Utopia 2 (spoiler alert!)
woensdag 12 november 2014 om 15:36
quote:elninjoo schreef op 12 november 2014 @ 06:13:
Wat is er met SBS? Normaal staat de aflevering van de vorige dag 's ochtends altijd bij uitzending gemist, maar nu nog niet eens die van maandag.
TV blik Nien
http://tvblik.nl/utopia/11-november-2014
Wat is er met SBS? Normaal staat de aflevering van de vorige dag 's ochtends altijd bij uitzending gemist, maar nu nog niet eens die van maandag.
TV blik Nien
http://tvblik.nl/utopia/11-november-2014
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
woensdag 12 november 2014 om 20:07
quote:StoraHuntur schreef op 12 november 2014 @ 20:07:
*huppelt met een kwispelende staart naar binnen*
Blijft dit programma tot in den eeuwigheid doorgaan of is er een einddatum oid?
*huppelt weer vrolijk naar buiten*Het zou in december afgelopen zijn maar het gaat dooooorrrrrrr.
*huppelt weer vrolijk naar buiten*Het zou in december afgelopen zijn maar het gaat dooooorrrrrrr.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
woensdag 12 november 2014 om 20:58
woensdag 12 november 2014 om 20:59
quote:StoraHuntur schreef op 12 november 2014 @ 20:07:
*huppelt weer vrolijk naar buiten*
Zet snel een grote bak verse brokken met heerlijk vlees neer, voor Huntertje in de
hoop dat hij bij ons blijft
*huppelt weer vrolijk naar buiten*
Zet snel een grote bak verse brokken met heerlijk vlees neer, voor Huntertje in de
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
woensdag 12 november 2014 om 22:56
quote:Eindeloos schreef op 12 november 2014 @ 20:59:
[...]
Sorry Eindje, ik trek dit echt niet. Ik zie soms de laatste 5 minuten maar ik heb het gevoel dat ik voyeur in een gesticht ben.
*eet nog wel even snel de heerlijke bak met vlees leeg*
[...]
Sorry Eindje, ik trek dit echt niet. Ik zie soms de laatste 5 minuten maar ik heb het gevoel dat ik voyeur in een gesticht ben.
donderdag 13 november 2014 om 03:09
quote:StoraHuntur schreef op 12 november 2014 @ 22:56:
[...]
Maar Stoortje dat zijn wij allemaal. Ik kijk zelfs op UG. Ik kan de patiënten amper alleen laten, zodoende vaak een extra ronde .
* haalt haasbiefstuk voor Hunter.*
[...]
Maar Stoortje dat zijn wij allemaal. Ik kijk zelfs op UG. Ik kan de patiënten amper alleen laten, zodoende vaak een extra ronde .
* haalt haasbiefstuk voor Hunter.*