Penislengte en ex-partners
woensdag 5 november 2014 om 21:37
Hi, ik ben een vrouw van begin 30 en ben zo'n 2,5 jaar single geweest. Daarvoor ruim 10 jaar relatie gehad. Voor mijn ex had ik zo'n 4 partners gehad en toen ik eenmaal vrijgezel werd dook ik gelijk in een nieuwe relatie, knipperlicht werd het. daarna heb ik me laten gaan (?). Ik zit nu op 20, incl. m'n huidige vriend, dus 15 in zo'n 26 maanden, waaronder 2 scharrels van 2 maanden en een 'relatie' van zo'n half jaar. Eigenlijk heb ik achter elkaar (en soms doorelkaar) sex gehad met verschillende mannen, flings, dates, hoop op relatie, ben nu heel gelukkig. Mijn vraag: is dit veel? Sommigen zeggen van wel, mijn vriend ook soms, ook al heeft hij veel meer vrouwen gehad dan ik mannen, daarbij ben ik nog wel in contact (niet veel) met deze ex-scharrels en kom ik ze soms tegen. Vind ie niet zo leuk, wat vinden jullie? Verder nog een vraag; m'n vriend heeft een heerlijke penis, maar ik merk dat ie soms erover twijfels. Hij is zo'n 16cm en 14cm in omtrek (ja we hebben gemeten haha), niet de grootste die ik heb gehad, maar ook niet de kleinste. Wat vinden jullie ervan en hoe kan ik hem geruststellen? Oh ja, hij is van Aziatische afkomst en hij weet dat ik ook met donkere mannen naar bed ben geweest.............. Verder heb ik vlak voordat ik met hem ging nog met 2 andere mannen het bed gedeeld, een zelfs een paar dagen voor de eerste keer met hem. Ik vind mezelf een gezonde jonge vrouw, maar navraag bij vriendinnen en wat ik her en der hoor denken mensen er toch anders over... wat zijn jullie ervaringen, want ik zit er toch een beetje mee.
Zoeken....
woensdag 5 november 2014 om 22:27
Pffff... merk wel dat ik heleboel dingen verkeerd heb aangepakt. in my defense; na mn lange relatie ben ik wel steeds op zoek geweest naar wat ik nu heb, maar ben veel gedumpt ook, en degene waar ik hopeloos op verliefd was die koos uiteindelijk niet voor mij.... nu bijna jaar geleden, maar toch betrap ik me erop nog bijna dagelijks op z'n facebook te kijken, ookal zijn we geen vrienden op facebook. ik weet het gewoon niet, 't lijkt soms wel obsessie of een gewoonte, want ik doe het ook bij exscharrels... wat is er mis met me?
(((
Zoeken....
woensdag 5 november 2014 om 22:33
woensdag 5 november 2014 om 22:41
@asrem ik denk juist wel dat hij het is, praten al over samenwonen en kinderen op termijn, hij heeft ook lange relaties gehad en is er aan toe. hij is een echte man. maar ik zit gewoon met mijn eigen verleden en ben nu eenmaal iemand die dat slecht kan loslaten, ook omdat ik intieme activiteiten en gevoelens heb gehad voor (zoveel?) anderen.... ik hecht me snel, ben daardoor ookvaak gekwetst en gedumpt. ik wil ook oog op de toekomst, maar merk dat mijn verleden en exen toch vaak ter sprake komen en ben daarzelf schuldig aan en probeer het ook al te minderen (we hebben er over gesproken en ook mn moeder zegt dat hij gelijk heeft), maar elke keer als het gebeurt floept het eruit en krijgen we weer die discussie... moet ik afstand nemen om de relatie te redden?
Zoeken....
woensdag 5 november 2014 om 22:43
vind je een beetje 'kijk mij eens geweldig zijn' gecombineerd met een hoop geleuter over ex-en en piemols lullen eerlijk gezegd. lekker belangrijk, en hartstikke fijn voor je nieuwe vent. Als een nieuwe vriendin hier hele dagen over zou lopen doorhalen zou ik er al vrij snel klaar mee zijn eerlijk gezegd. koop een mega-dildo of brandblusser en be happy. pffff.. wat zou jij er van vinden als jouw nieuwe vriend hele dagen zou zitten miepen over alle doosjes waar hij al ingehangen heeft en vervolgens zeggen, goh, jouw doos is weliswaar zo groot als een garagebox, maar verder kan het er wel mee door...
woensdag 5 november 2014 om 22:51
Vind dat je je erg druk maakt om weinig. Het aantal maakt denk ik niet uit. Ik denk dat het voor je vriend veel belangrijker is te weten dat je nu serieus bent.
Dat je zijn penis hebt opgemeten om er vervolgens hier over te speculeren, terwijl je zelf genoeg verschillende soorten en maten hebt gezien, vind ik wat ver gaan. Het maakt hem niet zekerder als je gaat opmeten. Hij zou zich zeker moeten voelen bij je. Dat wordt op deze manier niet echt waargemaakt heb ik het idee.
Dat je zijn penis hebt opgemeten om er vervolgens hier over te speculeren, terwijl je zelf genoeg verschillende soorten en maten hebt gezien, vind ik wat ver gaan. Het maakt hem niet zekerder als je gaat opmeten. Hij zou zich zeker moeten voelen bij je. Dat wordt op deze manier niet echt waargemaakt heb ik het idee.
Bij twijfel... doen!
donderdag 6 november 2014 om 00:19
Je moet hem complimenteren met hoe hij is. Niet hoe hij in vergelijking met anderen is. Daar zou ik ook snel genoeg van krijgen, het zijn rare complimenten ook.
'Je pijpt lekker Lupine, veel beter dan mijn twintig exen.' Huh?
Ik sluit me aan bij mijn voorgangsters die schrijven dat je niet zo met je exen bezig moet zijn. En zijn piemel niet moet gaan opmeten. In godsnaam zeg, waar slaat dat op. Al helemaal als je de hele tijd zo aan het vergelijken bent, lijkt het wel een wedstrijd.
Als je echt zo ok bent met je verleden, dan laat je het ook rusten. Het heeft geen enkele toegevoegde waarde dat telkens zo op te rakelen. Het zou op mij overkomen alsof je een beetje stoer zit te doen. Waarom? Moet je iets compenseren?
'Je pijpt lekker Lupine, veel beter dan mijn twintig exen.' Huh?
Ik sluit me aan bij mijn voorgangsters die schrijven dat je niet zo met je exen bezig moet zijn. En zijn piemel niet moet gaan opmeten. In godsnaam zeg, waar slaat dat op. Al helemaal als je de hele tijd zo aan het vergelijken bent, lijkt het wel een wedstrijd.
Als je echt zo ok bent met je verleden, dan laat je het ook rusten. Het heeft geen enkele toegevoegde waarde dat telkens zo op te rakelen. Het zou op mij overkomen alsof je een beetje stoer zit te doen. Waarom? Moet je iets compenseren?
donderdag 6 november 2014 om 09:05
donderdag 6 november 2014 om 12:52
Ik snap het niet zo dat mensen zo krampachtig doen over expartners, relatieverleden en aantal sexpartners eigenlijk. In mijn relatief korte relatie (aantal maanden) hebben we dat gewoon openlijk met elkaar besproken, er om gelachen, soms verbaasd of geschokt gekeken en vervolgens duidelijk gemaakt dat het er verder allemaal niet toe doet en dat we belangrijk voor elkaar zijn nu. Dus ja, om te zeggen dat je twee donkere mannen gehad hebt, vind ik persoonlijk niet heel vreemd als iemand er naar vraagt of je dat wel eens gedaan hebt.
Afgezien daarvan: hoe leuk vind je je vriend? Waar komt dat gevoel vandaan om exscharrels nog op te zoeken en er contact mee te onderhouden? Dat zou me meer zorgen baren dan eventuele prestaties van vergelijkingsmateriaal als ik je vriend was. En waarom is het van belang of zijn penis groot of klein is? Het gaat erom dat jullie sex goed is, en dat jij tevreden bent met wat hij heeft en ermee doet. Je vriend wil het gevoel krijgen dat jij serieus bent in deze relatie en dat hij de leukste, liefste, mooiste etc man op aarde is. En door zijn piemel op te meten krijgt hij dat gevoel denk ik niet echt. En ik eigenlijk ook niet. Kijk eens naar jezelf of je wel echt gelukkig bent in deze relatie. Zo ja, kappen met exscharrels, facebook, etc. Zo nee, uitmaken met je vriend.
Afgezien daarvan: hoe leuk vind je je vriend? Waar komt dat gevoel vandaan om exscharrels nog op te zoeken en er contact mee te onderhouden? Dat zou me meer zorgen baren dan eventuele prestaties van vergelijkingsmateriaal als ik je vriend was. En waarom is het van belang of zijn penis groot of klein is? Het gaat erom dat jullie sex goed is, en dat jij tevreden bent met wat hij heeft en ermee doet. Je vriend wil het gevoel krijgen dat jij serieus bent in deze relatie en dat hij de leukste, liefste, mooiste etc man op aarde is. En door zijn piemel op te meten krijgt hij dat gevoel denk ik niet echt. En ik eigenlijk ook niet. Kijk eens naar jezelf of je wel echt gelukkig bent in deze relatie. Zo ja, kappen met exscharrels, facebook, etc. Zo nee, uitmaken met je vriend.
donderdag 6 november 2014 om 19:43
quote:kimm schreef op 06 november 2014 @ 14:24:
[...]
Geen wiskunde gehad op school zeker......
oke, bijna vierkant dan? als we dan toch de hele zooi gaan opmeten bij een nieuwe partner (waar ik overigens als vent zijnde toch behoorlijke vraagtekens bij zou plaatsen) dan maakt die 2cm omtrek ook niet meer uit me dunkt.
zijn er nog mensen in de zaal, die met meetlat, krompasser, of grondboor hun nieuwe partner willen onderzoeken en ook nog een waslijstje met ex-neukertjes willen plaatsen hier op t forum? Iedere 10e plaatser krijgen een eervolle vermelding, oorkonde en een gratis rookmelder voor thuis mee!
[...]
Geen wiskunde gehad op school zeker......
oke, bijna vierkant dan? als we dan toch de hele zooi gaan opmeten bij een nieuwe partner (waar ik overigens als vent zijnde toch behoorlijke vraagtekens bij zou plaatsen) dan maakt die 2cm omtrek ook niet meer uit me dunkt.
zijn er nog mensen in de zaal, die met meetlat, krompasser, of grondboor hun nieuwe partner willen onderzoeken en ook nog een waslijstje met ex-neukertjes willen plaatsen hier op t forum? Iedere 10e plaatser krijgen een eervolle vermelding, oorkonde en een gratis rookmelder voor thuis mee!
donderdag 6 november 2014 om 22:20
vrijdag 7 november 2014 om 08:54
quote:palindroom9 schreef op 06 november 2014 @ 22:20:
[...]
Ben je op je teentjes getrapt en zo'n type die alleen maar op negers valt? Persoonlijk snap ik wel dat mannen niet het niet op prijs stellen als de vriendin zich zo heeft verlaagdNee hoor ik val helemaal niet op donker, ooit heb ik eens een indo gehad en die had me toch een kleintje, nooit meer anders dan een echte Hollandse kerel
[...]
Ben je op je teentjes getrapt en zo'n type die alleen maar op negers valt? Persoonlijk snap ik wel dat mannen niet het niet op prijs stellen als de vriendin zich zo heeft verlaagdNee hoor ik val helemaal niet op donker, ooit heb ik eens een indo gehad en die had me toch een kleintje, nooit meer anders dan een echte Hollandse kerel
vrijdag 7 november 2014 om 09:09
quote:palindroom9 schreef op 06 november 2014 @ 22:20:
[...]
Ben je op je teentjes getrapt en zo'n type die alleen maar op negers valt? Persoonlijk snap ik wel dat mannen niet het niet op prijs stellen als de vriendin zich zo heeft verlaagdik heb niks tegen negers maar ik zou toch het niet prettig vinden als mijn vriendin zo'n sexverleden zou hebben
[...]
Ben je op je teentjes getrapt en zo'n type die alleen maar op negers valt? Persoonlijk snap ik wel dat mannen niet het niet op prijs stellen als de vriendin zich zo heeft verlaagdik heb niks tegen negers maar ik zou toch het niet prettig vinden als mijn vriendin zo'n sexverleden zou hebben
vrijdag 7 november 2014 om 12:24
quote:belle1971 schreef op 06 november 2014 @ 19:43:
[...]
Hahaha, ook geen wiskunde gehad...
Omtrek is wat anders dan diameter lieve schatten!
[...]
Hahaha, ook geen wiskunde gehad...
Omtrek is wat anders dan diameter lieve schatten!
vrijdag 7 november 2014 om 16:52