Entertainment alle pijlers

Het Verstopic

13-06-2008 19:48 4701 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve dames en heren,

Wat begonnen is als een topic voor iedereen die wilde vluchten van het voetbal is nu een gezellig verstopic. We hebben wel een paar regeltjes:

- Iedereen is welkom, dus kom erbij! Hoe meer zielen, hoe meer vreugd!

- De uitsmijter mag je niet zo uitputten dat de rest er niks meer aan heeft (zo gaan we wel erg hard met die mannen )

- Je moet je voeten vegen voordat je de tent binnenkomt!

- Geen brandende fakkels in de tent.

- Als je in bed gaat liggen, hou dan ruimte vrij er zijn nog meer mensen die er gebruik van willen maken.

Onze trots:

*vlucht de tent binnen na een totaal slapeloze nacht met loos alarm*

Pff wat ben ik brak...alsof ik de hele nacht in paradiso heb staan dansen... lichaam doet heel onaangenaam voorbereidend werk voor larfjes terwereldkoming.... echt driewerf pfff.

Schuif er even een beschuitje in en een kopje thee, meer kan ik nog ff niet aan vandaag. Verder iedereen lekker geslapen?? of zien jullie er ook zo uit hmm plaatje doet t ook al niet...ik sla deze dag ff over denk ik ...
Dat moet ik telkens opnieuw doen zus... alst goed is zijn we al vriendjes....

Maar inderdaan Ann-liv... tis weer aan:) al wel weer lang hoor, tis alweer week 3 dattie bij me terug is:)

en volgens mij wildie niet meer weg ook:D:D *bounced door kantoor*

Waarom heb je zo slecht geslapen bij?
*

Het zonnetje schijnt...

De lucht is blauw!

Dakbedekkers...

Waar zijn jullie nouw!!!

*
Nou Ambrozus, ik dacht al wel dat jullie weer samen waren, maar meen dat ik nog niks 'officieels' had meegekregen. Fijn dat het goed gaat! Heeft hij dan (ipv de kantoorklerk) romantische gestes gedaan? Het is bij mij na 6 jaar wel een beetje gedaan met de romantiek (tja, ik zie inmiddels wel in dat zijn eigen romantische gebaren wel schattig zijn, maar het is niet echt -hoe zeg je dat- meeslepend), dus leef graag mee met andermans sores romantische passie...

Jee Bijtje, wat een ellende. Kan me voorstellen dat het al zwaar genoeg is zo op het end, en dan zou het wel fijn zijn als larf meewerkt en zich koest houdt. Maar larf heeft nog de hele dag de tijd om op MissChickens verjaardag ter wereld te komen! Soms kan het snel gaan, toch? Of is het eigenlijk de bedoeling dat 'ie nog even blijft zitten en op 8-8-08 de wereld ziet? Dat duurt nog wel lang. Heb je alle grey's anatomy's al gezien?

Ambroos, jouw bericht is gelukt, maar het is onmogelijk om iets terug te sturen. Heb nu het probleem voorgelegd bij het een of andere mod/bug-topic, maar tot op heden nog geen reactie.

Ik ga weer klussen (en nee, niet de forum-term, gewoon ouderwets schuren en verven!) Heb zojuist drie raamkozijntjes geschuurd en schoongemaakt met ammoniak, wat is dat smerig. En dadelijk ga ik ze lakken. Gelukkig doet de radio het, het is zo saai in je eentje!
Hallo dames, ik ben ook aan het werk en heb nu "verplicht"een half uurtje pauze. Ik vind het werk zo leuk, ga die kinderen ook echt missen straks (na vandaag vakantie!)

We gaan vanmiddag naar de zuivelboerderij om te zien hoe kaas gemaakt wordt.

:knuf: voor Bijtje

Ann liv, hoop dat ze een idee hebben hoe het komt. Zou wel leuk zijn als je ook gewoon berichten kan sturen.
Mijn kozijntjes zijn wit! Nu de rest nog.

Zou wel leuk zijn om berichten te sturen he? Stiekem roddelen over de andere verstoppers: heeerlijk.

Werk ze!!
gewoon al 2 dagen buikpijn, misselijk, moemoemoe en er een beetje doorheen. Ik kan niet zo goed tegen half werk maar dit is duidelijk mijn lichaam die vast voorbereidend werk doet. Larfje heeft werkelijk de hele nacht liggen stuiteren en daar heeft ie dus geen plek meer voor... (denk maar aan jezelf die zich in een te kleine panty probeert te persen) EN IK WIL NU GEWOON WETEN WAT HET WORDT EN HOE T ER UIT ZIET!!!! verder ben ik helemaal niet ongeduldig.

Ambrozus; fijn dat de liefde weer ok is... is wel fijn met dit weer.

Ambro; hoe is het met de zindelijkheidstraining?? (dank voor de knuffel)

annliv enorm rustgevend he dat schilderen...(heb vorige week nog een muurtje gedaan) greys nog niet afgekeken maar lief is heel veel vrij... dan genieten we nog even van met z'n tweeen zijn.

Tientje hoe is t met de mannen???
Haaaa allemaal!

*valt even binnen*

Ik ben er ook weer even! Ben vandaag eerder thuis omdat ik straks met Grijs Monster (lees: de poes) naar dierenarts moet. Poes moet onder narcose van haar tandsteen afgeholpen worden. Bleek nogal ontstoken tandvlees te hebben en dan gaan ze tandsteen onder narcose verwijderen. Xander gaat het niet redden om op tijd thuis te zijn, dus nu moet ik Heel Allenig en Zelfstandig de grote PoesVangTruuk doen . Daar ben ik nooit zo goed in, want ben altijd nét iets te twijfelachtig, waardoor Poes denkt: hahaaaa jij durft niet, ik spring lekker weg en verstop me onder de bank....

Ben dus nu al bezig met de mentale voorbereiding
Peas on earth!
Ohhh spannend wanneer Larfje komt! Kan me voorstellen dat je het NU wilt zien, NU wilt weten hoe hij/zij eruit ziet, NU nu nu!

Kippetje is lekker op vakantie

Wat een afzichtelijke ongetwijfeld mierrrrzoete kip

AnnLiv is goed bezig met kozijnen schilderen! Wauw!

Ambroos, leuk dat je je werk zo leuk vindt. Wat doe je eignelijk precies? En hoe lang nog? Is het niet iets wat je ook nog na de vakantie zou kunnen doen? Of ben je dan te druk met studeren?

En Ambrozussie, fijn dat het wel goed is tussen jullie!

En wat is er met tientje en de mannen? Dat heb ik even gemist geloof ik. Zal es even terugzoeken!

Oh, iemand een dropje trouwens?

Peas on earth!
goh... Ik dacht toch echt dat k t wel had verteld dat mannetje niet zonder me kon:) Maar dan alsnog bedankt Maar nee ann... hij is niet zo romantisch... Heb m gister moeten vertellen dat k best wel eens n bosje rozen zou willen!!!

Aaaaah zus neem je n lekker stukje echte kaas mee voor me:)

en Bijtje... voor jou een kus en opdat larfje het snel zat wordt daarbinnen! (dan krijgen wij beschuit met muisjes

ooh... prinses... succes met poes:p
quote:Ann Liv schreef op 22 juli 2008 @ 13:53:

Mijn kozijntjes zijn wit! Nu de rest nog.

Zou wel leuk zijn om berichten te sturen he? Stiekem roddelen over de andere verstoppers: heeerlijk.

Werk ze!!je hele huis wit...? Is wel heel erg ziekenhuislike...
Het toppunt van romantiek zoals uit liefdesromannetjes mbt mijn vriend is dat hij een keer na valentijnsdag vanuit zijn werk een kartonnen roos mee heeft genomen 'anders gooiden ze hem weg.' Zo culterig dat ik hem heb bewaard. Hij heeft trouwens wel een keer, toen hij een weekend ging mountainbiken, kilometers omgefietst zodat hij een armband voor me kon kopen die we een paar maanden eerder in een dorpje in de Ardennen hadden gezien. En dat heeft hij tot mijn verjaardag een half jaar later verborgen weten te houden!

Die dropjes zien er heulll lekker uit Prinses. Hoe is het met de PoesVangTruuk gegaan? Bij de laatste checkup was het bij ons geen probleem om de katten te vangen. Pas bij de dierenarts werd het een probleem, de assistente kon onze dikzak niet in bedwang houden... Is de tandsteen inmiddels wel verwijderd?
OoOh wat lief van hem Ann!

Mijn lief stelde voor ook te gaan forummen, omdat ik hem vertelde of het donor of niet forumpje waar het zo lekker aan toe ging(hij wilde graag zn mening kwijt:p) Maar als hij dat nou echt eens gaat doen... Kan hij nog wat leren!!! Zoals inderdaad ook uren omfietsen speciaal voor mij. Maarja, tis n luilak.

K weet nog dat we mn moeders hond naar de dierenarts moesten doen. De eerste keer, inenten. De keren daarop ging ze pertinent plat op haar gatje zitten vlak voor we het erf opliepen. Omdat ze niet geprikt wilde worden. Dit zal ook zo wel blijven, ze mag de dierenarts niet zo:P

Dieren en dierenartsen... Wij gingen er alleen maar heen omdat die man zo verschrikkelijk ontzettend mooi was;)
Net thuis, van 8 tot kwart voor 6 gewerkt, ik mis die kinderen nu al! Wel bekaf, korte dagschets:

-22 kinderen

- drukke ochtend gehad met activiteiten

- Boodschappen gedaan met 4 kinderen

- Tosti's gemaakt met kinderen tussen de middag

- geen pauze (daar heb ik de rust gewoon niet voor )

- Met 6 kids van 6-8 jaar ruim 5 kilometer gefietst, met een stagiaire en hulp erbij gelukkig

- Toen gezien hoe kaas gemaakt wordt

- Kalfjes geaaid

- Varkentjes en varkens gezien en geaaid

- In een grote bak achter de trekker gezeten waar we in zijn geklommen met een trap. Trap ging niet mee, hoe kom je er ooit weer uit , angsten overwonnen en de boer me laten helpen (lees: heb mezelf laten zakken, hij me opgevangen)

- Toen moesten we heel onverantwoord met 22 kinderen over twee dikke balken over een brede sloot lopen, ik vond het zelf al doodeng, laat staan die kinderen.

- Toen nog ruim een kilometer teruggelopen naar de boerderij en weer dat stuk terug gefietst!

- En toen nog zo'n 10/12 keer hetzelfde verhaal aan alle ouders verteld

Ik heb geloof ik geen voeten meer

@Prinses, is het gelukt met de vangtruc?

Ik werk op een buitenschoolse opvang. Ik heb daar de afgelopen weken ingevallen op de jongste groep, helaas komt hun eigen leidster volgende week terug. Maar ik blijf daar wel invalwerk doen na mijn vakantie. En komend schooljaar krijg ik op maandag mijn eigen groep, dat zijn dan de oudste kinderen. Echt heel erg fijn werk.

@Ann Liv, heb je al een reactie? Of moet ik ook nog even gaan zeuren

@ Zusje, geen tijd en geen fut om ook nog kaas te eten.

@Bijtje, snap dat je je larfje nu wel wil zien

De zindelijkheidstraining mocht ik in geen geval beginnen, ik mocht hem zelfs niet belonen als hij zelf naar de wc gaat etc. Want: Ouders vinden het niet nodig, en ok dat hij een luier draagt. We zijn geen opvoedbureau, dus het komt er op neer dat ik me met mijn eigen zaken moet bemoeien. Echt ontzettend rot, vooral voor hem! Als het nou mijn eigen groep was geweest, dus voor onbepaalde tijd ipv even invallen, had ik er meer werk van gemaakt. Maar nu heb ik die ouders misschien 3 of hooguit 4 keer gezien.
Lief he? Is wel weer jaren geleden, maar ik kan daar nog wel even op teren. Dat bosje bloemen waar jij op doelde heb ik trouwens nog nooooit gehad. Maar goed, hij klust wel als een dolle, kun je ook romantisch opvatten.

Overigens wordt niet alles in ons huis wit (heb een paar mooie behangetjes, zie een aantal pagina's terug ) maar wel veel. Ik houd nogal van ditjes en datjes, fotootjes, boeken, vreemde beeldjes, schaaltjes, vaasjes en ga zo maar door. En als je muren allemaal verschillende kleurtjes hebben wordt het echt een poppenkast. Sowieso worden alle deuren en architraven wel wit-wit, dus niet dat gelige. Maar ik hou op, ik blijf over dat huis doorkletsen als ik niet uitkijk.
Klinkt heftig Ambroos, maar wel fijn dat je het zo naar je zin hebt. Jammer dat je snel afscheid moet nemen van de groep, maar wel erg leuk dat je op dezelfde plek kan blijven werken na de vakantie. En nee, nog geen reactie. Ben benieuwd. Heb mijn vraag gesteld op de viva-pijler, maar weet niet of ik goed zit.
Ohja behangetjes heb k gezien! Mooooii:)

