Napraattopic 8
donderdag 6 november 2014 om 09:26
Beste forummers,
Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren hebben we dit topic geopend. Helaas blijkt na een aantal weken proefdraaien dat dit toch niet gaat op de gehoopte manier en daarom zullen er vanaf nu strengere regels gelden in dit topic.
Wat is Napraten?
In het napraattopic kun je samen met de andere forummers napraten over gebeurtenissen op het forum.
Wat mag:
- Bans bespreken Bantopic
- Beleid bespreken
- Trolhinten* (mits dit op normale wijze gebeurt, en dit niet resulteert in een trollenjacht of het verpesten van het betreffende topic)
- Stoom afblazen/ offtopic kletsen* (mits dit op normale wijze gebeurt, en niet zorgt voor onrust op het forum)
*Deze privileges kunnen op ieder moment worden ingetrokken.
Wat mag niet:
Alles dat in overtreding is met de huisregels.
- Het bashen van het moderatorteam en andere gebruikers.
- Hinten en hengelen naar eerdere nicks.
- Het openbaar maken van persoonlijke gegevens, zoals naam, adres, woonplaats of andere privacygevoelige informatie, Ook het dreigen met het openbaar maken van deze informatie is niet toegestaan.
- Het uitvechten van privé-vetes.
Dit soort gedrag accepteren we niet en kan direct, zonder waarschuwing vooraf, resulteren in een (permanente) ban. Of er sprake is van een overtreding die leidt tot een permanente ban is ter beoordeling van de Community Manager en hier wordt niet verder over gediscussieerd.
Kritiek op ons forumbeleid mag absoluut, mits dit binnen de fatsoengrenzen gebeurt die wij redelijk achten. Mocht het toch buiten deze fatsoengrenzen komen, behouden de Junioren, Moderators en de Community Manager het recht om de betreffende reacties zonder reden van opgaaf te verwijderen, de napraat (tijdelijk) te sluiten en direct een ban van een week toe te kennen aan de betreffende forummer(s).
De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, of als je een reactie wilt over een ban, beleid of moderatie, staf dan je posting of stuur een mailtje naar forum@viva.nl.
Net als bij Het Bantopic behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het bestaan van dit topic te beëindigen.
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren hebben we dit topic geopend. Helaas blijkt na een aantal weken proefdraaien dat dit toch niet gaat op de gehoopte manier en daarom zullen er vanaf nu strengere regels gelden in dit topic.
Wat is Napraten?
In het napraattopic kun je samen met de andere forummers napraten over gebeurtenissen op het forum.
Wat mag:
- Bans bespreken Bantopic
- Beleid bespreken
- Trolhinten* (mits dit op normale wijze gebeurt, en dit niet resulteert in een trollenjacht of het verpesten van het betreffende topic)
- Stoom afblazen/ offtopic kletsen* (mits dit op normale wijze gebeurt, en niet zorgt voor onrust op het forum)
*Deze privileges kunnen op ieder moment worden ingetrokken.
Wat mag niet:
Alles dat in overtreding is met de huisregels.
- Het bashen van het moderatorteam en andere gebruikers.
- Hinten en hengelen naar eerdere nicks.
- Het openbaar maken van persoonlijke gegevens, zoals naam, adres, woonplaats of andere privacygevoelige informatie, Ook het dreigen met het openbaar maken van deze informatie is niet toegestaan.
- Het uitvechten van privé-vetes.
Dit soort gedrag accepteren we niet en kan direct, zonder waarschuwing vooraf, resulteren in een (permanente) ban. Of er sprake is van een overtreding die leidt tot een permanente ban is ter beoordeling van de Community Manager en hier wordt niet verder over gediscussieerd.
Kritiek op ons forumbeleid mag absoluut, mits dit binnen de fatsoengrenzen gebeurt die wij redelijk achten. Mocht het toch buiten deze fatsoengrenzen komen, behouden de Junioren, Moderators en de Community Manager het recht om de betreffende reacties zonder reden van opgaaf te verwijderen, de napraat (tijdelijk) te sluiten en direct een ban van een week toe te kennen aan de betreffende forummer(s).
De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, of als je een reactie wilt over een ban, beleid of moderatie, staf dan je posting of stuur een mailtje naar forum@viva.nl.
Net als bij Het Bantopic behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het bestaan van dit topic te beëindigen.
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
vrijdag 7 november 2014 om 23:10
Op de achterbank op de heenweg:
Wil jij ook kauwgom?
Kauwgom? Waarvoor?
Jeweettog... *winkwinknudgenudge*
Oh ja... doe maar dan..
...
Oh wacht... ik mag geen kauwgom met m'n beugel...
Da's nie lauw man.
...
Nah, als de ortho vraagt of ik kauwgom heb gegeten zeg ik gewoon nee...
Waarom roest je beugel eigenlijk niet?
Roestvrij staal...
Oh ja..
...
Ik heb gewoon twee keer m'n tanden staan te poetsen man.
Achter elkaar?
Jah...
Oh... had ik ook moeten doen...
Maar nerveus? Neuh...
Wil jij ook kauwgom?
Kauwgom? Waarvoor?
Jeweettog... *winkwinknudgenudge*
Oh ja... doe maar dan..
...
Oh wacht... ik mag geen kauwgom met m'n beugel...
Da's nie lauw man.
...
Nah, als de ortho vraagt of ik kauwgom heb gegeten zeg ik gewoon nee...
Waarom roest je beugel eigenlijk niet?
Roestvrij staal...
Oh ja..
...
Ik heb gewoon twee keer m'n tanden staan te poetsen man.
Achter elkaar?
Jah...
Oh... had ik ook moeten doen...
Maar nerveus? Neuh...
vrijdag 7 november 2014 om 23:13
Hier op de achterbank twee vét stoere 7 jarige kerels vorige week:
'Weet je nog, vroeger, in groep 2?' (Vroeger..... , een jaar terug)
'Ja, toen ging je me altijd slaan en hadden we altijd ruzie'
'Ja, maar nu zijn we vrienden'
' maar we hebben nog wel eens ruzie toch?'
'Ja, maar ik hou wel van je hoor!'
vrijdag 7 november 2014 om 23:16
quote:Thordis2.0 schreef op 07 november 2014 @ 23:13:
Heerlijk... konden ze dat maar altijd vasthouden he? Lekker simpel, we zijn vrienden ook al hebben we wel eens ruzie. Punt.
Heerlijk... konden ze dat maar altijd vasthouden he? Lekker simpel, we zijn vrienden ook al hebben we wel eens ruzie. Punt.
vrijdag 7 november 2014 om 23:56
quote:Thordis2.0 schreef op 07 november 2014 @ 23:13:
Ach wat lief
Ach wat lief
zaterdag 8 november 2014 om 10:12
zaterdag 8 november 2014 om 10:15
quote:fashionvictim schreef op 08 november 2014 @ 10:12:
[...]
Ik was op mijn werk. En thuis.
Sinds wanneer ben je verplicht een wildvreemde via een forum te helpen voordat je een mening mag hebben?
Dat zal niet zo bedoeld zijn hoor.
Ik vind het echt heel lief dat je wil helpen en ik hoop heel hard dat ze eruit komt. Ze kan nu alle steun gebruiken.
[...]
Ik was op mijn werk. En thuis.
Sinds wanneer ben je verplicht een wildvreemde via een forum te helpen voordat je een mening mag hebben?
Dat zal niet zo bedoeld zijn hoor.
Ik vind het echt heel lief dat je wil helpen en ik hoop heel hard dat ze eruit komt. Ze kan nu alle steun gebruiken.
Life is short. Eat dessert first.
zaterdag 8 november 2014 om 10:26
Ik wil het hier ook wel zeggen hoor, wat ik ga doen. Ben vroeg uit bed gerolt, heb was gedaan, stofzuig, zo nog even dweilen. Vanmiddag ga ik met zoonlief even naar de stad: we moeten wat spulletjes kopen. Vriendlief heeeeeel ziek in bed (je kent dat ws wel, mannen zijn gelijk doodziek. ) Middag ga ik lekker koken, iets met kip.
zaterdag 8 november 2014 om 10:39
quote:cochise schreef op 08 november 2014 @ 10:26:
Ik wil het hier ook wel zeggen hoor, wat ik ga doen. Ben vroeg uit bed gerolt, heb was gedaan, stofzuig, zo nog even dweilen. Vanmiddag ga ik met zoonlief even naar de stad: we moeten wat spulletjes kopen. Vriendlief heeeeeel ziek in bed (je kent dat ws wel, mannen zijn gelijk doodziek. ) Middag ga ik lekker koken, iets met kip.Mag best in het andere topic hoor
Ik wil het hier ook wel zeggen hoor, wat ik ga doen. Ben vroeg uit bed gerolt, heb was gedaan, stofzuig, zo nog even dweilen. Vanmiddag ga ik met zoonlief even naar de stad: we moeten wat spulletjes kopen. Vriendlief heeeeeel ziek in bed (je kent dat ws wel, mannen zijn gelijk doodziek. ) Middag ga ik lekker koken, iets met kip.Mag best in het andere topic hoor
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!