Overgevoelig na klaarkomen
maandag 10 november 2014 om 11:15
Als mijn vriendin klaarkomt dan is haar lichaam erna zo gevoelig dat dit meteen het einde is van onze vrijpartij. Zelfs even knuffelen kan ze dan bijna niet hebben, laat staan het betasten van haar borsten of vagina. Ze baalt er wat van omdat het een abrupt einde is van de seks, en van een ‘tweede ronde’ kan geen sprake zijn, meerdere orgasmes dus ook niet. Zijn er meer vrouwen die dit herkennen? Is er wat aan te doen?
maandag 10 november 2014 om 12:16
quote:samenspel schreef op 10 november 2014 @ 12:09:
Helemaal maar eens
Probleem is alleen dat tegen de tijd dat ik haar weer mag aanraken het moment verdwenen is. Misschien dan toch maar weer vooraf beginnen??Misschien een idee dat na haar klaarkomen zij jou lekker gaat masseren, strelen what ever totdat jullie weer samen verder kunnen. Op die manier verdwijnt het moment niet.
Helemaal maar eens
Probleem is alleen dat tegen de tijd dat ik haar weer mag aanraken het moment verdwenen is. Misschien dan toch maar weer vooraf beginnen??Misschien een idee dat na haar klaarkomen zij jou lekker gaat masseren, strelen what ever totdat jullie weer samen verder kunnen. Op die manier verdwijnt het moment niet.
maandag 10 november 2014 om 12:47
dinsdag 11 november 2014 om 00:22
dinsdag 11 november 2014 om 08:28
quote:Gasmonteur schreef op 11 november 2014 @ 00:22:
Wees blij, knuffelen na het wippen is het ergste wat er is, als ik mijn partner stevig doorgepaalt heb dan draai ik me om en ga slapen, ze mag mij nog wel even strelen, maar aan knuffelen heb ik een tyfushekel.zozo, jij bent me ook een stoertje he?
Wees blij, knuffelen na het wippen is het ergste wat er is, als ik mijn partner stevig doorgepaalt heb dan draai ik me om en ga slapen, ze mag mij nog wel even strelen, maar aan knuffelen heb ik een tyfushekel.zozo, jij bent me ook een stoertje he?