Oh dus je hebt gewoon troepjes (zo noem ik de mijne:P) Ik hou van n huis vol troepjes!!! Maar mijn kamertje bij mn pap heeft wel alle kleuren van de regenboog:P gele en paarse muren, hout plafond(dus je ziet echt hout zonder verf) met Bordeauxrode planken, 6 kasten (op 5 bij 5 metertjes:p) en vooral heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel aan de muur. Dus ben denk ik te heftig:P haha... Gelukkig heb k mn eigen huis nog niet;)

Maar wit met veel spulletjes lijkt me wel mooier... Maar daar ben k dan toch nog te puberig voor:p

en zusje, geeft niets hoor, van de kaas. We gaan ze zelf nog wel n keer halen:p HaaaaHa:P

Maar, ik ben dus niet de enige die nooit roosjes heeft gehad van mannetje... Misschien moet k t dan ook maar op jou manier bekijken. Hij klust dan wel niet, maar hij... tjah...

daar ga ik over nadenken:P

neej hijs lief:p
Leuk, Ambrosia, dat je het zo naar je zin hebt gehad!!!
@Laura, ja heb er zo'n goed gevoel bij dat ik heb aangeboden dat ze me in mijn vakantie mogen bellen als ze een invalster nodig hebben
mogguh dames.... lekker weertje heb ik besteld nietwaar??

@ambro; was al bang dat dat het verhaal was (die van de zindelijkheid) jammer dat je zo op je plek gezet wordt terwijl je alleen wilt helpen. Kan me idd voorstellen dat je er meer werk van had gemaakt als het je eigen groep was. Ik wil na mijn verlof ook graag naar een bso/nso, vind ik ook veel leuker dan die hele kleintjes, en ik ben nogal van de knutsel en dat kan je beter kwijt bij basisschool leeftijd.

@annliv ken dat hoor; oeverloos ouwehoeren over je nieuwe huis en bedachte kluswerkzaamheden... wij wonen hier al een jaar en ik kan er nogsteeds uren mee vullen!

@Zusje; fijn blijven puberen hoor!!! ben dan wel een stukje ouder dan jij maar kan nogsteeds erg goed puberen (de wereld is al veel te serieus.... mijn motto is dus zo lang mogelijk jezelf in t openbaar belachelijk maken en er vooral heel hard om lachen... t leven is veel te kort voor al te serieus zijn.)

zo ga wat aan de lunch doen....(heeeeel langzaam) komt zwanger vriendinnetje lunchen en daarna gaan we naar de babydump EN de prenatal.... heeeeel fijn!
@Ambrosia: tof joh! Dus als ik het goed begrijp (ik heb vooral doordeweeks wat moeite het hier allemaal bij te houden haha) is die plotse actie dat je ineens op een andere groep moest invallen en een beetje in het diepe werd gegooid eigenlijk heel goed uitgepakt? Of haal ik nou dingen door elkaar? Wel gaaf als je door zoiets er juist achterkomt dat je iets heel leuk vindt!!

@Bijtje: haha, manana manana! Lekker toch, veel plezier!

Ik ga zo heel manana manana maar eens wat dozen inpakken. Brrr, geen zin in, omdat ik bang ben dat het helemaal niet past allemaal. Maar goed. In het ergste geval nog wat dozen bij halen.
he laura de uitdrukking manana manana kende ik niet... wel pocopoco op z'n antiliaans... Ow en een tipje; GEEN verhuisdozen halen bij de borent.... zijn zo stuk en heul duur. Die van de gamma zijn meer waar voor je geld. En anders dozen besparen door kleding in vuilniszakken te stoppen.

Ik heb alle kamers in mijn nieuwe huis genummerd en op alle dozen/zakken voor mezelf klein gezet wat er in zat en met een dikke eddingstift heel groot dezelfde nummers als de kames waar de dozen heen moesten. Scheelde heel veel energie omdat ik niet elke keer moest zeggen waar welke kamer was. T is wel heel erg " dikkie dik- jip en janneke" maar werkte heel goed en ik had geen dozen in de verkeerde kamer staan. EN geen gefrustreerde verhuishulpen... wanneer ga je verhuizen??

iemand een ijsje?? heb al 4 aarbeien ijsjes op (mijn nieuwe verslaving... gaat 1 doos per 2 dagen doorheen)
Sorrysorrysorry, niks gelezen, vanmiddag zakelijke dingen geregeld, mensen van het asiel kenden me nog en wisten ook dat wij Lima hadden gekocht vorig jaar, waren lief. Ik ben zenuwachtig, we gaan over kwartier rijden. Laat nog wel iets weten vanavond...
Darah is er dan eindelijk, hartstikke spannend, maar ze maken elkaar niet af, dat is goed nieuws !

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven