Tuinkabouter gezocht

12-11-2014 16:39 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag allemaal,

Even heel suf, maar ik zoek een tuinkabouter. En dan niet zo maar een tuinkabouter, nee een witte, die over te schilderen is (dochter wil een tuinkabouter beschilderen voor Opa's verjaardag). Ik zoek mij een ongeluk in de winkels (Hema, Intratuin, Xenos, Big Bazar, Blokker, hobbywinkel etc) maar kan hem niet vinden. Online wel iets gespot, maar dat is 14 ¤ inclusief verzenden, dat is een beetje teveel van het goede. Wie o wie weet een bij voorkeur fysieke winkel(keten) waar ik dit kan kopen? Mocht het niet lukken dan probeer ik een gewone tuinkabouter wit te verven zodat zij hem over kan schilderen. Alvast bedankt.
Ik kan niet in jouw portemonnee kijken maar 14 Euro inc. verzenden lijkt mij toch niet zo duur?

Kan me bijna niet indenken dat je dat in een fysieke winkel voor minder gaat vinden.
Het gaat goed tot het niet meer goed gaat...
En het is natuurlijk ook niet echt 'tuin-seizoen', dus ik denk dat het lastig wordt om er sowieso een in een gewone winkel te vinden.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ja, denk dat het ook lastig wordt, maar ik geloof dat man zei dat ze bij het tuincentrum wel kabouters hadden. Het is maar een extra knutselcadeautje van een 3 jarige dus dan vind ik 14 ¤ wel veel.
Bij de flying tiger heb ik een tijdje geleden een tuinkabouter gekocht. Ik geloof voor 3 euro. Is niet wit maar wel makkelijk over te schilderen, dat heb ik ook gedaan.
Misschien een gipsen kabouter maken en die schilderen?

Bij knutselwinkels wel te koop..

Maar dan ben je denk ik ook wel rond de 10 euro kwijt voor alles, de gietvorm en het gips.

(maar je kan dan wel heel veel kabouters maken.. )
http://www.zomerspeelgoed.com/webshop/s ... 21266.html
Het gaat goed tot het niet meer goed gaat...
Heb je al contact gezocht met een hobbywinkel?

Met gips moet je opletten. Dat geeft af.

Gipsvorm voor smurfen al geprobeerd? Die zijn nu actueel.

Of anders koekjes bakken? Kan ze oefenen tot een echte is gevonden.
Deze vorm halen bij Pipoos voor 6,95:

http://www.pipoos.com/gietvorm-latex-kabouter.html

Zakje gips halen en zelf gieten.
In de kookwinkel hebben ze wel vormen voor koekjes van 6 smurfen.

Maar ik zie dat Pipoos iets heeft.
Bedacht allemaal voor de snelle en goede reacties! Gipsen afdrukken hadden ze niet in de hobbywinkel. Zelf maken heb ik ook aan gedacht, gipsen vindt ze ook leuk en koekjes bakken ook (net als strijkkralen, verven, kaarsen maken, vaasjes versieren, you name it qua knutselen en mijn peuter wil het doen ). Ik denk dat ik maar voor die van zomerspeelgoed ga. Dan kunnen we het ook nog voor de verjaardag af krijgen
Of een tuinkabouter eerst wit spuiten met goedkope spuitbus van de action en dan door dochter laten schilderen?
Waarom vandaag doen wat morgen kan.
quote:Yoogali schreef op 12 november 2014 @ 17:13:

Bedacht allemaal voor de snelle en goede reacties! Gipsen afdrukken hadden ze niet in de hobbywinkel. Zelf maken heb ik ook aan gedacht, gipsen vindt ze ook leuk en koekjes bakken ook (net als strijkkralen, verven, kaarsen maken, vaasjes versieren, you name it qua knutselen en mijn peuter wil het doen ). Ik denk dat ik maar voor die van zomerspeelgoed ga. Dan kunnen we het ook nog voor de verjaardag af krijgen Kun je dat materiaal wel schilderen? (styropor is toch heel poreus?)
Ik heb een kabouter!

Gescoord bij de kringloop en meteen in de primer gezet. Hij staat as we speak te drogen in het zonnetje. Peuter kan zich vanaf gaan uitleven met verf. Iedereen heel erg bedankt voor de tips en het meedenken.
Mag ik nog even zeggen dat ik het een heel erg origineel idee vind van je Peuter?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven