Gezondheid alle pijlers

Stoppen met roken

13-11-2014 04:57 22 berichten
Mijn nieuwe vriendin vind het niks dat ik rook, dus ga maar proberen te stoppen. Meer mensen die stoppen of gestopt zijn hier?
Alle reacties Link kopieren
Nobel streven Hans, ga je het cold turkey proberen of met hulpmiddelen?
ik ben 4 maanden geleden gestopt met Champix

ik rookte er 1000 per maand en het valt mij 100% mee

ik weet alleen niet of het werkt als je voor een ander wilt stoppen

succes!
Ik ben deze week begonnen! Met tabletten champix eerste week mag je nog roken en daarna niet meer.

Je moet wel stoppen voor jezelf en niet voor je vriendin

De motivatie moet er echt zijn anders is de kans om te slagen wel heel klein
Ik ben 2,5 maand gestopt met roken en het bevalt mij prima.

Nu heb ik weinig momenten dat ik de sigaret echt mis.
Never give up hope.
Ik ben nu 11 maanden, cold turkey, gestopt. Zonder hulpmiddelen. Ik rookte zo om een nabij één pakje per dag.

Af en toe was het zwaar, bijvoorbeeld als er iemand in je buurt staat te roken, maar dat wordt steeds minder. Voor mij dan. De enige tip die ik je kan geven is dat je wel de motivatie moet hebben. Anders is het kansloos.
ben nu 2 maanden gestopt, cold turkey.

Als je echt wilt stoppen kun je het, als je er niet 100% achterstaat wordt het een stuk lastiger.
By your inflection I can tell that you think what you're saying is funny, but... No.
Ik kan hier niet over meepraten; nooit gerookt.

Maar lekker bezig! stoppen stoppen stoppen stoppen!!!!!! Je moet er (denk ik) inderdaad wel zelf achter staan. Veel mensen die ik ken die probeerde te stoppen, niet lukte totdat er iets gebeurde als een zwangerschap oid.!

Veel succes!!!!!
quote:koos03 schreef op 13 november 2014 @ 10:31: Veel mensen die ik ken die probeerde te stoppen, niet lukte totdat er iets gebeurde als een zwangerschap oid.Dan kan Hans nog lang wachten
Ik ben bijna 6 weken cold turkey gestopt. Maar dit is al de zoveelste keer. Al jaren stop ik een aantal weken/maanden, omdat ik het echt niet lekker vind. Ik hoop dat ik nu blijvend gestopt ben. Zeker nu ik erg veel last heb van stress, lichamelijke klachten en mijn relatie op knappen staat. Nou ja, verbaas me een beetje, ben best wel trots om tot nu toe elke dag de neiging te kunnen onderdrukken.

En idd, je kan niet stoppen als je dat niet voor je zelf doet.
quote:bootje_op_de_golven schreef op 13 november 2014 @ 10:43:

[...]

Dan kan Hans nog lang wachten

met die nieuwe technologieen van tegenwoordig... Maargoed, roken is ook niet goed voor de sperma van de man heh.. Dus zwanger willen worden dan? ;)

hans gewoon stoppen! zwanger of niet ;)
quote:Despereaux schreef op 13 november 2014 @ 10:54:

Ik ben bijna 6 weken cold turkey gestopt. Maar dit is al de zoveelste keer. Al jaren stop ik een aantal weken/maanden, omdat ik het echt niet lekker vind. Ik hoop dat ik nu blijvend gestopt ben. Zeker nu ik erg veel last heb van stress, lichamelijke klachten en mijn relatie op knappen staat. Nou ja, verbaas me een beetje, ben best wel trots om tot nu toe elke dag de neiging te kunnen onderdrukken.

En idd, je kan niet stoppen als je dat niet voor je zelf doet.Succes!!! hou vol!!!!
quote:Despereaux schreef op 13 november 2014 @ 10:54:

En idd, je kan niet stoppen als je dat niet voor je zelf doet.Dat vind ik wel heel erg goed. Stoppen en gestopt zijn in een zo'n stressvolle periode. Meeste mensen grijpen dan juist weer naar een peuk. Dus het gaat je dit keer echt wel lukken, lijkt mij. Trots mag je zeker zijn.
volgens mij is hans een pakje sigaretten halen en komt hij nooit meer terug
Dankjewel koos03 en MocyMoos.

Hans zal toch blijven roken zolang hij niet voor zichzelf wil stoppen.
Goed bezig allemaal!

Volgende week mijn stopweek, nu al trots dat ik van 20 na 6 sigaretten ben gegaan op een dag
Hans! Heb je een vriendin?!?
Ik wil het cold turkey doen. Heb nooit eerder een stoppoging gedaan, rook inmiddels al 20 jaar, 30 sigaretten per dag. Morgen ga ik beginnen eerst mijn pakje oproken.
quote:StoraHuntur schreef op 13 november 2014 @ 20:18:

Hans! Heb je een vriendin?!?Het is nog heel pril. Heb hier nog een topic geopend dat ik hulp nodig had bij een date en inmiddels zien we elkaar 3 keer per week.
Goed bezig voor de mensen die al gestopt zijn, zou leuk zijn om hier met elkaar te schrijven.
En Hans? Pakje al op?

Succes iig
quote:eenzamehans schreef op 13 november 2014 @ 20:33:

[...]

Het is nog heel pril. Heb hier nog een topic geopend dat ik hulp nodig had bij een date en inmiddels zien we elkaar 3 keer per week.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven