buikpijn!!
dinsdag 11 november 2014 om 12:39
Hallo,
Gisteravond kreeg ik behoorlijke buikkrampen en kon niet meer normaal zitten. Ik heb een warme douche gepakt en daarna naar bed gegaan. Nog een hele tijd wakker geweest van de pijn maar uiteindelijk in slaap gevallen. Vanochtend was het wel iets minder maar nog steeds aanwezig.
Na een bezoekje aan het toilet is het ook weer wat beter geworden.
Mijn buik voelt aan als een blok beton! En heb nog steeds last van krampen.
Ik ben nu 31.3 weken zwanger en heb teveel vruchtwater wat ook de klachten kan verklaren.
Je zou denken dat ik ondertussen wel weet wat harde buiken zijn (4de zwangerschap) maar begin nu toch wat te twijfelen. Het is niet zo erg dat ik het noodzakelijk acht om de vk te bellen.
Iemand nog tips om de klachten te laten verdwijnen?
Gisteravond kreeg ik behoorlijke buikkrampen en kon niet meer normaal zitten. Ik heb een warme douche gepakt en daarna naar bed gegaan. Nog een hele tijd wakker geweest van de pijn maar uiteindelijk in slaap gevallen. Vanochtend was het wel iets minder maar nog steeds aanwezig.
Na een bezoekje aan het toilet is het ook weer wat beter geworden.
Mijn buik voelt aan als een blok beton! En heb nog steeds last van krampen.
Ik ben nu 31.3 weken zwanger en heb teveel vruchtwater wat ook de klachten kan verklaren.
Je zou denken dat ik ondertussen wel weet wat harde buiken zijn (4de zwangerschap) maar begin nu toch wat te twijfelen. Het is niet zo erg dat ik het noodzakelijk acht om de vk te bellen.
Iemand nog tips om de klachten te laten verdwijnen?
dinsdag 11 november 2014 om 12:45
quote:moedertje123 schreef op 11 november 2014 @ 12:44:
Het voelt niet als weeën en aangezien het in verhouding tot gisteravond wel wat afgezakt is vind ik dat zelf niet noodzakelijk.Ik zou ook meer op de forummers hier vertrouwen hoor.
Het voelt niet als weeën en aangezien het in verhouding tot gisteravond wel wat afgezakt is vind ik dat zelf niet noodzakelijk.Ik zou ook meer op de forummers hier vertrouwen hoor.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
dinsdag 11 november 2014 om 12:46
dinsdag 11 november 2014 om 12:52
dinsdag 11 november 2014 om 12:58
quote:lionlily schreef op 11 november 2014 @ 12:52:
Je hebt een aantal dagen geleden een topic geopend over je baby niet voelen. Het lijkt me nogal wiedes dat als je binnen een week twee keer of meer ergens klachten van hebt: buikpijn, baby niet voelen, veel vruchtwater, dat je dan de VK belt.
Hoe was de groeiecho? En hoe gaat het met je stress?Klinkt niet goed
Je hebt een aantal dagen geleden een topic geopend over je baby niet voelen. Het lijkt me nogal wiedes dat als je binnen een week twee keer of meer ergens klachten van hebt: buikpijn, baby niet voelen, veel vruchtwater, dat je dan de VK belt.
Hoe was de groeiecho? En hoe gaat het met je stress?Klinkt niet goed
Frankly my dear, I don"t give a damn
dinsdag 11 november 2014 om 13:04
Als ik het niet zou vertrouwen zou ik zeker aan de bel trekken. De vk heeft al aangegeven dat dit kan gebeuren door het vele vruchtwater. Daarom maak ik mij geen zorgen maar het zou wel fijn zijn dat de klachten wat afnemen. Wil vanavond graag met de kids sint Maarten lopen en heb nog genoeg te doen ivm mijn verjaardag morgen.
dinsdag 11 november 2014 om 13:13
dinsdag 11 november 2014 om 13:15
Ik snap werkelijk waar helemaal niets van je. Het lijkt wel of je geen gezond kind wil.
Je hebt al eens eerder ctg scans gehad met een te vlakke hartslag en als je dan je baby niet voelt dan reageer je volkomen laconiek en opent maar eens een topic.
Nu weer.
Sommige vrouwen doen van alles voor het welzijn van hun baby en dan loopt het helaas toch mis en jij doet zo laks. Daar snap ik echt niets van.
Ik hoop echt voor je dat het goed blijft gaan maar 1 ding weet ik wel als het wel mis gaat heb je het volkomen aan je zelf te danken. Ja dat is hard maar bel dan verdorie ook als er iets aan de hand is i.p.v maar weer eens een topic te openen.
Je had gisteravond al klachten en nu nog niets ondernomen.
Als je baby in nood is in je buik dan tellen minuten. Geen uren of dagen.
Je hebt al eens eerder ctg scans gehad met een te vlakke hartslag en als je dan je baby niet voelt dan reageer je volkomen laconiek en opent maar eens een topic.
Nu weer.
Sommige vrouwen doen van alles voor het welzijn van hun baby en dan loopt het helaas toch mis en jij doet zo laks. Daar snap ik echt niets van.
Ik hoop echt voor je dat het goed blijft gaan maar 1 ding weet ik wel als het wel mis gaat heb je het volkomen aan je zelf te danken. Ja dat is hard maar bel dan verdorie ook als er iets aan de hand is i.p.v maar weer eens een topic te openen.
Je had gisteravond al klachten en nu nog niets ondernomen.
Als je baby in nood is in je buik dan tellen minuten. Geen uren of dagen.
dinsdag 11 november 2014 om 13:46
dinsdag 11 november 2014 om 14:23
Je doet wel laks, gezien je topics.
Sint Maarten kan je man waarschijnlijk ook wel lopen met de kinderen en anders vast iemand anders wel.
(hoewel je waarschijnlijk toch zelf gaat omdat je 'zo een stoere moeder bent die door pijnen heen alles doet')
Sinds gisteravond heb je pijn. De verloskundige is dus ook van mening dat je het in de gaten moet houden en plat moet. Je bent dus al tig uur te laat met bellen.
Ik hoop dat je een gezond kindje krijgt, gun het je van harte. Maar de eerst volgende twijfel, raadpleeg niet het vivaforum, maar de VK aub!
Sint Maarten kan je man waarschijnlijk ook wel lopen met de kinderen en anders vast iemand anders wel.
(hoewel je waarschijnlijk toch zelf gaat omdat je 'zo een stoere moeder bent die door pijnen heen alles doet')
Sinds gisteravond heb je pijn. De verloskundige is dus ook van mening dat je het in de gaten moet houden en plat moet. Je bent dus al tig uur te laat met bellen.
Ik hoop dat je een gezond kindje krijgt, gun het je van harte. Maar de eerst volgende twijfel, raadpleeg niet het vivaforum, maar de VK aub!
dinsdag 11 november 2014 om 15:22
Ja, maar je begrijpt wel dat mensen zeggen dat je de vk moet bellen? en dat als de vk zegt dat je moet gaan liggen, dat mensen hier niet begrijpen waarom je niet een dag eerder hebt gebeld? Dan kun jij dat niet laks vinden en je zult vast je redenen hebben, maar ik begrijp wel dat mensen het niet begrijpen. Misschien is er wat mis en jij belt pas een dag/halve dag later? Dat is toch ook een beetje vreemd?
dinsdag 11 november 2014 om 15:37
Ik ben geen expert en weet niet precies hoe het zit met jouw specifieke klachten, maar ik was nog niet erg lang geleden zwanger. Toen is mij altijd verteld dat bij (veel) harde buiken je het rustig aan moet doen. Met jouw geschiedenis begrijp ik niet helemaal dat je zulke erge krampen hebt dat je niet meer normaal kunt zitten en dan: twijfelt of je de vk wel zult bellen, je druk maakt over Sint Maarten lopen en je verjaardag (ik zou zeggen: zeg beide meteen af, het gaat gewoon even niet nu en doorgaan is niet stoer maar onverstandig), wel een topic opent en uiteindelijk toch belt en dan maar gaat liggen omdat de vk zegt dat dat moet (verrassing).
Dat je het beste wil voor je kindje geloof ik echt wel, maar het wordt wel tijd dat je je dan nu ook even daar en alleen daar om druk maakt en niet om Sint Maarten, je verjaardag en of je de vk niet lastigvalt met je vragen.
Dat je het beste wil voor je kindje geloof ik echt wel, maar het wordt wel tijd dat je je dan nu ook even daar en alleen daar om druk maakt en niet om Sint Maarten, je verjaardag en of je de vk niet lastigvalt met je vragen.