Het Spuugpaleis

15-11-2014 19:32 3048 berichten
Doe je het graag met panda's? Heeft je partner last van spuugdraden?

Hier kan je alle eigenaardigheden delen met gelijkgestemden!

Wij kijken nergens van op (serieus, wij kijken nérgens van op, behalve nekschoten).

Wij posten hier wel met de volgende 10 geboden in ons hart

1. Hou zielsveel van het Paleis.

2. Geef iedereen applaus en geen kritiek.

3. Al uw spuugpasjes zult ge leren.

4. Door te herhalen, wel duizend keren.

5. Spuug met vol plezier en enthousiasme.

6. Maar wees je naaste niet tot last.

7. Vergeet niet dat je ook ooit een beginner was.

8. Dan ben je een echte spuger, eerste klas.

9. Spugen doe je zij aan zij.

10. En iedereen hoort er bij.

DE TABEL IS VOL!!!

Meekletsen mag natuurlijk altijd. Maar is niet gewenst. Co, jij mag nog in de tabel als je wilt.

naamdoeleinddatumda KetterugkomenzsmFluitgeen doelt/m maart 15strotiede kroeg voorbij1 maart 2015ameirechten voor vrije uitloop kip15-05-15mrsWzuipeneinde der dagendroosjefabrikoosjeals 7de posten in deel 2asap1blomverspreiding18-04-15biebelmiss Overijssel wordendoel bereikt Iesepiesconclaveren27-15-3012phooligjephooldanseneind maart (einde abo)kiezelSteinslapen en luieren (subdoel; lepra de wereld uit)eind 2074makaiAapgeëerT wordten op hed vorumvan nu tot altijdsmeerpoeznog meer botoxt/m 2034damessnotjeshet werpen der laatste steenst. juttemis 2057annanassappeluitgroei kweken tot tokkielook geperfectioneerd isvoor morgenochtend 3 uurmissBeehive3 kilo terugvindenvoor het eind v/d maandexblaarwereldbeeld zuiver houdentot het einde der tijdenolala1000 garnalen pellenvoordat ze gaan stinkensussepusminder mooi en slim29 februaririetdeüberparkietemancieepaatie voor alle gele oranje medeforummers bevorderenvoor 7 uur

DeelnemerLeeftijdLengteStartgewichtHuidig gewichtStreefgewichtfloimpgelukkig nieuwjaar84 cm5 stenen3 tegels1vlonderstoor ik?58120 cmstreefgewicht behaald 98,1 kilo

Wil je in de tabel; graag dikgedrukt aangeven!
Alle reacties Link kopieren
quote:harry13 schreef op 15 november 2014 @ 22:31:

[...]

Met Shanikwa. Je zegt gewoon dat je nog zwart/wit fotografeert en binnen een paar minuten heeft ze een ban voor een maand. Heb ik de tijd om hier te vertellen hoe het was.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
quote:Miss.Innuendo schreef op 15 november 2014 @ 22:31:

[...]

Een man in een witte legging. Maak me gek.

Hier loopt er regelmatig één in een zwarte, maar dat is thermo voor onder het motorpak.Naked Bike?
En ik ontdekte iets, bitterder dan de dood: de vrouw, die een valstrik is en wier hart een net is en wier handen boeien zijn.
quote:Istar_ schreef op 15 november 2014 @ 22:32:

Niet meer kunnen lezen.

of

Alleen nog maar sbs6 mogen kijken.Dat doen heel veel mensen toch al allebei?

[...]

Met Shanikwa. Je zegt gewoon dat je nog zwart/wit fotografeert en binnen een paar minuten heeft ze een ban voor een maand. Heb ik de tijd om hier te vertellen hoe het was.
quote:harry13 schreef op 15 november 2014 @ 22:32:

[...]

Naked Bike?

Beiden een allroad
quote:Miss.Innuendo schreef op 15 november 2014 @ 22:29:

Huh, ik zie net een grappige reclame langskomen op tv

https://www.youtube.com/watch?v=DNLkRRyRDkE
quote:Istar_ schreef op 15 november 2014 @ 22:32:

Niet meer kunnen lezen.

of

Alleen nog maar sbs6 mogen kijken.Mag je dan wel lezen terwijl sbs6 opstaat?
Life is short. Eat dessert first.
quote:doornroosje9 schreef op 15 november 2014 @ 22:33:

[...]

Mag je dan wel lezen terwijl sbs6 opstaat?Helemaal niets meer, dus ook niet op Viva.

[...]

quote:StoraHuntur schreef op 15 november 2014 @ 22:33:

[...]

[afbeelding]

Ja, mannen in kilts met bloot bovenlijf. Dat mag dan weer wel.

Witte leggings niet.
quote:Miss.Innuendo schreef op 15 november 2014 @ 22:32:

[...]

Beiden een allroad Hier met kuip, dus geen thermo nodig.
En ik ontdekte iets, bitterder dan de dood: de vrouw, die een valstrik is en wier hart een net is en wier handen boeien zijn.
Het is heel erg, maar die vind ik serieus moeilijk Istar. Ik denk dat ik voor het lezen ga.
In de vorige eeuw ging ik nogal eens op stap in Tilburg. Daar had je een hele leuke vreemde man. Die droeg een witte legging een heuptasje en daarboven een cropped top. Was zijn favo kledij en het misstond hem niet.
quote:Istar_ schreef op 15 november 2014 @ 22:34:

[...]

Helemaal niets meer, dus ook niet op Viva.Maar ik moet toch kiezen? OF niet meer lezen OF alleen sbs kijken? Dus als ik sbs kies, kan ik wel nog lezen.
Ja de ondertitels mag je lezen op je tv
quote:doornroosje9 schreef op 15 november 2014 @ 22:35:

[...]

Maar ik moet toch kiezen? OF niet meer lezen OF alleen sbs kijken? Dus als ik sbs kies, kan ik wel nog lezen.Ja

[...]

Maar ik moet toch kiezen? OF niet meer lezen OF alleen sbs kijken? Dus als ik sbs kies, kan ik wel nog lezen.Zoals ik het lees kun je nooit meer lezen, wat je ook kiest.
quote:harry13 schreef op 15 november 2014 @ 22:34:

[...]

Hier met kuip, dus geen thermo nodig.

Hier mag alles besproken worden toch?

Wat voor eentje?
Een heel jaar heel vervelend zijn voor je omgeving voor wereldvrede

of

een jaar heel vervelend zijn voor je omgeving voor een pracht van een zeewaardig jacht met kapitein
quote:Istar_ schreef op 15 november 2014 @ 22:36:

[...]

JaIk wil lezen. Al is het alleen al voor de grootste (on)zin die hier voorbijkomt.
quote:Miss.Innuendo schreef op 15 november 2014 @ 22:37:

[...]

Hier mag alles besproken worden toch?

Wat voor eentje?Een goeie. Jullie?
quote:harry13 schreef op 15 november 2014 @ 22:36:

[...]

Zoals ik het lees kun je nooit meer lezen, wat je ook kiest.Ja, precies. Dan kan ik niet kiezen. Ik pas.
quote:StoraHuntur schreef op 15 november 2014 @ 22:37:

Een heel jaar heel vervelend zijn voor je omgeving voor wereldvrede

of

een jaar heel vervelend zijn voor je omgeving voor een pracht van een zeewaardig jacht met kapiteinvervelend ben ik al. Doe maar wereldvrede.

[...]

Maar ik moet toch kiezen? OF niet meer lezen OF alleen sbs kijken? Dus als ik sbs kies, kan ik wel nog lezen.Ik denk dat sbs zo'n beetje de enige zender is waar je júist niet hoeft te kunnen lezen.
quote:harry13 schreef op 15 november 2014 @ 22:37:

[...]

Ik wil lezen. Al is het alleen al voor de grootste (on)zin die hier voorbijkomt.Dit. Daar zou ik niet zonder kunnen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven