3000+ deel 95

13-10-2014 07:34 2156 berichten
Al jaren bezig als een kletsgroep. Na een pauze, hebben we de draad toch weer opgepakt. Niet zo snel als in het begin, maar we gaan door!

Ja, stel je voor, dan raak ik er nooit meer van af.
Hmm, dochter komt thuis en gaat direkt naar boven. Zoiets vertrouw ik nooit zo. Als ik dat vroeger deed dan had ik vaak stiekem een goudvis of een kitten in huis gesmokkeld.
Een kat om de muis te vangen mss??
Hahaha, nee dat denk ik niet. Maar alles ok hier, het ging om iets anders :D
En ik kan weer inloggen, lag er zonet helemaal uit, inloggen ging ook niet meer, ik hield al angstvallig mijn mailbox in de gaten.
quote:Keausje schreef op 13 november 2014 @ 22:21:

En ik kan weer inloggen, lag er zonet helemaal uit, inloggen ging ook niet meer, ik hield al angstvallig mijn mailbox in de gaten.
Yeah en het is ook wel een Marcoborsatootje waard
Jah, het beest is er ook weer, het maakte een sliding en zit duidelijk in het schuine gedeelte van mijn dak = zithoek.

Het is nu hysterisch aan het heen en weer dribbelen. Waar moet ik in godesnaam een val zetten als het zich in het schuine dakgedeelte schuil houdt?
gaatje boren in het plafond en vergif naar binnen doen. Zo hebben wij ook veel muizen naar de andere kant geholpen
Waar koop je eigenlijk muizengif?
Boerenbont, Welkoop oid
Alle reacties Link kopieren
Landbouw gif in België. Werkt gegarandeerd, maar dat is niet zo diervriendelijk geloof ik

Maar dat is een val ook niet ;)
Of radioactief afval uit de Duitse zoutmijnen

Ik heb gif gekocht, gewoon in een dierenwinkel en vanavond ga ik het ritueel in een kring rondom mijn bed strooien want daar hoorde ik vanochtend heel vroeg geritsel.
Wat??!

En jij durft nog naar bed? Zonder stoere man naast je die de dieren roedel vermoordt?!?!

Straks kruipen ze in een optocht je pyjama broek in!
Willemijntje!
Om die reden kon ik vanochtend ook niet meer slapen, Willemijn. Het idee dat er een muis in mijn bed kruipt of in mijn pyamabroek.

Daarom zoek ik nu naar een kruippakje voor volwassenen met sokjes eraan vast
quote:Keausje schreef op 14 november 2014 @ 21:40:

Om die reden kon ik vanochtend ook niet meer slapen, Willemijn. Het idee dat er een muis in mijn bed kruipt of in mijn pyamabroek.

Daarom zoek ik nu naar een kruippakje voor volwassenen met sokjes eraan vast Een onsie!
quote:friezinnetje2014 schreef op 14 november 2014 @ 21:42:

[...]

Een onsie!Neej, daar zitten geen voetjes aanvast en kan de muis alsnog via de broekspijp naar boven klimmen, brrrrr, en dan heb ik een muis in mijn onesie
He get Koos, wat een doffe ellende. Ik zou bekant in een hotel gaan. Vind dat zo eng een muis. Ik weet, slaat nergens op, maar bbbbbrrrrrrrrr. Kan je niet even een kat lenen van één van je buren?
He Moosie
Hé Frieske. We zijn wel druk met heen en weer lopen.

Een paar jaar geleden verkocht de Blokker zo'n pak, waar je helemaal in kan. Ben de naam ervan vergeten. Misschien is dat een optie Koos?
Hee Moos. Ja, ik zat er ook al aan te denken om maar een kamertje te gaan huren bij van der Valk vanwege die kliermuis, maar dan wordt het allemaal zo prijzig en ik ga mijn huis dan ook wel missen denk ik. Oost west, thuis (zonder muis) best.

Alles goed bij jou en hoelang ben je nu alweer gestopt met roken?
quote:MocyMoos schreef op 14 november 2014 @ 23:22:

Hé Frieske. We zijn wel druk met heen en weer lopen.

Een paar jaar geleden verkocht de Blokker zo'n pak, waar je helemaal in kan. Ben de naam ervan vergeten. Misschien is dat een optie Koos?Dat is zo'n onesie waar Friez het ook over had maar dan moeten de broekspijpen dicht zijn ander gaat de muis alsnog via mijn benen mijn onesie in. Lijkt me heel eng om een muis in je huispak te hebben
Haha, kliermuis. Leuk woord. Ik denk meer aan griezmuis.

Ik praat graag over mijn niet roken, dus maak je borst maar nat... Haha.

Pfff, heb het nog steeds meerdere keren per dag moeilijk, trek dus, terwijl ik al meer dan een half jaar gestopt ben. Minstens 3.546 peuken niet opgestoken en uitgespaard. Had ik ze hier maar op een hoop liggen, maar goed dan had ik ze niet uitgespaard.
Onesie...nee joh dat had een andere naam. Volgens mij had Popp er één toen, dus die weet het wel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven