Strijken met een stoomgenerator
maandag 10 november 2014 om 01:46
Als ik iets niet goed kan, dan is het wel overhemden strijken. Nou heb ik ook een heel eenvoudig strijkijzertje van minstens dertig jaar oud, dus misschien helpt het als ik een sprong in de tijd maak.
Laat ik nou met het rentepuntensysteem van ING zo'n ding met korting aan kunnen schaffen. Ik kan kiezen uit 4 modellen.
Wie helpt deze strijk-nitwit een keuze te maken? Strijk-pro's, welke van deze vier modellen raden jullie aan en waarom?
Laat ik nou met het rentepuntensysteem van ING zo'n ding met korting aan kunnen schaffen. Ik kan kiezen uit 4 modellen.
Wie helpt deze strijk-nitwit een keuze te maken? Strijk-pro's, welke van deze vier modellen raden jullie aan en waarom?
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
maandag 10 november 2014 om 03:33
maandag 10 november 2014 om 07:19
Let erop dat er genoeg stoom in de punt van ijzer komt. Weet even niet hoe ik hetbeter kan omschrijven, maar zeker bij overhemden en babykleding is het fijn dat je de punt van het strijkijzer kan gebruiken ipv het hele ijser op het kledingstuk te moeten zetten. Een uitneembaar reservoir vind ik ook een must. Mijn vorige strijkijzer had dat niet en het neemt veel tijd in beslag als je telkens als hij leeg is de generator uit moet zetten, af laten koelen, bijvullen, op stoom laten komen enz.
Ik heb altijd een strijkijzer van Laura star gehad, belachelijk duur, maar zo prettig om mee te strijken. Ik ben vooral erg blij dat ik niet meer mijn was hoef te sorteren op welke temperatuur het moet, alles kan op 1 stand en je kan moeiteloos over applicaties, opdrukken enz strijken. Scheelt ook datbje dan niet de kleren binnenstebuiten hoeft te doen.
Ik heb altijd een strijkijzer van Laura star gehad, belachelijk duur, maar zo prettig om mee te strijken. Ik ben vooral erg blij dat ik niet meer mijn was hoef te sorteren op welke temperatuur het moet, alles kan op 1 stand en je kan moeiteloos over applicaties, opdrukken enz strijken. Scheelt ook datbje dan niet de kleren binnenstebuiten hoeft te doen.
maandag 10 november 2014 om 08:58
maandag 10 november 2014 om 10:23
Ik heb nummer 3 in het rijtje, sinds kort.
Het heeft een uitneembaar waterreservoir en ook de punt van het strijkijzer strijkt goed. Handig voor tussen de knoopjes van een overhemd.
Ik ben er heel gelukkig mee. Ik heb echt een hekel aan strijken en het gaat allemaal een stuk sneller dan met het oude beestje die ik had.
Zelf het linnen overhemd van mijn vriend strijkt hij moeiteloos (wel het overhemd vochtig maken en dan mét stoom strijken).
Aanrader, dit apparaat!
Het heeft een uitneembaar waterreservoir en ook de punt van het strijkijzer strijkt goed. Handig voor tussen de knoopjes van een overhemd.
Ik ben er heel gelukkig mee. Ik heb echt een hekel aan strijken en het gaat allemaal een stuk sneller dan met het oude beestje die ik had.
Zelf het linnen overhemd van mijn vriend strijkt hij moeiteloos (wel het overhemd vochtig maken en dan mét stoom strijken).
Aanrader, dit apparaat!
maandag 10 november 2014 om 10:28
maandag 10 november 2014 om 10:36
Wij hebben een Tefal, super ding! Ik heb een pesthekel aan strijken, maar met zo'n strijkijzer wordt het bijna (maar niet heus) leuk. Mijn vriend draagt elke dag een schoonsoverhemd en het strijken kost nu veel minder tijd.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
explore, dream & discover
maandag 10 november 2014 om 15:30
quote:shoplustige78 schreef op 10 november 2014 @ 10:45:
Het strijkt geweldig maar er zijn er al 2 doorgegaan hier in een paar jaar. En dat waren dure van tefal.
Mischien gevalletje pech , maar nu strijk ik weer met een low budget ding.
Geen garantie?
Ik heb zelf een stoomgenerator en ik zou niet meer zonder kunnen, echt ideaal. Met één keer over de stof strijken is het glad. Ik heb ook een afneembaar reservoir, heel fijn.
Het strijkt geweldig maar er zijn er al 2 doorgegaan hier in een paar jaar. En dat waren dure van tefal.
Mischien gevalletje pech , maar nu strijk ik weer met een low budget ding.
Geen garantie?
Ik heb zelf een stoomgenerator en ik zou niet meer zonder kunnen, echt ideaal. Met één keer over de stof strijken is het glad. Ik heb ook een afneembaar reservoir, heel fijn.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
maandag 10 november 2014 om 19:38