BabyRent Den Haag, failliet?

23-07-2008 19:52 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik vraag me af of er iemand iets meer weet over de BabyRent winkel in Den Haag of dat er meer mensen gedupeerd zijn.

Eind april hebben we namelijk in deze winkel een Phil & Teds rugdrager gereseveerd voor onze vakantie naar Oostenrijk. Vandaag zou mijn vriend hem ophalen en toen bleek dat die winkel dicht was en te huur stond. Ze hadden onze gegevens maar hebben niets laten horen.

Wij hebben nu geen rugdrager, zijn onze aanbetaling kwijt en geen idee waar we ons nu toe kunnen wenden. Via de site wordt je verwezen naar filiaal Dordrecht maar die kan ook niets doen.

Zijn er meer mensen gedupeerd of weten er mensen meer?

Ik zou het graag weten.
Ik weet er niets van, maar een aanbetaling voor een rugdrager kan nooit veel zijn of wel?

Denk dat je kunt fluiten naar je centen
quote:MMP schreef op 23 juli 2008 @ 20:14:

Ik weet er niets van, maar een aanbetaling voor een rugdrager kan nooit veel zijn of wel?

Denk dat je kunt fluiten naar je centen Het is natuurlijk geen groot bedrag, maar als we een geldboompje hadden gehad hadden we een rugdrager kunnen kopen en hadden we hem niet hoeven huren.

En het gaat een beetje om het principe natuurlijk, ik betaal voor een dienst, dan wil ik graag dat die dienst geleverd wordt en zo niet dan wil ik mijn geld terug.

Het belangrijkste is niet eens mijn geld, maar wel dat we nu zonder rugdrager zitten...
18-06-2008:

De Babyrent winkel in Den Haag maakt met onmiddelijke ingang geen deel meer uit van Babyrent, u kunt zich wenden tot Babyrent Dordrecht.

www.babyrent.nl
Oke ik had niet begrepen dat hem ging huren, dacht dat je hem gereserveerd had in de zin van bestellen.

Hmm ja snap het principe wel, dan is het nog extra zuur.
Je kunt op de site van de kamer van koophandel (www.kvk.nl) kijken of ze als failliet vermeld worden. Dan is er wel een of andere notaris die hun zaak behartigd en dan kun je op de lijst komen van mensen die nog geld van ze krijgen. Als dan bijvoorbeeld het meubilair en de resterende producten verkocht zijn wordt het geld wat dat oplevert verdeeld, maar daar zit een volgorde in van wie er meer recht heeft, dus de kans dat je nog wat van je geld ziet is nihil. Maar je kunt het proberen natuurlijk.
Weet niks over die winkel, maar vind het wel heel lullig voor jullie.

Wil je de mijne lenen? Is nog helemaal nieuw. Gekocht bij zo'n outdoor-winkel, dus wel een goed ding...
Wat een lief aanbod van je steph79. Mag ook wel eens gezegd worden
Dat is nog eens aardig steph79.

Bieb, waarom kan filiaal Dordrecht niets doen, daar word je notabene naar doorverwezen. Lijkt me dat zij je de draagzak moeten leveren.
anoniem_30416 wijzigde dit bericht op 23-07-2008 21:08
Reden: -t
% gewijzigd
Ja, dat bedoel ik. Het is toch één bedrijf, onder een naam. Lijkt mij dat ze dat niet zomaar kunnen maken.
quote:Morrie schreef op 23 juli 2008 @ 20:46:Bieb, waarom kan filiaal Dordrecht niets doen, daar wordt je notabene naar doorverwezen. Lijkt me dat zij je de draagzak moeten leveren.Zal wel een franchise zijn: allemaal aparte ondernemers die deelnemen in een formule.
Als ik op die site kijk, vind ik het er ook knullig uitzien trouwens. En ik zie dat vestiging Utrecht ook gesloten is. Gaat zeker goed met babyrent....

Maar nergens idd een adres of telefoonnummer van een overkoepelende organisatie oid. Ik denk dat het er slecht uitziet voor je bieb.
quote:steph79 schreef op 23 juli 2008 @ 20:37:

Weet niks over die winkel, maar vind het wel heel lullig voor jullie.

Wil je de mijne lenen? Is nog helemaal nieuw. Gekocht bij zo'n outdoor-winkel, dus wel een goed ding...Wat een ontzettend lief aanbod!!!
Gisteren hebben we meteen filiaal Dordrecht gemaild, want was telefonisch niet te bereiken. We kregen vrij snel reactie. Het schijnen allemaal aparte ondernemers te zijn. Omdat er zoveel klachten over Den Haag kwamen is hij van de site en uit BabyRent gezet. Ze hebben dus geen filialenbeleid, dus ze nemen de zaken uit Den haag niet over.

De vrouw van Dordrecht zou vandaag wel in haar filiaal kijken of er nog een rugdrager was. Ook hebben we het nummer van de eigenaar in Den Haag gekregen.

Dus we gaan zo maar eens bellen....
Succes, enne...aanbod blijft staan hoor!
Na veel gemail en gebel, heb ik eindelijk de eigenaar te pakken gekregen. En mijn vriend gaat hem nu halen! En anders hebben we in filiaal Dordrecht een reservering staan. Dus als het goed is hebben we straks toch ons gereserveerde exemplaar.

Steph: wat ontzettend aardig. Mijn vriend en ik vinden het heel speciaal dat je dat aanbiedt!
Misschien een beetje mosterd na de maaltijd maar bij Top Shelf zijn de rugdragers in de uitverkoop. Wij hebben er eentje gekocht van Nomad met 50% korting. Nu dus voor 75 euri.

Hoe dan ook een vervelende zaak en ik hoop dat jullie snel een goede oplossing hebben. Prettige vakantie!
Graag gedaan Bieb! Had het fijn gevonden als ik jullie had kunnen helpen, maar dit is natuurlijk de beste oplossing.

Heel veel plezier op vakantie!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven