Mode & Beauty alle pijlers

veertigplus

07-11-2014 15:39 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo Dames,

WIJ ZIJN OPZOEK NAAR VROUWEN VANAF 40!!

Wat vinden jullie van het aanbod van kleding voor de vrouwelijke veertigplusser?
Het plaatsen van oproepjes op dit forum is verboden. Haal de link snel weg want het is hier een enorme sport om zo vaak mogelijk de enquete in te vullen met de grootst mogelijke nonsensantwoorden waardoor je resultaten waardeloos zijn en totaal niet op waarheid gestoeld
"As je denk dat je mooi ben dan ben je een embersiel leleike kuthoer"
quote:adorabull schreef op 07 november 2014 @ 15:44:

Het plaatsen van oproepjes op dit forum is verboden. Haal de link snel weg want het is hier een enorme sport om zo vaak mogelijk de enquete in te vullen met de grootst mogelijke nonsensantwoorden waardoor je resultaten waardeloos zijn en totaal niet op waarheid gestoeldJaaaa, snel snel!
aanbod van kleding ? Schoenen ? Mannen ? Huzen ? Autos ? Gigolo's ?

doei !
Voordat jullie kunnen afstuderen moeten jullie ook nog even werken aan het vak korte termijn geheugen. Tussen aanmelding bij dit forum om 15.35 uur en plaatsing van dit topic om 15.39 uur zijn jullie al vergeten dat oproepjes op het prikbord thuishoren! Schande...
Er bestaat geen veertigplus mode. Er is jonge mode en er is bejaardenmode en er zit niets tussenin, het is dan ook een kwestie van laveren.
quote:Cateautje schreef op 07 november 2014 @ 16:10:

Er bestaat geen veertigplus mode. Er is jonge mode en er is bejaardenmode en er zit niets tussenin, het is dan ook een kwestie van laveren.Ik was me ook niet echt bewust van mode voor 40+ers.

Er bestaat geen veertigplus mode. Er is jonge mode en er is bejaardenmode en er zit niets tussenin, het is dan ook een kwestie van laveren.+1
Er bestaan in mijn ogen wel modematen maar geen modeleeftijden.
40+ mode, is dat alles wat groter is dan maat 40?

Er bestaat geen veertigplus mode. Er is jonge mode en er is bejaardenmode en er zit niets tussenin, het is dan ook een kwestie van laveren.

+1

Hopeloos. Het is of veel te jeugdig (ik kan mijn zwangerschapsstriemenbuik echt niet meer in een skinny proppen) of het is geschikt voor mijn schoonmoeder (van 75).
Voor de heren is het trouwens niet veel beter hoor. Wat ik zoek voor mijn 50 jarige man is een vlotte combinatie. Hij hoeft niet strak in het pak maar een skinny jeans is ook niks. En die combinatie hoeft dan weer geen 500 euro te kosten.
http://veertigplusfabulous.blogspot.nl/
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ik denk wel dat oudere vrouwen zich anders moeten kleden dan vrouwen van 20. Het lichaam is niet meer strak en dus moet je dikkere en duurdere stoffen dragen. Geen H en M meer.
I'm a long long way from home
quote:koiboi schreef op 07 november 2014 @ 21:32:

Ik denk wel dat oudere vrouwen zich anders moeten kleden dan vrouwen van 20. Het lichaam is niet meer strak en dus moet je dikkere en duurdere stoffen dragen. Geen H en M meer.Jij vond alles en iedereen zonder pik toch " meisjes " ?
Blijf je daar nou weer over doorgaan de hele tijd?
En waar koop jij dan je kleren want ik begrijp dat jij ook een ouder meisje bent. Ik hoop niet bij de H en M of bij de Didi. Meisjes in Didi maken elk gereedschap slap.
quote:koiboi schreef op 07 november 2014 @ 22:01:

En waar koop jij dan je kleren want ik begrijp dat jij ook een ouder meisje bent. Ik hoop niet bij de H en M of bij de Didi. Meisjes in Didi maken elk gereedschap slap.

Wil je nou dat ik met jou een goed gesprek ga voeren over waar ik mijn kleding koop? Hahaha; écht?

Nou, zal ik eens gek doen? De laatste keer dat ik ben wezen winkelen was in de Bijenkorf, maar dat zegt nog niks.
Dat zegt me heel veel. Was je er tijdens de dollige dagen?
Volgens mij heeft elke leeftijd dezelfde categorieën. Smaakvol, slecht zittend en ordinair. Als je die 3 uit elkaar weet te houden kan er weinig mis gaan.
quote:koiboi schreef op 07 november 2014 @ 22:08:

Dat zegt me heel veel. Was je er tijdens de dollige dagen?Nee, natuurlijk niet; doe me een lol zeg.
Ik heb echt interesse hoor, wat draag je dan @Blijfgewoonbianca?

Ik vind Gerry Weber of Claudia Strater voor oudere meiden heel smaakvol. Ik ga wel eens winkelen met mijn moeder en zij slaagt altijd bij Gerry
quote:koiboi schreef op 07 november 2014 @ 22:15:

Ik heb echt interesse hoor, wat draag je dan @Blijfgewoonbianca?

Ik vind Gerry Weber of Claudia Strater voor oudere meiden heel smaakvol. Ik ga wel eens winkelen met mijn moeder en zij slaagt altijd bij Gerry

Ik heb volgens mij nog niet de leeftijd van je moeder. Dus ik kan wel wat roepen, maar die merken ken je dan waarschijnlijk toch niet.

Maar prima smaak heeft je moedertje, hoor.
Ik ken best veel vrouwenmerken dus probeer het eens en laat je verrassen. Ik lees ook de Linda namelijk.
quote:koiboi schreef op 07 november 2014 @ 22:26:

Ik ken best veel vrouwenmerken dus probeer het eens en laat je verrassen. Ik lees ook de Linda namelijk.Weet je zeker dat jij een man bent?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven