buikpijn!!
dinsdag 11 november 2014 om 12:39
Hallo,
Gisteravond kreeg ik behoorlijke buikkrampen en kon niet meer normaal zitten. Ik heb een warme douche gepakt en daarna naar bed gegaan. Nog een hele tijd wakker geweest van de pijn maar uiteindelijk in slaap gevallen. Vanochtend was het wel iets minder maar nog steeds aanwezig.
Na een bezoekje aan het toilet is het ook weer wat beter geworden.
Mijn buik voelt aan als een blok beton! En heb nog steeds last van krampen.
Ik ben nu 31.3 weken zwanger en heb teveel vruchtwater wat ook de klachten kan verklaren.
Je zou denken dat ik ondertussen wel weet wat harde buiken zijn (4de zwangerschap) maar begin nu toch wat te twijfelen. Het is niet zo erg dat ik het noodzakelijk acht om de vk te bellen.
Iemand nog tips om de klachten te laten verdwijnen?
Gisteravond kreeg ik behoorlijke buikkrampen en kon niet meer normaal zitten. Ik heb een warme douche gepakt en daarna naar bed gegaan. Nog een hele tijd wakker geweest van de pijn maar uiteindelijk in slaap gevallen. Vanochtend was het wel iets minder maar nog steeds aanwezig.
Na een bezoekje aan het toilet is het ook weer wat beter geworden.
Mijn buik voelt aan als een blok beton! En heb nog steeds last van krampen.
Ik ben nu 31.3 weken zwanger en heb teveel vruchtwater wat ook de klachten kan verklaren.
Je zou denken dat ik ondertussen wel weet wat harde buiken zijn (4de zwangerschap) maar begin nu toch wat te twijfelen. Het is niet zo erg dat ik het noodzakelijk acht om de vk te bellen.
Iemand nog tips om de klachten te laten verdwijnen?
dinsdag 11 november 2014 om 16:07
Ik begrijp dat mensen zeggen VK bellen. maar ik begrijp jou ook. Ik heb ook 4 kinderen en bij elke zwangerschap werd ik in ieder geval relaxter wat bellen betreft..Waar ik bij de eerste nog zou bellen voor een voetje op andere plek voelen dan een minuut geleden ,was ik bij nr. 4 met 40+6 dagen nog heerlijk aan het fietsen met de andere kids alsof ik niet zwanger was en deed ook gewoon alles en zou ook inderdaad aan een st.maartenoptocht denken...hoe dom het ook klinkt..je gaat toch mer op gevoel af. Maar als je een topic opent hierover blijkt toch wel dat je je zorgen maakt anders zou je dat niet doen en in dat geval zou ik gewoon even bellen. dan weet je het..
Puck
woensdag 12 november 2014 om 12:19