3000+ deel 95
donderdag 13 november 2014 om 23:52
vrijdag 14 november 2014 om 21:42
vrijdag 14 november 2014 om 23:23
Hee Moos. Ja, ik zat er ook al aan te denken om maar een kamertje te gaan huren bij van der Valk vanwege die kliermuis, maar dan wordt het allemaal zo prijzig en ik ga mijn huis dan ook wel missen denk ik. Oost west, thuis (zonder muis) best.
Alles goed bij jou en hoelang ben je nu alweer gestopt met roken?
Alles goed bij jou en hoelang ben je nu alweer gestopt met roken?
vrijdag 14 november 2014 om 23:25
quote:MocyMoos schreef op 14 november 2014 @ 23:22:
Hé Frieske. We zijn wel druk met heen en weer lopen.
Een paar jaar geleden verkocht de Blokker zo'n pak, waar je helemaal in kan. Ben de naam ervan vergeten. Misschien is dat een optie Koos?Dat is zo'n onesie waar Friez het ook over had maar dan moeten de broekspijpen dicht zijn ander gaat de muis alsnog via mijn benen mijn onesie in. Lijkt me heel eng om een muis in je huispak te hebben
Hé Frieske. We zijn wel druk met heen en weer lopen.
Een paar jaar geleden verkocht de Blokker zo'n pak, waar je helemaal in kan. Ben de naam ervan vergeten. Misschien is dat een optie Koos?Dat is zo'n onesie waar Friez het ook over had maar dan moeten de broekspijpen dicht zijn ander gaat de muis alsnog via mijn benen mijn onesie in. Lijkt me heel eng om een muis in je huispak te hebben
vrijdag 14 november 2014 om 23:28
Haha, kliermuis. Leuk woord. Ik denk meer aan griezmuis.
Ik praat graag over mijn niet roken, dus maak je borst maar nat... Haha.
Pfff, heb het nog steeds meerdere keren per dag moeilijk, trek dus, terwijl ik al meer dan een half jaar gestopt ben. Minstens 3.546 peuken niet opgestoken en uitgespaard. Had ik ze hier maar op een hoop liggen, maar goed dan had ik ze niet uitgespaard.
Ik praat graag over mijn niet roken, dus maak je borst maar nat... Haha.
Pfff, heb het nog steeds meerdere keren per dag moeilijk, trek dus, terwijl ik al meer dan een half jaar gestopt ben. Minstens 3.546 peuken niet opgestoken en uitgespaard. Had ik ze hier maar op een hoop liggen, maar goed dan had ik ze niet uitgespaard.