***APRIL 2007***

12-09-2007 21:11 19840 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleef-

tijdnaam kindjegeb.

datumgewicht nulengte nuandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/0714,4kg86cmneeneeSpitsmuisje31Hugo

Steijn16/03/07

16/03/0711 kg

11kg83cm

81cmMees

28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/079500gr72cmnee

27/03/09Lilien30Kaj26/03/0713200gr86cmneeneePoezewoefke27Kieran28/03/0711 kg80cmneeneeEsan38Vincent30/03/0710500gr.76cm../00neeYumak..Kim02/04/079495gr.73cmneeneeLievelust29Daan03/04/0710200gr.72cmMeisje

27/09/08neeSwissie34Finn04/04/071140gr.80cmneeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/078750gr76cmGr. Pop

11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/0711300gr80cmneeneeMichasha33Morris15/04/0710500gr.76cmLars

22/12/05

Nina

15/09/2008neeIcke30Ruben15/04/078500gr72cmLiselot

04/01/2009neeFramboos8127Tommy16/4/0711,7kg90cmLivia

24/5/08neeFachat30Ole21/4/0710030gr.75,5cmKaj

15/12/02neeLeen23..Luna21/4/078820gr.72cmnee

15/10/09Draakjenoah33Noah22/4/078950gr.74cmThomas

16/02/09neeLayla39Zahra26/04/0712,4 kg83cmYasemin

23/11/08Buitenmeisje27Koen27/04/0710590gr.75,5cmGijs

8/11/08neeLara197830Puk09/05/0711kg86cmneenee

DE GROTE DROPNEUS BEVALDATUM-POULE

Witchke13 maartBuitenmeisje16 maartSpitsmuis16 maartDraakjeNoah17 maartLara18 maartEsan21 maartChance24 maartLilien26 maartFachat27 maartMichasha31 maartFramboos1 aprilSwissie4 april
Lara: misschien kun je gewoon een doosje thee kopen en dan de labeltjes vervangen. Gewoon met Puk een stuk papier beschilderen en daar stukjes van knippen. Ik zou het niet te moeilijk en te duur maken hoor.

Draakje: het was wel een hele fijne dierenarts. Ze hadden alles ook heel netjes uitgespecificeerd qua kosten en dat was ik helemaal niet gewend. Uiteindelijk viel alles me dus best wel mee qua prijs (die 320 euro waren incl. het bezek aan onze eiegen direnarts en de dieetvoeding). We waren nu voor deze twee dagen opname echt niet meer kwijt als bij onze eigen direnarts en de service was wel heel goed. Ze hebben geregeld gebeld om ons op de hoogte te houden en ik weet nu bijvoorbeeld ook dat hij last had van struviet. Dus ik wil zeker niet zeuren dat het te duur was hoor. maar het blijft altijd even slikken.

Opa en oma komen Fleur zo ophalen en dan gaat ze tot zaterdag logeren. Ik zal haar missen. Dus ga nog even lekker knuffelen!
Goedemorgen..

Drop: Heel fijn weekend! Geniet lekker van jullie 2-en (3-en

Lilien: Fijn dat het weer beter met je gaat. Iets dat lijkt op hersenvliesontsteking is wel heel eng.

Layla: Bij jullie dus ook een hangerig kindje na de prikken. Wij hebben het hier ook gehad. Eén dag heftig en in totaal denk 3 dagen een beetje uit zijn hum.

Framboos: Geniet van je twee hummels. Kan me voorstellen dat het heel druk is.

Mich: Hier heeft de fysio ook wel geholpen. Het heeft me gewoon alerter gemaakt om nog rustiger aan te doen op bepaalde flakken en gewoon wat handige tips en oefeningen. Hopelijk blijft het zo ok gaan. Heb alleen u snachts nog wel wat last met omdraaien, maar het is te doen.

Muis: Herkenbaar al dat echt zwanger zijn en niet meer zo elegant voortbewegen. Jullie hebben gisteren wel een gezellige middag gehad. Vandaag weer?

Draak: Wat fijn dat je een goede echo had.

Vandaag een dagje thuis aan het werk, want vriendlief moet op zijn papadag nog even naar kantoor. Maar met dit mooie weer is het helemaal niet erg. Ik heb gisterenavond al wat gewerkt dus kan ik vanmiddag lekker het zonnetje in.

Ik zal dan ook maar aan het werk gaan anders komt het niet af.
Ga zo ff met Finn naar ka. Hij heeft al bijna een maand keelpijn / hoesten enzo en gisteren zag ik dat hij een hele rode vlek met een wit puntje in zijn keel had.

Moest toch nog langs om een potje te halen voor salmonella controle. Hij is nog steeds hangerig en wil continue bij me zijn. Gisteren hebben ze de halve dag met hem op de arm rondgelopen op de creche.

Muis, ik zet de routebeschrijving vast op msn. Ik bel je aan het eind van de middag wel even om te kijken hoe of wat. Neem je mijn tel. nummers mee? Ik heb iig al vrij genomen dinsdag.

Draakje, gefeliciteerd met je goede echo!

Framboos, succes met je 2 hummeltjes, kan me voorstellen dat het best zwaar is.

Lilien, gaat het nu wel weer helemaal goed met je?

Heerlijk dit superweer. warm voor iedereen die morgen / zaterdag gaat rijden. Hebben jullie warmtewering op de ramen? Dit was ik continue vergeten namelijk. Neem dan een paar hydrofiel doeken mee voor tussen het raam.
Muis, succes vandaag met de echo!!!!!!
Ohja muis succes met je echo.

Kijken wat de werkelijke identiteit van ernie is.

Veel plezier ook natuurlijk!
Goedemorgen!

Even snel een vraagje. Spitsmuis, Hugo heeft toch ook altijd van die gemene vuurrode billetjes als hij tandjes krijgt? Smeer je daar iets bijzonders op? Morris heeft nu voor het eerst bijna bloederige billetjes van de luieruitslag. Ik smeer er dikke lagen sudocreme op, maar misschien heb jij tips? Of iemand anders met ervaring natuurlijk.

Ik ga naar buiten, hoop vanmiddag bij te lezen en te reageren, want dan zijn opa en oma er en die gaan dan misschien wel zonder mij naar buiten met de jongens. Fijne dag!
Succes met je echo Muis!
Veel succes en plezier meet de echo Muis!

Jeetje, dat duurt inderdaad lang met Finns heeltje zeg. Klinkt als een keelontsteking met die witte puntjes. Goed dat je even nar de arts gaat. Hoe lang moet hij nog op salmonella woren gecontroleerd?

BM: ook een leuk idee, ik ga straks eens kijken.

Even een tip wat betreft vingerverf: neem een andere kleur dan blauw. Ik heb blijkbaar een plekje niet goed schoongemaakt en nu lijkt het net een blauwe plek. Heel dramatisch.
Mich, leuk dat je er even bent.

Ik smeer billencreme van Weleda en soms de weer en wind balsem met calendula, die heelt ook. Er bestaat ook een calendulazalf, die zou ik op hele kapotte billetjes smeren denk ik.

'Wat vervelend voor Morris zeg!

Laar, passen de hippe waterschoenen?
pfff .. heb geen inspiratie om te werken en er moet zoveel gebeuren.

dan maar hier kijken of er nog iets spannends gemeld wordt.

Mich: Hier ook kapotte billetjes. Vooral ff in de blote billen rond laten kruipen scheelt een hoop. Dan kan het allemaal een beetje luchten en indrogen. Daarnaast ook gewoon sudo. Al heb ik ook gehoord dat Mayzena heel goed helpt. Nooit geprobeer hoor.

Veel plezier buiten.

Swiss: Arme Finn. Hij heeft het wel te pakken. Hopelijk kan de ka iets geven zodat het snel overgaat.
Goedemorgen

Wat een heerlijk weer buiten...eindelijk.

Spitsmuisje; Wat klinkt dat vennetje bij jou in de buurt leuk zeg. Lijkt me echt leuk als je op zo;n manier leuke contacten kunt opdoen en de kindjes kunnen spelen.

Veel succes en heel veel plezier natuurlijk met de echo!

Swissie: Klinkt als een druk weekje als iedereen langskomt op doorreis. Maar wel heel gezellig lijkt me. Wat vervelend dat Finn keelpijn heeft. Hopelijk is hij gauw weer beter!

Draakje: Wat geweldig dat je echo goed was. Bijzonder is dat he..zo'n kleintje op de echo. Ik was de eerste keer zo nerveus dat ik al het janken was voordat ik naar binnen moest (slechte ervaring door missed abortion in verleden)

Lara: Heb je al iets bedacht voor te knutselen?

Bij de Blokker heb je mokken die je met bijgeleverde stiften kunt inkleuren. Vingerverf ja..met vaderdag zat Kim helemaal onder de verf, toen ik voetafdrukjes en handafdrukjes wilde maken op een schilderij en niet alleen Kim, maar de badkamer en ik ook, hahaha

Layla: heeft Zahra nu wel goed geslapen? Ik hoop van wel en dat ze geen last meer heeft van de prik. Ik kan er s nachts ook niet goed tegen om Kim lang te laten huilen. Kim was vanacht ook weer om half 4 wakker pffff. Ik heb haar iets te drinken gegeven en toen sliep ze binnen 5 minuten.

Dropneusje: Wat fijn dat de kat weer thuis is, hopelijk is hij gauw weer beter.

Micha: Ik gebruik meestal ook sudocreme, maar toen Kim pasgeleden zo'n kapotte billetjes had heb ik maizena erop gedaan. Ik dacht baat het niet dan schaadt het niet. het heeft wel geholpen hoor. Ook bepanthen helpt hier goed.

Zo ik ga eens verder met mijn werk...hihi. Ik wil vanmiddag iets leuks gaan doen, maar weet nog niet wat..tips welkom..

Kim heeft gistermiddag in de boekhandel een heel stel kaarten uit het schap getrokken..gelukkig had ze ze niet kapot gemaakt hahaha. Moet er nu echt aan denken dat ze nu overal bij kan

Ik ga ervandoor, geniet allemaal van het fijne weer!!!!
Draakje : wat fijn dat je echo goed was !!

Muisje : hoe laat ben je vandaag aan de beurt?

framboosje : kan me inbeelden dat je het reuzedruk hebt met je twee bengels hoor, heb je ook niet veel tijd om te scrijven

Hier is het ook druk met mijn bengel, we hebben besloten om volgende week naar de dierentuin te gaan.
Ben al terug van het ziekenhuis!

Mich, ik laat Hugo altijd veel in zijn blootje rondkruipen als zijn billetjes weer stuk zijn. Verder maak ik zijn kontje dan niet meer schoon met billendoekjes, maar met een hydrofiel en olie (die je daarna weg kan gooien!). Tenslotte smeer ik er dikke lagen sudo op en dat is het! Vervelend zeg, dat Morris er zo'n last van heeft!

Swis, oei! Arme Finn! Het klinkt als een fikse keelontsteking! Ik hoop dat hij in ieder geval dinsdag weer beter is!

Ik ben dus net in het ziekenhuis geweest en onze Ern is inderdaad een jongetje! De naam hebben we ook maar meteen vastgesteld (kwak het wel op de msn) en ik ben erg opgelucht. Even puntsgewijs de opvallende dingen (voor degenen die interesse hebben):

- Hij heeft een dikke buik. (heeft ie van zijn vader! Geen twijfel over mogelijk!)

- Hij heeft lange benen. (heeft ie van zijn vader!)

- Zijn hersenen zijn goed (heeft ie duidelijk van mij!)

- Hij is niet zo gek groot, maar gewoon gemiddeld (ook dit heeft ie van mij!)

- De navelstreng zag er goed uit.

- De placenta is niet zo gek groot. Het wordt dus geen olifantendracht! (laten we alleen wel hopen dat het langer duurt dan 33 weken!)

- Vruchtwater was een normale hoeveelheid.

- Alle orgaantjes zagen er prima uit.

- Ernie heeft geen wipneus.

Kortom: vooralsnog is het een goede zwangerschap en een gezond kindje. Nu zorgen al die echo's en controles mijns inziens alleen maar voor schijnzekerheid, maar feit is en blijft dat het in aanleg een goed kindje is.

Ga nu hollen!

Laters lieve meisjes!
Micha, wij gebruiken ook bepanthen, dat vind ik prima werken. Zelf met salmonella vergifteging waarbij hij continue diarree had hadden we geen billenproblemen.

Ik weet niet of iedereen zijn kind heeft bijgeschreven / eigen paspoort heeft voor kind, maar lees net in de krant dat je je kind niet mag meenemen naar US als kind is bijgeschreven. Dus kind moet een eigen paspoort hebben. Misschien is het het waard dit mee te nemen in overwegingen.

Witchke, gaat het goed? Gaat Xander helemaal uit zijn stekker? Leuk naar de dierentuin, is die een beetje in de buurt?

Lara, succes met je creativiteit. Ik vind die theedoos wel een erg goed idee.

Yumak, jaja oppassen geblazen nu. Ze lopen en rennen overal heen.

Micha, leuk dat Opa en Oma er zijn, neem zelf ff je rust als je kan.

Pff, ik wil dat vakantiehuis kopen! Alleen wil man eerst zeker zijn dat verkoop huis NL rond is. Begrijp ik ook wel, wil ik ook wel, maar ben bang dat vakantiehuis dan misschien verkocht is. De financiering van de kopers in NL moet 18 Aug rond zijn. Dan moeten ze ook de aanbetaling doen.

Dus nog bijna een maand wachten. Het is nu schitterend weer, dus ik zou graag lekker mijn spullen en Finn willen pakken en naar de bergen gaan. Vorige week hebben we een heerlijke wandeling gemaakt, ben vreselijk verbrand en had zondag spierpijn, maar het was super. Dat wil ik wel altijd. Hoewel ik natuurlijk niet moet zeuren, ik kan ook gewoon hier heerlijk in de heuvels wandelen.

Plan voor vanmiddag, lekker gaan wandelen of fietsen met Finn!
Muis, heerlijk dat alles goed gaat! Gefeliciteerd met een derde jongen!!! Leuk zeg!
Muis gefeliciteerd met jullie goede echo!!

En wat leuk dat je een derde knulletje krijgt. Ben heel benieuwd naar de naam.

Swiss: Een vakantiehuis zou geweldig zijn. Jammer dat je nog even je geduld moet bewaren, maar ik kan het me voorstellen.
Muis, gefeliciteerd! Wat heerlijk dat alles goed is!!!!! En een kereltje, vier mannen in huis! Ik vind het wel bij jullie passen, allemaal jongetjes. Moest erg lachen om je lijstje met waarnemeningen van de echo.

Maar eh, ik zie nog geen naam op msn en ben zow benieuwd:)
muis, fijn dat alles goed is met kleine ern. Goed dat ie zijn hersenen van jou heeft

Toch een opluchting, he?

Bepanthen helpt hier geweldig tegen alles, van exceem tot kapotte billen.

Wat een heerlijk weer zeg! Gelukkig vrij vandaag. Straks even badje in de tuin zetten. Kleine had gister maar 1/2 uurtje geslapen op kdv, dus ligt nu alweer te tukken.

Zijn toch weer in onderhandeling over his, maar eig werkt niet mee. Makelaar is woest en trekt geloof ik op dit moment het vel over de oren van eig :-)

Ben benieuwd! Hopelijk weten we vanmiddag meer.

Voor de vakantiegangers: een hele fijne vakantie en vooral een goede reis zonder files of schreeuwende ukjes!
You can't have a rainbow without a little rain 🌈
en ik had het MIS....... Dacht echt een meisje.......Hmmmmmmm even verwerken. Mijn roeping is niet mijn roeping, geloof ik. Hoe moet dat nou. Voorzag een groot gat in de markt.....maar helaas......
Hey muis, een derde knulletje, wat fijn !!

Hier gaat alles ok met Xander hoor. Zoals al gezegd zit ie het merendeel bij oma thuis, en komt ie naar huis om in zijn vertrouwde bedje te slapen op de middag.

Swiss : de dierentuin is ongeveer 25 km van hier, dus we gaan volgende week met zijn allen (vriend, Xander en ik) naar ginds met de auto.
Arme icke: een knuffel voor jou.

Hoe moet dat dan met de voorspelling voor je zelf. Ik weet niet meer precies wat je nu voor jezelf in petto had.....

Ohja... jullie wilde het net als wij niet weten. Misschien moet je dan precies het andere geslacht gaan denken dan je voelt
Gefeliciteerd met de goede echo Muis. Wat leuk, drie jongens in huis!

Jeetje Icke, ik ben teleurgesteld... hoe moet dat nu verder? En wat moet je met je leven aan??? Nu moet je een andere carriere-move bedenken...

Waterschoentjes gaan we vanmiddag passen, we zijn de hele ochtend op pad geweest.

Zo, wij zijn de trotse bezitters van een MC priorifix. Nog even op de valreep van de vakantie gekocht. Wat een enorm gevaarte zeg...
tja icke, op zoek naar een andere roeping. Ik kreeg niks volgens jou, maar heb toch echt een gupje gezien :-)

En jij krijgt toch echt een meisje volgens mij. Wat dacht je zelf ook al weer?
You can't have a rainbow without a little rain 🌈
quote:draakjenoah schreef op 24 juli 2008 @ 12:05:

tja icke, op zoek naar een andere roeping. Ik kreeg niks volgens jou, maar heb toch echt een gupje gezien :-)

En jij krijgt toch echt een meisje volgens mij. Wat dacht je zelf ook al weer?

Haha, draak:) eerst een meeting, dan wil ik het wel eens proberen.

Ik denk voor mezelf een meisje.

Ach, vorige week had ik het nog twee keer bij het juiste eind, een keer met een geboren kindje als uiteindelijke bewijs. Wie weet perst muis er straks toch nog een meisje uit:)

Enorm he, die dingen, Laar? Ruben past nog in de maxicosi, maar dat staat garant voor een vervelend kereltje. Voor een ritje binnen de stadsgrenzen nog wel te doen, maar ik kan me erg slecht concentreren achter het stuur met een jengelende ruben naast me, dus voor langere ritjes gebruiken we het ding echt niet meer.

Gisteren klom meneer zelf uit de autostoel, hupsakee naar de bestuurdersstoel en daar stond ie met twee handjes aan het stuur. Geweldig, heb echt gelachen. Eerder was ie al zelf de auto ingeklommen en zat ie achter het stuur. Toekomstige medewerker voor J?
Haha, wat enorm grappig! Sparen voor een rijbewijs en over 17 jaar kan hij aan de slag hoor.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven