Napraattopic 8

06-11-2014 09:26 3170 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren hebben we dit topic geopend. Helaas blijkt na een aantal weken proefdraaien dat dit toch niet gaat op de gehoopte manier en daarom zullen er vanaf nu strengere regels gelden in dit topic.

Wat is Napraten?

In het napraattopic kun je samen met de andere forummers napraten over gebeurtenissen op het forum.

Wat mag:

- Bans bespreken Bantopic

- Beleid bespreken

- Trolhinten* (mits dit op normale wijze gebeurt, en dit niet resulteert in een trollenjacht of het verpesten van het betreffende topic)

- Stoom afblazen/ offtopic kletsen* (mits dit op normale wijze gebeurt, en niet zorgt voor onrust op het forum)

*Deze privileges kunnen op ieder moment worden ingetrokken.

Wat mag niet:

Alles dat in overtreding is met de huisregels.

- Het bashen van het moderatorteam en andere gebruikers.

- Hinten en hengelen naar eerdere nicks.

- Het openbaar maken van persoonlijke gegevens, zoals naam, adres, woonplaats of andere privacygevoelige informatie, Ook het dreigen met het openbaar maken van deze informatie is niet toegestaan.

- Het uitvechten van privé-vetes.

Dit soort gedrag accepteren we niet en kan direct, zonder waarschuwing vooraf, resulteren in een (permanente) ban. Of er sprake is van een overtreding die leidt tot een permanente ban is ter beoordeling van de Community Manager en hier wordt niet verder over gediscussieerd.

Kritiek op ons forumbeleid mag absoluut, mits dit binnen de fatsoengrenzen gebeurt die wij redelijk achten. Mocht het toch buiten deze fatsoengrenzen komen, behouden de Junioren, Moderators en de Community Manager het recht om de betreffende reacties zonder reden van opgaaf te verwijderen, de napraat (tijdelijk) te sluiten en direct een ban van een week toe te kennen aan de betreffende forummer(s).

De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, of als je een reactie wilt over een ban, beleid of moderatie, staf dan je posting of stuur een mailtje naar forum@viva.nl.

Net als bij Het Bantopic behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het bestaan van dit topic te beëindigen.

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Ag.. Kan ook nog een laatste post doen!
quote:LadyZiva schreef op 13 november 2014 @ 20:14:

[...]

Wel waar, je noemde het een dubbele handicap

Shit, ik hoopte dat je dat was vergeten
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Zie je Har, nou is ie nog leuker
quote:Miss.Innuendo schreef op 13 november 2014 @ 20:17:

Zie je Har, nou is ie nog leuker
En ik ontdekte iets, bitterder dan de dood: de vrouw, die een valstrik is en wier hart een net is en wier handen boeien zijn.
Mmmm, Harry toch. Wist je dat we hier in Limburg nog heel veel smokkelaarstunnels, bunkers en ondergrondse kelders hebben? En dat deze gebruikt worden? Guantanamo Bay is een vakantieparadijs vergeleken met wat daar allemaal gebeurt. Zal ik het je laten zien? Als mensen niets meer van je horen daarna "Ich habe es nicht gewusst!"

*Gaat alvast messen scherpen en het koffertje inpakken*
Oh wauw, nu alweer tijd voor een nieuw topic?
quote:LadyZiva schreef op 13 november 2014 @ 20:13:

MSW, herkenbaar. Ik trek het me niet aan. Mijn accent zet ik in als een van mijn geheime wapens! Vroeger, toen ik nog een mini-Ziva was, vond ik het moeilijker. Eindelijk mocht ik met mijn 15 jaar met de tienertoer naar Amsterdam. En helemaal niet gewend om Nederlands te spreken in een winkel (tja, opgegroeid in een durp waar ook alle winkeliers Limburgs spraken). Bij de eerste vraag in een winkel kwam de goede man aanzetten met een Duits woordenboek. Maar niet gezegd dat ik Limburger was, gewoon in het Duits doorgegaan (de hele dag, ik was gewoon bang dat mensen me niet verstonden)

Ik vind accenten eigenlijk juist heel charmant. Niet elk accent vind ik mooi, maar de diversiteit in taal, uitspraak en gebruiken vind ik geweldig.Dat vind ik best erg, dat je alleen dialect leert spreken.
Weet je wat ik nu ineens denk? Dat die tas met eten die nu onderweg is naar Limbabwe helemaal niet voor een vriendin van TO is.
MissI dat hoor je toch best goed bij haar. Tenminste als ze moet improviseren, dan vervalt ze even in de zachte g. Maar ze doet het goed!
LadyZ, Har had gezien hoe mijn post eruit zag voordat ik 'm aanpaste.

Hij is totaal onschuldig hoor, die reactie slaat op mijn wijziging, niet op jouw Limburgse accent
quote:Lady-Voldemort schreef op 13 november 2014 @ 20:21:

Weet je wat ik nu ineens denk? Dat die tas met eten die nu onderweg is naar Limbabwe helemaal niet voor een vriendin van TO is.

Ik ben er nog steeds niet achter over welk topic dit nu eigenlijk gaat.

Tas met eten? Ik woon helemaal niet in Limburg. Nieuw bedeltopic?

Zo, ik heb deze week gewoon een RL. Moet niet gekker worden Heb ik behalve het bedeltopic nog iets gemist? Gates, rellen, ruzies?
quote:Lady-Voldemort schreef op 13 november 2014 @ 20:21:

Weet je wat ik nu ineens denk? Dat die tas met eten die nu onderweg is naar Limbabwe helemaal niet voor een vriendin van TO is.Ik vind nagenoeg alle topics die beginnen met "ik vraag dit voor een vriendin" verdacht.
quote:HelgaV schreef op 13 november 2014 @ 20:23:

Tas met eten? Ik woon helemaal niet in Limburg. Nieuw bedeltopic?

Zo, ik heb deze week gewoon een RL. Moet niet gekker worden Heb ik behalve het bedeltopic nog iets gemist? Gates, rellen, ruzies?Lees anders even terug
quote:StoraHuntur schreef op 13 november 2014 @ 20:23:

[...]

Ik vind nagenoeg alle topics die beginnen met "ik vraag dit voor een vriendin" verdacht.Daarom.
quote:LadyZiva schreef op 13 november 2014 @ 20:22:

MissI dat hoor je toch best goed bij haar. Tenminste als ze moet improviseren, dan vervalt ze even in de zachte g. Maar ze doet het goed!

Ze komt zo op tv, 'Chantal blijft slapen'.

Ik ben geen fan van haar, maar ik heb een aflevering gezien en was best leuk eigenlijk.
quote:Miss.Innuendo schreef op 13 november 2014 @ 20:23:

[...]

Ik ben er nog steeds niet achter over welk topic dit nu eigenlijk gaat.

"Dringend hulp gevraagd voor vriendin"
quote:Miss.Innuendo schreef op 13 november 2014 @ 20:24:

[...]

Ze komt zo op tv, 'Chantal blijft slapen'.

Ik ben geen fan van haar, maar ik heb een aflevering gezien en was best leuk eigenlijk.Vanavond is met meneer kaktus dus sowieso trashwaardig.
quote:Lady-Voldemort schreef op 13 november 2014 @ 20:25:

[...]

"Dringend hulp gevraagd voor vriendin"Thanks dear
quote:StoraHuntur schreef op 13 november 2014 @ 20:26:

[...]

Vanavond is met meneer kaktus dus sowieso trashwaardig.

O bah, dan sla ik over.

Ik heb wel genoten toen ze bij Humberto was. Maar dat was vooral vanwege Humberto

EN JAAAAAAAAAA, GEWIJZIGD, MOCHTEN JULLIE DE ZWARTE BALK OVER HET HOOFD ZIEN
quote:Istar_ schreef op 13 november 2014 @ 20:20:

[...]

Dat vind ik best erg, dat je alleen dialect leert spreken.Nou nou, dat is wel een hele voorbarige conclusie. Natuurlijk leerden we op school gewoon Nederlands, no worries. Ik was alleen nog nooit alleen buiten Zuid-Limburg geweest (ja naar Aken, maar ik sprak al heel jong vloeiend Duits. En in Aken spraken ze vroeger een vergelijkbaar dialect). En in mijn regio sprak iedereen gewoon Limburgs met elkaar. Nooit over nagedacht dat het elders anders was. Ik noem het maar naïef en een hele goede les.
quote:Miss.Innuendo schreef op 13 november 2014 @ 20:26:

[...]

O bah, dan sla ik over.

Ik heb wel genoten toen ze bij Humberto was. Maar dat was vooral vanwege Humborto Dat zijn juist de beste!
quote:LadyZiva schreef op 13 november 2014 @ 20:26:

[...]

Nou nou, dat is wel een hele voorbarige conclusie. Natuurlijk leerden we op school gewoon Nederlands, no worries. Ik was alleen nog nooit alleen buiten Zuid-Limburg geweest (ja naar Aken, maar ik sprak al heel jong vloeiend Duits. En in Aken spraken ze vroeger een vergelijkbaar dialect). En in mijn regio sprak iedereen gewoon Limburgs met elkaar. Nooit over nagedacht dat het elders anders was. Ik noem het maar naïef en een hele goede les.Ah, ik begreep dat je je niet in Nederlands kon uitdrukken. Dat valt dan weer mee
quote:LadyZiva schreef op 13 november 2014 @ 20:19:

Mmmm, Harry toch. Wist je dat we hier in Limburg nog heel veel smokkelaarstunnels, bunkers en ondergrondse kelders hebben? En dat deze gebruikt worden? Guantanamo Bay is een vakantieparadijs vergeleken met wat daar allemaal gebeurt. Zal ik het je laten zien? Als mensen niets meer van je horen daarna "Ich habe es nicht gewusst!"

*Gaat alvast messen scherpen en het koffertje inpakken*

Kijk dat dik gedrukte snap ik dat is gewoon Duits. Maar kun je de rest naar Nederlands omzetten. Ik geloof wel namelijk dat het belangrijk was.
En ik ontdekte iets, bitterder dan de dood: de vrouw, die een valstrik is en wier hart een net is en wier handen boeien zijn.
quote:StoraHuntur schreef op 13 november 2014 @ 20:27:

[...]

Dat zijn juist de beste!Nee, op een of andere manier vind ik hem zo zielig en sneu, ik wil het niet eens zien.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven