos op verliefd was die koos uiteindelijk niet voor mij.... nu bijna jaar geleden, maar toch betrap ik me erop nog bijna dagelijks op z'n facebook te kijken, ookal zijn we geen vrienden op facebook. ik weet het gewoon niet, 't lijkt soms wel obsessie of een gewoonte, want ik doe het ook bij exscharrels... wat is er mis met me? :-((((
Zoeken....
Ik denk dat jij gewoon nog niet jouw man vd toekomst ben tegengekomen. Je barst van onzekerheid en dat bedoel ik niet negatief, maar zo kom je op mij over. Als je DE vent bent tegengekomen, houd je je alleen bezig met nu en de toekomst en niet met het verleden en futiliteiten.
Stop gewoon met dat stomme facebook checken, gooi facebook gewoon weg.

Wat kwel jij jezelf zeg, je krijgt zo echt geen fijne relatie.
@asrem ik denk juist wel dat hij het is, praten al over samenwonen en kinderen op termijn, hij heeft ook lange relaties gehad en is er aan toe. hij is een echte man. maar ik zit gewoon met mijn eigen verleden en ben nu eenmaal iemand die dat slecht kan loslaten, ook omdat ik intieme activiteiten en gevoelens heb gehad voor (zoveel?) anderen.... ik hecht me snel, ben daardoor ookvaak gekwetst en gedumpt. ik wil ook oog op de toekomst, maar merk dat mijn verleden en exen toch vaak ter sprake komen en ben daarzelf schuldig aan en probeer het ook al te minderen (we hebben er over gesproken en ook mn moeder zegt dat hij gelijk heeft), maar elke keer als het gebeurt floept het eruit en krijgen we weer die discussie... moet ik afstand nemen om de relatie te redden?
Zoeken....
@dubbus ..... ik weet het niet... misschien naar een therapeut? wil ook niet dat mn vriend er achter komt dat ik zovaak die profielen nog check, want dan verlies ik hem denk ik. weet wel bijna zeker.
Zoeken....
vind je een beetje 'kijk mij eens geweldig zijn' gecombineerd met een hoop geleuter over ex-en en piemols lullen eerlijk gezegd. lekker belangrijk, en hartstikke fijn voor je nieuwe vent. Als een nieuwe vriendin hier hele dagen over zou lopen doorhalen zou ik er al vrij snel klaar mee zijn eerlijk gezegd. koop een mega-dildo of brandblusser en be happy. pffff.. wat zou jij er van vinden als jouw nieuwe vriend hele dagen zou zitten miepen over alle doosjes waar hij al ingehangen heeft en vervolgens zeggen, goh, jouw doos is weliswaar zo groot als een garagebox, maar verder kan het er wel mee door...
Vind dat je je erg druk maakt om weinig. Het aantal maakt denk ik niet uit. Ik denk dat het voor je vriend veel belangrijker is te weten dat je nu serieus bent.

Dat je zijn penis hebt opgemeten om er vervolgens hier over te speculeren, terwijl je zelf genoeg verschillende soorten en maten hebt gezien, vind ik wat ver gaan. Het maakt hem niet zekerder als je gaat opmeten. Hij zou zich zeker moeten voelen bij je. Dat wordt op deze manier niet echt waargemaakt heb ik het idee.
Bij twijfel... doen!
Als ik trouwens kijk naar hoe je over je verleden vertelt, denk ik dat je nog niet alles een plek hebt gegeven. Misschien eerst je eigen gevoel op orde krijgen. Dan pas kan een relatie goed werken.
Bij twijfel... doen!
Bestaan jouw relaties alleen uit die met de bijbehorende geslachtsdelen? Ik vind de man die er aan vast zit toch ook wel erg belangrijk...
16 cm lengte, 14 cm omtrek.

Vierkant dus?

Veel plezier.
Je moet hem complimenteren met hoe hij is. Niet hoe hij in vergelijking met anderen is. Daar zou ik ook snel genoeg van krijgen, het zijn rare complimenten ook.

'Je pijpt lekker Lupine, veel beter dan mijn twintig exen.' Huh?

Ik sluit me aan bij mijn voorgangsters die schrijven dat je niet zo met je exen bezig moet zijn. En zijn piemel niet moet gaan opmeten. In godsnaam zeg, waar slaat dat op. Al helemaal als je de hele tijd zo aan het vergelijken bent, lijkt het wel een wedstrijd.

Als je echt zo ok bent met je verleden, dan laat je het ook rusten. Het heeft geen enkele toegevoegde waarde dat telkens zo op te rakelen. Het zou op mij overkomen alsof je een beetje stoer zit te doen. Waarom? Moet je iets compenseren?
Ik heb ongeveer een jaar geleden hier gezworen, nooit meer iets te zeggen over piemelgroottes. Dus nu ook niet. En de Forumdames van toen weten waarom...
Nou dank voor deze bijdrage Luckyjane. Voor de rest zal het wel.
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Ik heb werkelijk waar nog nooit een piemel gemeten of vergeleken zou het ook niet op prijs stellen als mijn man mijn vagina met die van een ander vergelijkt.

Zolang de seks goed is who cares ?
Hier snap ik dus niks van, voel je je schuldig over je verleden omdat je nu de ware hebt ontmoet? Je postte dat hij veel meer vrouwen had gehad dan jij mannen. Zelf maak ik overigens wel strikt onderscheid tussen vrouwen voor een ONS en voor een relatie, die haal ik uit een ander circuit
Ik snap het niet zo dat mensen zo krampachtig doen over expartners, relatieverleden en aantal sexpartners eigenlijk. In mijn relatief korte relatie (aantal maanden) hebben we dat gewoon openlijk met elkaar besproken, er om gelachen, soms verbaasd of geschokt gekeken en vervolgens duidelijk gemaakt dat het er verder allemaal niet toe doet en dat we belangrijk voor elkaar zijn nu. Dus ja, om te zeggen dat je twee donkere mannen gehad hebt, vind ik persoonlijk niet heel vreemd als iemand er naar vraagt of je dat wel eens gedaan hebt.

Afgezien daarvan: hoe leuk vind je je vriend? Waar komt dat gevoel vandaan om exscharrels nog op te zoeken en er contact mee te onderhouden? Dat zou me meer zorgen baren dan eventuele prestaties van vergelijkingsmateriaal als ik je vriend was. En waarom is het van belang of zijn penis groot of klein is? Het gaat erom dat jullie sex goed is, en dat jij tevreden bent met wat hij heeft en ermee doet. Je vriend wil het gevoel krijgen dat jij serieus bent in deze relatie en dat hij de leukste, liefste, mooiste etc man op aarde is. En door zijn piemel op te meten krijgt hij dat gevoel denk ik niet echt. En ik eigenlijk ook niet. Kijk eens naar jezelf of je wel echt gelukkig bent in deze relatie. Zo ja, kappen met exscharrels, facebook, etc. Zo nee, uitmaken met je vriend.
quote:suresixset schreef op 06 november 2014 @ 00:00:

16 cm lengte, 14 cm omtrek.

Vierkant dus?

Veel plezier.Geen wiskunde gehad op school zeker......
Waarom benadruk je zo dat hij weet dat je het ook met donkere mannen hebt gedaan, heb je soms meegemaakt dat iemand daar moeilijk over deed?
quote:kimm schreef op 06 november 2014 @ 14:24:

[...]

Geen wiskunde gehad op school zeker......

oke, bijna vierkant dan? als we dan toch de hele zooi gaan opmeten bij een nieuwe partner (waar ik overigens als vent zijnde toch behoorlijke vraagtekens bij zou plaatsen) dan maakt die 2cm omtrek ook niet meer uit me dunkt.

zijn er nog mensen in de zaal, die met meetlat, krompasser, of grondboor hun nieuwe partner willen onderzoeken en ook nog een waslijstje met ex-neukertjes willen plaatsen hier op t forum? Iedere 10e plaatser krijgen een eervolle vermelding, oorkonde en een gratis rookmelder voor thuis mee!
quote:klytemnestra schreef op 06 november 2014 @ 14:26:

Waarom benadruk je zo dat hij weet dat je het ook met donkere mannen hebt gedaan, heb je soms meegemaakt dat iemand daar moeilijk over deed?-
moderatorviva wijzigde dit bericht op 07-11-2014 09:10
Reden: verwijderd ivm racisme
% gewijzigd
quote:palindroom9 schreef op 06 november 2014 @ 22:20:

[...]

Ben je op je teentjes getrapt en zo'n type die alleen maar op negers valt? Persoonlijk snap ik wel dat mannen niet het niet op prijs stellen als de vriendin zich zo heeft verlaagdNee hoor ik val helemaal niet op donker, ooit heb ik eens een indo gehad en die had me toch een kleintje, nooit meer anders dan een echte Hollandse kerel
quote:palindroom9 schreef op 06 november 2014 @ 22:20:

[...]

Ben je op je teentjes getrapt en zo'n type die alleen maar op negers valt? Persoonlijk snap ik wel dat mannen niet het niet op prijs stellen als de vriendin zich zo heeft verlaagdik heb niks tegen negers maar ik zou toch het niet prettig vinden als mijn vriendin zo'n sexverleden zou hebben
quote:belle1971 schreef op 06 november 2014 @ 19:43:

[...]

oke, bijna vierkant dan? als we dan toch de hele zooi gaan opmeten bij een nieuwe partner (waar ik overigens als vent zijnde toch behoorlijke vraagtekens bij zou plaatsen) dan maakt die 2cm omtrek ook niet meer uit me dunkt.

Hahaha, ook geen wiskunde gehad...

Omtrek is wat anders dan diameter lieve schatten!
Tel daar begrijpend lezen maar bij op.

Maar goed het stond gisteren al in de volkskrant - we worden steeds dommer.
quote:Dubbus schreef op 07 november 2014 @ 12:24:

[...]

Hahaha, ook geen wiskunde gehad...

Omtrek is wat anders dan diameter lieve schatten!deel de omtrek gewoon door Pi. Have fun met je rekenmachine in bed, voordat je van start gaat. Zie het maar als voorspel dan, LOL!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven