Gezondheid alle pijlers

bang

13-11-2014 21:27 20 berichten
Stomme muts dat ik ben....ik heb al ongeveer een half jaar een 'blauwe plek' gevoel aan de bovenkant van mijn linkerborst. Ik ben wat meer gaan sporten en dacht in eerste instantie dat het wellicht gewoon spierpijn was, ook omdat zoonlief graag hardhandig stoeit dacht ik dat het ook daar vandaan kan komen, maar stiekem houdt het me dusdanig bezig dat ik nu voor volgende week donderdag een afspraak heb gemaakt bij de huisarts (waar ik echt nooit kom voor mezelf)

Man voelt niks, maar ik heb het gevoel dat er een verdikking zit (geen knobbeltje), meer een harde schijf, maar of dat echt zo is, of dat ik dat denk omdat het pijn doet als ik zachtjes druk weet ik niet.

En nu...na een half jaar er niks mee gedaan te hebben en die afspraak voor volgende week gemaakt is, lijkt ineens elke minuut te lang te duren en spoken er doemscenario's door mijn hoofd. Ik ben normaal totaal geen hypochonder, maar nu.....het helpt ook niet dat een vriendin van 35 vecht tegen borstkanker...

Is er iemand die deze klacht herkent? ik voel dus pijn als ik zacht druk aan de bovenkant van mijn borst, daar waar de ronding begint zeg maar.
Alle reacties Link kopieren
Dat kan van alles zijn en niemand hier kan jou vertellen wat het bij jou is. Goed dat je het laat nakijken.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ik denk dat je er meer aan hebt je afspraak te vervroegen als je je zo nerveus maakt, dan aan verhalen op een forum. Geef aan dat je ineens bang bent en graag sneller wilt komen.

Enne, sterkte. Hopelijk kun je snel terecht en is er niks aan de hand.
Heel goed dat je een afspraak gemaakt heb, maar ik vind het ook wel wat ver weg (niet omdat ik de klacht herken als ernstig oud, maar omdat ik me heel goed kan voorstellen dat je nu angst voelt). Sluit me dus aan bij patchouli: morgen bellen, situatie even uitleggen en vragen of het eerder kan.

Sterkte, hopelijk kan je gauw gerust worden gesteld!
Sterkte!

Het kan van alles zijn en zomaar iets heel onschuldigs, ga jezelf niet bang zitten maken en geen griezel&gruwel verhalen lezen.
Ik heb gister gebeld en hoopte vandaag terecht te kunnen; de donderdag is de enige dag dat ik zonder de kinderen kan gaan, wel zo prettig..maar misschien probeer ik morgen einde van de dag een afspraak te krijgen en kan ik wat eerder weg op het werk
Als je een half jaar hebt gewacht kan die week er ook nog wel bij. Sterkte!
Motto’s Helpen je Niet Als het er echt op Aan Komt
Zoals eerder gezegd: vraag of je eerder kan komen. En ga vooral geen symptonen Googlen want daar krijg je de meest enge horrorverhalen te lezen. Dit heb ik ook weleens gedaan en had alle doemscenario's al in mijn hoofd gehaald terwijl het achteraf een onschuldig iets bleek te zijn.

Hou je ons op de hoogte?
I'm a goal digger.
Ik heb vanmorgen gebeld (na een slapeloze nacht) dat ik vandaag nog wilde langskomen. Dat kon niet, op zijn vroegst was dinsdag plek. Ik heb aangegeven dat ik me heel veel zorgen maak en echt gezien wil worden, desnoods bij een andere praktijk. Dat kon allemaal niet.

Mijn man gebeld, ik was inmiddels heel emotioneel, en hij heeft gebeld en geregeld dat ik wel vanmiddag terecht kan...

Ik vind het zelf ook raar, natuurlijk zit het er al langer en had ik eerder kunnen gaan, maar ik ben altijd van "wat vanzelf komt, gaat vanzelf weg", ben al jaren niet voor mezelf bij de huisarts geweest en het duurde echt lang voor ik de stap durfde zetten om te bellen (struisvogelpolitiek). En sinds ik die stap heb gezet lijkt het ineens "echt" en ben ik ineens vreselijk bang, ook omdat de gevoeligheid is toegenomen en ik nu continu voel dat er "iets" zit en niet alleen als ik er op druk.
Wat vanzelf komt gaat vanzelf weg slaat natuurlijk nergens op. Mocht je een mammografie moeten laten maken dan kan ik je het Alexander Morro ziekenhuis aanraden in Bilthoven. Maar ik hoop dat je inmiddels wat gerustgesteld bent.
Ben doorgestuurd naar mammapoli, huisarts voelt het ook. Kan donderdag terecht
Sterkte met afwachten!
Dank je gismo, wachten duurt lang....
Hoe was het Bloesem?

Ik hoop dat je goed nieuws hebt gehoord!
Ik heb goed nieuws gehad: ik heb een paar cystes in mijn borst en opgezette klieren maar niks kwaadaardigs dus!

Volgende keer wacht ik niet zolang: ik heb mijn lesje geleerd!
Wat fijn Bloesem.. Ik heb aan je gedacht!!

Geniet vh goede nieuws!
Wat goed! (Had dit topic ook eerder gelezen.)
Altijd fijn zulk goed nieuws!
Fijn!
fijn!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven