Minnaar deel 27

30-10-2014 16:38 3001 berichten
Al 26 delen lang schrijven we over het wel en wee om en rond onze minnaars.

Heb jij een fladderend hart of zit ze vast verankerd in je eigen borstkas? Eet, slaap en toiletteer jij met je telefoon of leg je hem ook rustig een paar dagen in de kast?

Met andere woorden...

Kun jij een minnaar hebben zonder verliefd te worden? Blijf jij met groot gemak in de verlust fase hangen of verleg jij constant je grenzen?

Dit topic is voornamelijk bedoeld voor gelijkgestemden al staan we natuurlijk open voor nieuwe input en meningen mits respectvol geschreven, het is de toon die de muziek maakt.

Het is fijn als je een avatar oploadt, zo blijven we kleurrijk en is het makkelijker om de verhalen bij de naam te plaatsen. Bedankt.

Alle reacties Link kopieren
Als ik een gesprek aanga verwacht ik een constructieve oplossing, die is op seksueel gebied heel lastig te verwezenlijken, zeker als je nooit over seks gepraat hebt en er een behoorlijke onbalans lijkt. De minst willende partner trekt aan het langste eind. IK ben het met je eens hoor, ik zou ook aan de bel trekken maar voor mij is het een onderdeel van de rest van de lijst aan adviezen. Tijd voor elkaar maken kan ook helpen, net als een cursus tantra, een romantische avond plannen enz. enz. Daarom raadde ik Mystic ook aan beslagen ten ijs het gesprek aan te gaan, niet alleen je onvrede spuien, ook een mogelijke oplossing overwegen en dan vind ik buiten de deur zoeken of een club opzoeken een beetje heftig

Met het oermens verhaal wil ik alleen maar aangeven dat naar mijn idee man en vrouw niet constant samen hoeven leven en gelijkwaardig moeten zijn. Ik denk dat vrouwen bij elkaar horen en dat mannen bij elkaar horen. En af en toe komen ze elkaar tegen en dan nemen de hormonen het over. We hoeven niet terug naar tig jaar geleden maar ik denk dat bv LATten natuurlijker is dan samenwonen. In elk geval na de kleine-kinder-tijd. Om en rond het krijgen en opvoeden van jonge kinderen kan ik me voorstellen dat samenleven en monogamie wenselijk kan zijn. Misschien zouden we onze kerel daarna gewoon in een blokhut in de tuin moeten zetten!
.
Ik vind dat de adviezen helemaal niet gepresenteerd worden alsof ze het gouden ei. Het zijn maar ideeën. En sommige tips zijn vooral bedoelt om wat extra spice in bed. Als er een dieper seksueel probleem zit, tja, dat is weer een ander soort probleem.
quote:DolceStrega schreef op 11 november 2014 @ 16:34:

[...]

Oh oh.... ken ik jouw nr2??

Hahaha... ik kan ook wel kaartjes regelen

Nr2 kan nogal veel regelen. Heeft overal wel bekende zitten. Maar dit weet ik niet hoor

Hij zit niet in de concerten business. Daar ken je hem niet van.

Maar leuk ! Voor mij mag je twee kaartjes regelen.

Dinsdag 18 november.

Ik wil natuurlijk ook wel naar spanje.

Dan wel met nr2. Yeahhhh ook heerlijk een hotelletje erbij. (keep on dreaming)
Maar als erover praten niet werkt? Ik heb tijdens een gesprek met man verteld dat ik er anders over ben gaan denken. Hij was zo ontzettend gekwetst en kan en wil dat niet. Wat dan? Nu doe ik het dus stiekem en lieg erover maar ik geniet. Niet van de liefde maar de lust die ik weer voel.
We kijken hier trouwens samen ook sexacademy en dat geeft ook weer aanleiding tot ons seksleven opengooien. Maar we staan er zo verschillend in...
@Roos, ik weet ook niet waar het verschil in zit dat het bij ons wel sexueel zo goed loopt en bij anderen niet. Het lijkt me wel een rot probleem.

En sex met mijn minnaar, wie weet is het nig veel beter, we zullen het zien. (Ik hou je op de hoogte

@hart, ik wil een minnaar omdat de situatie zich heeft aangediend en ik het leuk vind. Thats it. Wij hebben elkaar trouw en vrijheid beloofd. Dit is hoe ik er nu in sta en ik heb geen idee of dit zo blijft. Ik bekijk het per moment. Zolang zowel mijn als ik er gelukkig van worden is het goed.
sneeuwvlokje
Zolang mijn als ik .. dat is een krachtige vertieping.
.
Ja ik zie het

Er hoort te staan zolang zowel mijn man als ik
sneeuwvlokje
Hebben jullie met elkaar afgesproken dat je met anderen mag daten Snowdrop?
.
Ja dat is de afspraak. Daten mag en eigenlijk mag heel veel maar we blijven wel praten met elkaar over hoe het voelt en duidelijk grenzen aangeven als we die voelen.

Mijn man heeft nog geen dates gehad. Helaas eigenlijk. Voor hem jammer en voor mij voelt het een beetje uit evenwicht. Ik ben ook wel heel benieuwd hoe ik me er bij zou voelen en of ik niet te jaloers zou zijn.

Normaal gesproken ben ik niet snel jaloers.
sneeuwvlokje
gewijzigd
niets is wat het lijkt
Snowdrop, ik dacht dat je overwoog vreemd te gaan, mijn excuus. Waarom is er nog geen "echte" date gepland met 2? Wacht je tot je man ook iemand gevonden heeft?

Peck, je kunt je ook voornemen om niet afhankelijk te worden, onderschat de kracht van de geest niet.

Ik weet niet of een spreidingsbeleid helpt, ik denk dat 2 mannen "managen" al best wel een heel ding is als de goegemeente het niet mag weten.

Ik heb wel eens 3 minnaars gehad hoor, het hielp niet echt vond ik qua diepte van gevoel.

Het was wel lollig en onrustig, dat dan weer wel.
.
Ik weet ook niet of het zou helpen als je er nog iemand bij neemt… het kan er natuurlijk ook nog ingewikkelder van worden

Roos ik ben al best ver gegaan met minnaar en deze week weer een date

Ik wacht niet op mijn man, hij vindt de situatie prima zo. Alleen af en toe wel jammer dat het voor hem lastiger is een date te vinden
sneeuwvlokje
gewijzigd
niets is wat het lijkt
Fijn dat je man het prima vindt zo, Snowdrop. Gaat je minnaar wel vreemd?

Het is inderdaad frustrerend voor mannen, hoewel sommigen ook veel aandacht krijgen! Hij zal echt een beetje met zijn kop boven het maaiveld moeten op de welbekende sites.

Peck, het is onmogelijk om voor meerdere mannen precies dezelfde gevoelens te hebben, ik hield altijd een "leukste", "een lekkere" en ook een "best fijne".

Als ik op één verliefd was geworden hadden de andere 2 dat niet tegen kunnen houden denk ik zo. Hij is niet verslavend hoor, het zijn je eigen endorfinen!
.
Waar vinden jullie je minnaars?
In de appie naast de spruitjes.

Sites als Second Love, Secret Flirt, er zijn er nog veel meer.
Naast de spruitjes? Sure??

Ik vind ze op viva. Ik heb namelijk me hengeldiploma.
.
Soms liggen ze ook tussen de warme bolletjes Die uit het vriesvak sla ik over.

Volgens mij hebben wij bij elkaar in de klas gezeten tijdens de hengelcursus.
Je kwam me al zo bekend voor!
.
haha Roos en Theemok, zeker lid van de visclub "Dobbertje Duik"

@Snollebol: niet gevonden. was ook niet opzoek. Ineens was hij daar. Via de sport en van het een kwam het ander.

Zo dat ziet er simpel uit als ik dat op die manier omschrijf.
Amai ja... ik ga ook beginnen fitnessen
Hoe zit het met jullie lichamelijke aantrekkingskracht naar jullie nr1? Bij mij is dat nagenoeg nihil. Het gevolg daarvan is dat ik een minnaar heb... Maar das natuurlijk niet de oplossing...

Heb jullie die fysieke band nog wel met jullie nr1?
Mijn nr 1 is echt een lekkere vent, eigenlijk lekkerder dan al mijn minnaars, ook al hebben die ook weer hun pluspunten.

*zwaait even naar de visclub, ik heb mijn akte ook weer afgestoft dus tijd voor wat gesloeder*

Welkom nieuwelingen, mooie open postst van jullie.

Hier komen ineens weer allemaal mannen voorbij die ik al half en half afgeschreven had, maar die nu flink hun best doen om te te verleiden tot van alles en nog wat. Nice.....
Madame, ga je dan ein-de-lijk een keer mee??
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven